Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Spolek chce oživit frýdlantskou úzkokolejku. Pomoci mají dva nové vozy

Dva nové zajímavé přírůstky získal do svých sbírek spolek Frýdlantské okresní dráhy, který už léta neúnavně mapuje historii bývalé úzkorozchodné železnice z Frýdlantu do Heřmanic. Jeho cílem je obnovit na trati, zrušené v roce 1976, provoz. Alespoň zčásti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K18a52r32e92l 24S33t69r17ž93a19n63o53v19s95k31ý 1408265725

Moc rád bych se někdy Heřmaničkou svezl, vláčky v Německu vypadají pohádkově. Ještě si jako dítě pamatuju túry po kolejích, vlaky už bohužel ne.

+2/0
19.9.2016 16:13

J80a40r81o19s30l33a20v 81Š77k85o71d30a 6874328189971

Jen tak dál !! Oni by se i lidi z kunratic, detrichova i hermanic treba i svezli rano do skoly a zamestnani. Hlavne v zime, kdy je snazsi odklidit trat, nez silnice.

+4/0
19.9.2016 8:00

M26a86r54t78i60n 14M97u46s80i42l 4590401553151

Obávám se, že tak daleko koleje už nikdy nepovedou. Chybí mosty, budovy mají své vlastníky a ani úvrať u Dětřichova rychlosti nepřidala. Ostatně teď je v plánu cyklostezka po tělese trati převedeném na obce.

Za obrovský úspěch spolku bych považoval položení kolejí do někdejší zastávky Frýdlant (k továrně). To by pak stálo za svezení. Od nádraží k výtopně je to opravdu málo. Ale rozumím tomu, že se jde krůček po krůčku...

+6/0
19.9.2016 9:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.