- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdybychom šli cestou podobnou , jako jdou v Rakousku , byl by povolen výjezd nahoru komukoliv po zaplacení mýtného. Nahoře by mohl být parkovací dům , citlivě zasazený do okolní přírody. Kdybychom šli touto cestou , došlo by k obrovskému zatraktivnění Krkonoš , tím pádem plnějším hotelům a menší míře nezaměstnanosti, která je v Krkonoších zrovna dost vysoká... Takto by se mohla provozovat i silnice na Špindlerovku ..tam by vůbec nebylo od věci zřídit hraniční přechod , aby se tudy dalo přejet do Polska (nějaká silnice tam snad kdysi i vedla)
Za komančů se dalo vyjet na Zlaté návrší i na Špindlerovku ..... dnes se podle Krnapu mají turisté lépe ......
Zájmem Krnapu je lidi z hor vyhánět a oprava silnice by šla proti jejich snažení ..... kdo zná Krkonoše delší dobu tak ví , že už koem vrcholů pouze chodíme .....
Přesně tak. KRNAP to jsou hlavně ekologičtí extrémisti.
Poslední větší oprava proběhla počátkem 70. let, kdy se rozšiřovaly vlásenky a budovaly výhybny kvůli tomu, aby tam mohly nahoru supět ROMANy se surovinami pro výstavbu nové Labské boudy. Do toho kopce se tyto přetížené vozy (které si prý tehdy prosadil KRNAP) sunuly krokem s motorem ve vysokých otáčkách, zatímco je předjížděli občas vypomáhající chlapi ze špindlerovských technických služeb se svými V3Skami a T138...
Udělejte to jako na Grossglockneru. Zaplaťte to z mýtného!
Kolik aut byste denně uvažoval a jak velké parkoviště by pro ně bylo nutné nahoře vybudovat, aby se to zaplatilo?