- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Vzniknou tady i garáže a prostory pro různé služby, obchody,“ uvedl zástupce investora Jaroslav Kašpar.
Hlavně ty obchody jsou velmi potřebné
a kdo na ty údajné, nové byty bude mít ? obyčejný důchodce asi ne :(
nový dům s byty postavený na Palackého ul. zeje zatím prázdnotou :(
Celý "bulvár" vznikl zúžením silnice na nejnižší možnou míru a přistavěním dlážděné cyklostezky. Na cyklostezku se pochopitelně cyklistům nechce, to tam spíš potkáte zapovídané mamky s kočárky. Cyklisté pak způsobují na "bulváru" komplikace. A McDodald? Jak by se tam parkovalo či zajíždělo? Ne, v této konfiguraci sloužit žádnému užitečnému účelu nemůže.
Píšete naprosté hlouposti. Desetitisíce lidí si nepochybně ještě pamatují starou ulici 5 května z doby před "Velkým bouráním", která byla tak úzká, že když zastavil někdo u chodníku, udělal tím hned špunt (ještě v roce 2004 byl podobný špunt třeba naproti Ovocnému trhu, pod železniční zastávkou).
Dnešní vozovka (tj. to, co je mezi chodníky) je ve skutečnosti více než dvojnásobek toho co před dvaceti lety. Jsou tam dva jízdní pruhy, dva parkovací pruhy a cyklistický pruh až mezi parkovištěm a chodníkem. A protože došlo k posunu osy vozovky od zbylých domů, je ta ulice krásně přehledná a široká v porovnání s tím, co tam bývalo dřív. Ona to ta silnice I/14 taky už dlouho potřebovala - dřív tudy dokonce vedla i mezinárodní silnice E14, která taky výrazně přispěla k likvidaci jabloneckého tramvajového provozu..
Byty DO 45 metrů čtverečných? To jsou ale hooodně malé byty. To bude ale králikárna..
Startovací byty pro mladé. Budou stát jen dva miliony a sotva ti mladí splatí třicetiletou hypotéku, hned si mohou založit rodinu
Tady je myšleno bulvár jako bulvární tisk. Celá ta zpáva vypadá jako vystřižená z Blesku.