- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je Krakonošovo poselství od p. Peterky.
Do práce nastoupili ruční pracovníci ??? Co je to za obor ???
Jablonec: Jezdit se dá, ale chůze po pěší zóně je lahůdka.
Dokážu si živě představit - obzvláště Lidická bývá v zimě chuťovka
Vzkaz pro autora článku... tenhle odstavec je fakt perla... na blití
"Na silnice ke dvěma hraničním přechodům do Polska nesměly nákladní vozidla nad 3,5 tuny s výjimkou autobusů. Jde o silnici číslo 10 na Harrachov a silnici číslo 13 do Habartic. Provoz na silnici číslo 10 byl povolen kamionům po 11 hodině. Pro všechnu dopravu je uzavřen Albrechtický kopec na Frýdlantsku. Silnice do Harrachova je pro kamiony nadále zavřená."
- "nesměly nákladní vozidla nad 3,5 tuny s výjimkou autobusů" - to je asi jeko napsat "netýká se žen s výjimkou gayů" ...a ještě je tam chyba ve schodě podmětu s přísudkem!
- "Provoz na silnici číslo 10 byl povolen kamionům po 11 hodině ... Silnice do Harrachova je pro kamiony nadále zavřená." - tak teď teda opravdu nevím, jestli kamiony na silnici I/10 do Harrachova smí nebo ne
Velmi smysluplné je i "Od čtvrtečního večera tam uvázlo několik kamionů" o kousíček dál - když je teprve čtvrtek odpoledne.
Prostě je zase prosinec, vážení. Musíme se podle toho chovat.
Pár zim bez sněhu a lidi se odnaučili jezdit...
To si nemyslím - možná mladí, kteří jezdí teprve pár let a tak se to ani nemohli naučit, ale ti, co za volantem pamatují "normální zimy", jezdit nezapomněli.
Vždyť si vemte - co se vlastně stalo?
Na Kořenovském kopci byly v zimě problémy s kamiony odjakživa.
Na Albrechtickém taky, ale tam jich dřív zdaleka tolik nejezdilo. Myslím, že přes Oldřichovské sedlo měly dřív náklaďáky úplný zákaz, ten je teď dočasně (?) zrušený kvůli omezením právě na silnici přes Albrechtice - teda aspoň myslím. Na té úzké klikaté silničce přes hory kamiony vůbec nemají co dělat.
A jinak jde jen o pomačkané plechy a ucpané silnice.
A to je myslím způsobeno mnohem více tím, že doprava velmi zhoustla, než že by se lidi odnaučili jezdit. Pochopitelně přibylo hlavně řidičů, kteří to tolik neumí - dřív se v zimě autem do hor odvážil jen ten, kdo opravdu musel a přitom věděl, co dělá. Dnes tam jede kde kdo. Už jen když si vezmu, že ještě před 10 lety v zimě o víkendech z Jablonce do Bedřichova jezdily několikanásobně posílené a přitom přeplněné autobusy - dnes jsou přeplněná hlavně bedřichovská parkoviště, a to už od rána.
Hlavně pod albrechtickým kopcem měl být už dávno vybudovaný tunel a ta cesta by i v zimě byla dostatečně komfortní. To se týká i některých míst v Liberci a okolí, chybí obchvaty, tunely, tak zákonitě dochází k problémům v dopravě, kdy to hlavně obyvatelé nížin dost nezvládají.
Bohužel, pokud jste si na webu ŘSD prohlédl jak má vypadat nová podoba silnice 1/13, tak se Albrechťáku nezbavíme nikdy. Žádný hluboký zářez nebo dokonce tunel není v plánu. Zmizí jen pár zatáček, ale jinak se bude stále stoupat až na vrchol.
Hemmrich, ne Hamrych
Tam nemají kamiony co dělat ani za sucha, natožpak v zimě, to je šílené, co se jim v ČR povolí
Místní (jizerskohorští a krkonoští) řidiči překvapeni nejsou - to přespolní to nezvládají, a hlavně právě ti s kamiony
Normální Jablonecká zima, místní jsou na to zvyklí. V Praze ty tři cenťáky do rána roztály, tak musí novináři strašit kalamitou odjinud.
Nemyslím, že by tam byla kalamita, kdyby tam přespolní kamiony bývaly neucpaly kopce, tak novináři nemají o čem psát, protože na tom napsat "v horách sněží" v prosinci nic moc bombastického není.
"Normální jablonecká zima" - no, ani ne, ještě před pár lety bylo normální, že touhle dobou už byl Jablonec souvisle zasněžený takže opožděná jablonecká zima.
Normální Jablonecká zima, místní jsou na to zvyklí. V paze ty tři cenťáky do rána roztály, tak musí novináři strašit kalamitou odjinud.