- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejférovější cesta je ukončení stávajících smluv dohodou mezi kraji a dopravci, a nová soutěž zahrnující změnu výše úhrady v závislosti na indexaci mzdových tarifů, pokud je bude stanovovat vláda.
Cenu paliva, servisu, vozů apod. totiž stanovují komerční dodavatelé a je to tedy čisté podnikatelské riziko dopravců.
Neskutečné, kolik lidí už má kryptokomunismem natolik zatemněnémyšlení, že podlehli pocitu, jako by dotovaná MHD patříla mezi základní lidskápráva. Pritom dotovaná MHD existuje jen proto, že umožňuje ještě víc vysávatveřejné rozpočty a rozkrádat dotace. Individualní doprava žadné dotacenepotřebuje a dáva lidem svobodu - proto ji někteří tak nesnáší. Když MHD - takbez dotací a za plné jízdné..
Jak snadné řešení, že ? Zvýší se jízdné a je po problému.
Nafta zlevnila o 7 kc na litr. Nevsiml jsem si zlevnění jizdneho. Tak se muze rozdíl dat řidičům ?
Cenu nafty stanovuje trh a dopravci to musejí brát jako svoje podnikatelské riziko (i když pár pokusů vyřvat si vyšší úhrady při ceně nafty k 35 Kč tu už bylo).
Mzdové tarify stanovila vláda poměrně nečekaně a měla by se tedy podílet i na jejich řešení.
Rozhazovat cizí peníze umí Dluhoš skvěle.
Nic proti zvýšení platu řidičům nemám, ale stejně mi to furt přijde jako almužna...
mate pravdu. zubata ples klasicky slibi cokoliv, k plneni se pote nema
A to pan komunisticky hejtman nedokaze sam zorganizovat nove vyberove rizeni na nove dopravce
Hňupe, sám jste komunista , ani nevíte, za kterou stranu byl hejtman zvolen.