Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Po platbě kartou zažil muž v Liberci šok. Banka mu částku strhla sedmkrát

Platba kartou v obchodě se ani na opakovaný pokus nepodařila. Banka ale peníze stejně sedmkrát odečetla z účtu. Muž z Liberce se měsíc a půl snažil dostat peníze zpět.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a32r10e44k 14M83a65r98t68i87n 8469614236300

Tak nevím, ale po 30 dnech nevyřízení je reklamace automaticky uznána. Pokud peníze stále nemá, měl by se obrátit na ČOI. To by pán viděl, jak by najednou začali švihat..

0/0
20.12.2016 22:48
Foto

M63a81r40e39k 96R95a35i10d16a 4385561

Třeba si ten pán nerozuměl s Jakubem Jandou a Česká spořitelna se mu pomstila.

0/0
20.12.2016 18:37

V26a84c64l28a52v 36V35a34v13r57a 3287934545887

Zadupal bych je do země tady v Americe.

Soudil bych je o desetinásobek a vzal skvělého advokáta.

Předtím bych ale žádal o rozhovot ředitele podniku (Banky Spořitelny)

0/−1
20.12.2016 16:36

V93a56c61l78a55v 42H73a61j86e42k 3346699149

zjevně jste specialista na bankovní problemaiku a nebo jen obyčejný tlachal bez znalostí.

0/0
20.12.2016 20:36

L94u30k12á25š 31M92a15r57e66d80a 6431504447208

Pry musi mit doklad o platbe? Jak muze mit doklad o sedmi platbach, kdyz mel platit jen jednou. Nemel by mit spis doklad prodejce, ze penize mu byly pripsany legalne?

0/0
20.12.2016 13:43

V35a87c27l16a62v 45H83a17j12e77k 3476379819

No buďto se mluvčí spořitelny chybně vyjádřila nebo to zpackal pan novinář. V tomto případě účtenky dokládá vždy obchodník, tedy Albert,

0/0
20.12.2016 20:40

M23i51c32h77a84e27l 65S31t39a81n54o12v72s60k82ý 6457885808454

Banku je třeba vybírat. nemůžu si na tu svou stěžovat, ale nějak také odmítala platbu ve Skotsku. Pokladní to zkoušela několikrát, ale FIO banka nejenže nic neakceptovala, neodečetla, ale z Ostrovní říše jí nedošel ani požadavek. Když jsem to zkusil s rakouskou Rajfansenkou, tak se vše povedlo.

0/0
20.12.2016 11:09

J15o96s63e36f 97Ř25i28m16n68á20č 1235980465831

Schválně jsem četl tenhle článek,protože jsem chtěl vědět,jaká to asi tak byla banka,jestlipak to nebyla náááhodou Česká Spořitelna ? ? A taky že jo ! Nějak mě to ale vůbec nepřekvapuje. Banka,kde mi trvalo čtrnáct dní,než mi zrušili účet a k tomu tři osobní návštěvy....to byl to poslední,co jsem měl před lety s tímto ústavem společného. Kdyby mi nabízeli zlatý prase,okamžitě utíkám co nejdál. Vůbec nejhorší ze všeho je jednání s touhle bankou . Nikdy víc !!

+2/0
19.12.2016 23:57

M65a32r43t25i58n 65R64u27z53i14c58k44a 1602608726337

Tvl., co je to za nesmysl, ... me strhli castku omylem dvakrat, stacil jedinej telefonat a castku mi pripsali zpatky na ucet, ze slo o aktualizaci sw a ze se to muze stat, penize jsem mel za tyden zpatky.

Pravda, nebylo to u CS, ale u jine a taktez velke "ceske" banky.

+1/0
19.12.2016 23:39

M33i65c88h66a90e76l 25S87t94a78n69o98v59s62k29ý 6687545648874

Rok po sametovce jsem usoudil, že ČS - never more. A od té doby nemám problémy.

+2/0
20.12.2016 11:10
Foto

T94o60m12á72š 31K79u49n79s19t 8322493793676

Mě se to u Spořitelny stalo před třemi lety, kdy mě dvakrát strhli 35.000 Kč za nákup televize v e-shopu. Přišel jsem na to ještě týž den na výpisu v elektrickém bankovnictví. Na pobočce se mě okamžitě věnovala půlka osazenstva, dostal jsem občerstvení a když vyřizování trvalo dlouho, poslali mě domů a asi za tři hodiny volali, a se stavím, že je všechno v pořádku a problém vznikl někde chybou výpadku počítače v jejich centrále. To mě celkem bylo jedno: peníze byly tou dobou zpět na účtu. Čili za mne velký dík a uznání za chování zaměstnanců českotřebovské pobočky. Ono to totiž není o firmě, ale o lidech; chyba se může stát kdykoliv. A podotýkám, že opravdu nejsem se svým platem 10.000 Kč žádný VIP klient - šetřil jsem na ni několik let.

+1/0
19.12.2016 21:50
Foto

R55o94m86a88n 42V57i27e73t55z28e 9371622869930

To je zvláštní, říkáte šetřil několik a našetřil hned na dvě. 70 000 muselo být kde brát.

0/0
20.12.2016 7:54
Foto

T27o93m51á39š 74K15u94n83s37t 8722633253446

Jo, hodilo mě to do mínusu v kontokorentu.

0/0
20.12.2016 8:58

V21l36a44d77i72m39í89r 40I14n66g41.79F22l17ö70s31s14e83l 2456677926557

Jen člověk,který z pohodlnosti si nezmění banku,tak nesmí si pak stěžovat.Služby České spořitelny jsou podle mého názoru ty nejhorší.To vím z vlastní zkušenosti.Anyní,když jsem si ještě přečetl,že Česká spořitelna uposlechla podnětu pornoherce Jandy a stáhla svou reklamu ze servru Parlamentní listy,tak jsem si jistý,že žádný slušný občan by si neměl ponechat účet u tohoto peněžního ústavu.

+3/−1
19.12.2016 20:57

M62a25r79t19i14n 62Š59i21l58a25r 5782419813610

Zbytečná histerie. Článek je snad zaplacený nějakou low cost bankou. Já jsem například s některými službami ČS spokojený (stejně jako s některými službami low cost bank)...

+1/−2
19.12.2016 21:51

V28a82c59l89a57v 14H86a88j83e96k 3946929879

No vážení. Zjevně o tom většinou víte kulový. Problém na straně České spořitelny je jedině v nedostatečné komunikaci se zákazníkem a možná ještě ve vyjádření pro Idnes. Pomíjím to, že celá anabáze mohla být autorem článku hodně zkreslená. Daleko více mne zaráží přístup Aholdu, respektive systém jaký mají pro tyto případy nastavený. U nich to vidím jako vysloveně nezvládnutou situaci. I když samozřejmě doporučení na uplatnění reklamace u banky je standardní a spolehlivý postup, tak nic pro řešení problému neudělali. V této situaci s tím Česká spořitelna pak nemohla dělat nic jiného než nechat transakci prošetřit bankou která dělá Aholdu zůčtování karetních transakcí a čekat na výsledek. Nanejvýš pak mohla při nedodržení stanovených termínů vyjádření zaurgovat.

+1/−1
19.12.2016 20:33

R23o16b67e79r79t 76H28o80m81o61l91k29a 2840772532551

Stalo se mi to samé. Terminál se sekl, byť karta (NFC v mobilu) hlásila zaplaceno. Druhá platba po restartu terminálu. Na účtě se objevily dvě stejné blokace. Ale 15 minut na to ČSOB druhou blokaci automaticky zrušila...

+1/0
19.12.2016 19:03

M82i63r42e74k 88G68a85j10e85r 5771446519750

Za prve se snadno pozna podle casu transakce, ze vsechny probehly rychle za sebou a neslo o opakovany nakup. Proto tvrzeni "Podle mluvčí se také stává, že zákazník kupuje několikrát za sebou" je v tomto pripade bezpredmetne a neni potreba ho tyden zkoumat. Za druhe nechapu, jak jeste nekdo i po tomhle muze zustavat u Ceske sporitelny.

+1/−2
19.12.2016 17:26

V35a95c21l18a68v 71H97a51j57e98k 3616159429

Tak znova. Pokud byla částka připsána na účet obchodníka, tak i nemůže Spořitelna jen tak vrátit, ale musí případ prošetřit prostřednictvím banky obchodníka. To není záležitost dnů, ale týdnů a v komplikovaných případech i měsíců.A toto vypadá z popisu v článku na komplikovaný případ.

0/0
20.12.2016 20:45
Foto

R46o10m96a96n 37K28r18a44t38o24c41h59v22i33l 1477808788929

Z praxe vím, že chyba je jednoznačně na straně Alberta. Stačilo dát jasný pokyn ČS.

+1/0
19.12.2016 17:13

M98a82r39e16k 35J95a17n75e19č81k56a 1407166423231

Stačí už pouze název banky a je jasné, že to bude nadlouho. Nicméně je fakt, že zákon umožňuje 1 měsíc na vyřízení reklamace. Nicméně čekat, že to zrovna ČS vyřeší rychleji je asi stejně tak naivní, jako vlastnit u ní účet ;-D

+6/−3
19.12.2016 16:26

V82a35c49l10a87v 79H17a32j66e89k 3666969769

ona to rychleji nevyřeší žádná banka, pokud na sebe nevezme riziko fraudu.

0/−2
19.12.2016 16:29

T19o59m73á14š 75V30e67s16e59l17ý 2938716117299

Zažil jsem podobnou situaci, kdy mně bankomat strhl výběr 2x, reklamace úspěšně proběhla během dvaceti minut po návštěvě pobočky. Asi nemusím psát, že se nejednalo o ČS.

+1/−2
19.12.2016 17:14
Foto

R52o98m62a80n 82K35r26a97t50o21c41h77v14i28l 1757168488449

Bankomat je majetkem CS. Zde je chyba jinde

+2/0
19.12.2016 17:17

V39a20c98l10a32v 82H35a39j22e55k 3766759419

Albert má myslím terminály od ČSOB a ta obchodníkovi umožňuje náhled do systému i na úrovni prodejny. Takže Albert měl informace k tomu: aby problém mohl ihned řešit.

0/0
19.12.2016 17:41

V15a26c77l86a79v 67H37a84j24e50k 3916609339

Řešení formou reklamace u CS je skutečně dlouhodibá záležitost, protože ta to řeši zase s Abertem přes ČSOB. U ČS to je spíše o lomunilace se zákazníkem a redaktorem.

0/0
19.12.2016 17:45

T91o43m51á62š 86V83e10s54e36l71ý 2198526987399

Bankomat nebyl majetkem banky, přesto neměli problém vše vyřešit během dvaceti minut.

0/0
20.12.2016 10:19

P97e56t94r 14N52o72w45a98k 2727872500875

Jednoduchá rada - okamžitě změnit banku...

0/−1
19.12.2016 20:35

J36a79r17o54s95l57a17v 70R59e43i95t69m91e89i90e41r 5601890165775

To se přece o to nemusela starat MF DNES,to přeci smazřejmě musí ihned napravit banka,vypadá to,že si děláte zase trošku reklamu A nevymažete mi to?

+1/−4
19.12.2016 15:39

R36o68m96a86n66a 55J86i18r59á56n43k78o74v46á 4947724738293

No jak se zdá, tak banka v žádném případě ihned nic nenapravila ... O tom, že si MF přihřála polívčičku ale nepolemizuji

+2/−1
19.12.2016 16:11

P27a23v94e90l 67Š47e23d98ý 2438596822535

a opět česká spořitelna. Jak ta to dělá?

+1/0
19.12.2016 14:41

V67l22a96d43i19m10í21r 19V66y38s12o29k62ý 8982852621905

má miliony klientů?

+2/−1
19.12.2016 15:11

R27u53d95o67l85f 69K88l64o40u77č38e48k 6520569532581

Spořitelna za to nemůže. Ta jen převádí peníze prodejci dle požadavku kasovního systému. Ty prachy leží/ležely na účtu prodejce.

+2/0
19.12.2016 15:21

M76i12r74e66k 76G12a84j72e62r 5201596839910

Muze za to, ze to nevyridila behem par dnu nebo hodin.

0/−2
19.12.2016 17:28

T70o15m47á36š 46S51k41á38l57a 6108357

Mě to nedává smysl. V tomto případě by snad obchodník měl dokazovat, že má 8 účtenek od zboží, za které mu přišli peníze, ne? Jak vůbec lze s jednou nebo žádnou účtenkou "dokázat", že si obchodník připsal peníze za nic? Když na všech 8 platbách bude stejný čas, následovaný platbou v hotovosti, tak bude zřejmé, že šlo spíše o chybu.

+1/0
19.12.2016 14:30

M36i53l54a68n 42Z79e28i85d55l75e13r 2322831866349

Tak je mozne, ze pan platil bezkontaktni NFC kartou. Tam jsou tusim limity i pro offline platby autorizovane automaticky do 600Kc. V pripade klasickeho 'swipu" nebo pouziti CHIP&PIN karty by melo vyjet potvrzeni o autorizaci / odmitnuti platby. Pokud slo prave o platbu, je mozne ze prave proto banka tak dlouho "cekala"

0/0
19.12.2016 14:58

M50i50l20a94n 33Z59e39i79d48l17e33r 2102251206119

*prave o platbu bezkontaktni kartou

0/0
19.12.2016 15:08

M27a48r53t74i40n 49G57a40j 4139296397405

Stalo se mi to samé. Platil jsem kartou v Polsku v Tescu. Suma se odečetla dvakrát.

Za tři týdny po nákupu jsem se stavil opět v prodejně s účtenkou a výpisem z účtu. Paní v prodejně pouze nahlédla na dvě stejné sumy na výpisu, ofotila účtenku, omluvila se, popřála hezkého dne a na druhý den jsem měl peníze zpět na účtu.

Ať žije Švejkov! Já nic to ten druhý!

0/0
19.12.2016 14:07

V97a46c93l11a25v 52H58a27j89e86k 3476149129

Standardní, leč poněkud zdlouhavý postup je ten, že reklamujete transakci u své banky. Ta ji postupuje bance, která provozuje systém platebních karet obchodníka a ta žádá obchodníka o podklady. Obchodník byl ale měl mít takový systém, který dokáže zkontrolovat, že mu byla některá částka připsána neoprávněně a po prověření by ji měl vrátit sám i bez reklamace zákazníka cestou banky, natož pak v případě, že transakci u něho zákazník reklamuje přímo. I tak ovšem prověření chvíli trvá.

0/0
19.12.2016 15:20

L76i24b74o30r 35N55á27b69ě45l74e85k 3835393212922

Mě začátkem měsíce nešlo zaplatit kartou(hláška platbu nelze provést), tak jsem platil hotově. Platba se ale strhla. Stačilo napsat do pizzerie a během týdne již položka ve výpisu nefigurovala. Otázka je, jestli by se tak stalo i bez mého zásahu. Je dobré transakce průběžně za čerstva kontrolovat, mě chodí mail se změnami každý den.

0/0
19.12.2016 13:42

M11i92r79e90k 13G29a97j81e11r 5221316849720

Bez vaseho zasahu by jste platbu samozrejme mel nadale strhnutou z uctu.

0/0
19.12.2016 17:29

M60a82r36t60i16n 70K38u72d43r64n82a 3929836239370

Ac nejsem priznivcem sporitelny, tak v tomto pripade s tim moc spolecneho nema, to obchodnik zadrzuje penize na ktere nema narok.

+4/0
19.12.2016 13:30

M11a29r25t40i22n 47H34o88u93b67a 6223971569258

CS s tím má společné to, ze pan je její klient, má od nich kartu, nemá zafny vztah k obchodníkovi ani ke karetní společnosti. Jediný partner je pro něj jeho banka. Ostatně i ta banka říká, ze to obvykle resi do 2 dnu.

Proč toto konretne nevyresila banka do 2 dnu neumí vysvětlit

0/0
19.12.2016 14:13

M92a29r23t33i41n 95K83u90d58r33n33a 3509636389580

Nesmysl, ty penize si stahl obchodnik, ne CS. Banka to resi, ale jeji chyba to neni.

+2/0
19.12.2016 14:26

V24a18c20l45a84v 53H98a92j16e53k 3596229579

Tady to není úplně chyba obchodníka, pokud selhal terminál, nebo jeho komunikace s pokladnou. A v článku se nepíše, zda byly ty peníze také 7x připsány obchodníkovi na účet. Ale je fakt, že by obchodník měl mít takovéto situace nějak ošetřené. Pokladník by problém měl někomu hlásit a ten by ho měl následně řešit.

0/0
19.12.2016 15:24
Foto

R47o65m48a57n 39K25r28a71t63o79c59h80v41i26l 1377658178889

Pokud se zákazníkovi odečetly, jasné že je měl Albert

0/0
19.12.2016 17:16

V96a69c60l45a52v 14H87a20j39e49k 3296309279

mohlo jít i o chybu ve zpracování výpisu transakcí v sytému CS. Ale to nebyl tento případ.

0/0
19.12.2016 19:55

R87u46d70o42l21f 66K83l91o34u22č40e52k 6540399852141

...hrubý omyl, CS prachy jen převádí dle požadavků kasovního systému prodejce. Nemá jasnovidný systém :)

+1/0
19.12.2016 15:26

J22a81k64u50b 45M70a25t87ě86j30ů 5945532501155

Autor by se mel dovzdelat, protoze asi nevi co je sok a dost pochybuji, ze ten nebozak skutecne zazil sok.

+1/−1
19.12.2016 13:30

R87o32s43t59i41s92l93a54v 93C53i50b14u14l45k47a 2159109580584

Nepřehánějte. Nepříjemné překvapení dejme tomu, ale šok?

+2/−1
19.12.2016 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.