- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nevím, ale po 30 dnech nevyřízení je reklamace automaticky uznána. Pokud peníze stále nemá, měl by se obrátit na ČOI. To by pán viděl, jak by najednou začali švihat..
Třeba si ten pán nerozuměl s Jakubem Jandou a Česká spořitelna se mu pomstila.
Zadupal bych je do země tady v Americe.
Soudil bych je o desetinásobek a vzal skvělého advokáta.
Předtím bych ale žádal o rozhovot ředitele podniku (Banky Spořitelny)
zjevně jste specialista na bankovní problemaiku a nebo jen obyčejný tlachal bez znalostí.
Pry musi mit doklad o platbe? Jak muze mit doklad o sedmi platbach, kdyz mel platit jen jednou. Nemel by mit spis doklad prodejce, ze penize mu byly pripsany legalne?
No buďto se mluvčí spořitelny chybně vyjádřila nebo to zpackal pan novinář. V tomto případě účtenky dokládá vždy obchodník, tedy Albert,
Banku je třeba vybírat. nemůžu si na tu svou stěžovat, ale nějak také odmítala platbu ve Skotsku. Pokladní to zkoušela několikrát, ale FIO banka nejenže nic neakceptovala, neodečetla, ale z Ostrovní říše jí nedošel ani požadavek. Když jsem to zkusil s rakouskou Rajfansenkou, tak se vše povedlo.
Schválně jsem četl tenhle článek,protože jsem chtěl vědět,jaká to asi tak byla banka,jestlipak to nebyla náááhodou Česká Spořitelna ? ? A taky že jo ! Nějak mě to ale vůbec nepřekvapuje. Banka,kde mi trvalo čtrnáct dní,než mi zrušili účet a k tomu tři osobní návštěvy....to byl to poslední,co jsem měl před lety s tímto ústavem společného. Kdyby mi nabízeli zlatý prase,okamžitě utíkám co nejdál. Vůbec nejhorší ze všeho je jednání s touhle bankou . Nikdy víc
Tvl., co je to za nesmysl, ... me strhli castku omylem dvakrat, stacil jedinej telefonat a castku mi pripsali zpatky na ucet, ze slo o aktualizaci sw a ze se to muze stat, penize jsem mel za tyden zpatky.
Pravda, nebylo to u CS, ale u jine a taktez velke "ceske" banky.
Rok po sametovce jsem usoudil, že ČS - never more. A od té doby nemám problémy.
Mě se to u Spořitelny stalo před třemi lety, kdy mě dvakrát strhli 35.000 Kč za nákup televize v e-shopu. Přišel jsem na to ještě týž den na výpisu v elektrickém bankovnictví. Na pobočce se mě okamžitě věnovala půlka osazenstva, dostal jsem občerstvení a když vyřizování trvalo dlouho, poslali mě domů a asi za tři hodiny volali, a se stavím, že je všechno v pořádku a problém vznikl někde chybou výpadku počítače v jejich centrále. To mě celkem bylo jedno: peníze byly tou dobou zpět na účtu. Čili za mne velký dík a uznání za chování zaměstnanců českotřebovské pobočky. Ono to totiž není o firmě, ale o lidech; chyba se může stát kdykoliv. A podotýkám, že opravdu nejsem se svým platem 10.000 Kč žádný VIP klient - šetřil jsem na ni několik let.
To je zvláštní, říkáte šetřil několik a našetřil hned na dvě. 70 000 muselo být kde brát.
Jen člověk,který z pohodlnosti si nezmění banku,tak nesmí si pak stěžovat.Služby České spořitelny jsou podle mého názoru ty nejhorší.To vím z vlastní zkušenosti.Anyní,když jsem si ještě přečetl,že Česká spořitelna uposlechla podnětu pornoherce Jandy a stáhla svou reklamu ze servru Parlamentní listy,tak jsem si jistý,že žádný slušný občan by si neměl ponechat účet u tohoto peněžního ústavu.
Zbytečná histerie. Článek je snad zaplacený nějakou low cost bankou. Já jsem například s některými službami ČS spokojený (stejně jako s některými službami low cost bank)...
No vážení. Zjevně o tom většinou víte kulový. Problém na straně České spořitelny je jedině v nedostatečné komunikaci se zákazníkem a možná ještě ve vyjádření pro Idnes. Pomíjím to, že celá anabáze mohla být autorem článku hodně zkreslená. Daleko více mne zaráží přístup Aholdu, respektive systém jaký mají pro tyto případy nastavený. U nich to vidím jako vysloveně nezvládnutou situaci. I když samozřejmě doporučení na uplatnění reklamace u banky je standardní a spolehlivý postup, tak nic pro řešení problému neudělali. V této situaci s tím Česká spořitelna pak nemohla dělat nic jiného než nechat transakci prošetřit bankou která dělá Aholdu zůčtování karetních transakcí a čekat na výsledek. Nanejvýš pak mohla při nedodržení stanovených termínů vyjádření zaurgovat.