Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Malé a chudě vybavené. Nádraží za miliardu v České Lípě čelí kritice

Třetí největší město Libereckého kraje má nové železniční nádraží. Sloužit lidem začalo v tichosti bez stříhání pásek a fanfár, které jsou jindy obvyklé. Kritici jej totiž považují za příliš malé a chudě vybavené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I25g14o63r 69J46a66n28s19e14n 8481919714974

Mimochodem, ta cena je vyssi nez kolik proinvestovalo GrandiStazzioni na hlavnim nadrazi...

0/0
14.1.2017 11:01

J66i76ř96í 35K15o21c56u47r82e12k 6285554175848

A kolik kilometrů kolejí GS položilo na Wilsoňáku?

+4/0
14.1.2017 15:34

S32t90a54n73i84s97l87a58v 32N89ý24v49l24t 2274265423

Navolili si tam neschpne lidi? A museli vyplácat rychle dotace v nejakem terminu? Tak to holt chodi.

Navolili tam slibovace vseho mozneho. A dotace se prece musi vypkacat, i kdyby meli mit hajzly z mramoru a zlate kohoutky.

0/0
14.1.2017 10:06

J55a25n 42B90o72h30a95t49ý 7447900618952

Nádraží za miliardu pro město, které má 40 tisíc obyvatel... Tady se někdo totálně zbláznil 8-o8-o.

+3/−3
14.1.2017 7:50

J18i29ř40í 77K91o92c43u20r25e89k 6695814825268

Tak ona v tom není jenom ta nádražní budova, že ...

+3/0
14.1.2017 15:31

V61í78t18ě71z64s41l14a90v 39K97l58o66z49í40k 3391579644657

Jestli ty podhledy jsou drevo, tak jsem zvědavý kdy to spadne, neboť jak zname szdc, nikdo to nebude udrzovat, dokud se to nerozpadne!

+3/−1
14.1.2017 6:21

V67í19t65ě39z55s13l34a34v 56K44l58o39z62í62k 3821109644647

Co je nové, stoji vetsinou za starou belu... Tady se to opět potvrdilo, nadrazi bez hospody neni nadrazi

+5/−3
14.1.2017 6:19

J44i52ř61í 63K47o50c78u98r48e44k 6375764525158

Hlavní je ta hospoda. Že se do vlaku leze ze štěrku ...

+3/−1
14.1.2017 15:32

Z33d40e35n79ě90k 37Š32i73n23d34l77a51u18e39r 5427926325962

To už je taková českolipská tradice, že zdejší radnice pro žádné nádraží nikdy nic neudělala a zmohla se pouze na konstatování, že "s námi se o tom nikdo nebavil". Tak tomu bylo v letech 1866 až 1903, kdy postupně vznikala českolipská nádraží a město si všechny tehdejší soukromé dráhy svým jednáním dokázalo natrvalo znepřátelit. Jedinou výjimkou byla zastávka Střelnice, z větší části městem roku 1888 zaplacená.

+8/0
13.1.2017 18:20

L78u75k20á24š 86H67l70o30u11c78a60l 6282100261184

když nevíme co všechno bylo v ceně (zmíněná jsou prodloužená a zvětšená nástupiště, ale co třeba ty podchody?) tak můžeme jen těžko hodnotit, zda je cena hodně nadstřelená, nebo méně, nebo reálná.

0/0
13.1.2017 14:15

M78a48t35ě40j 19K86o39n86v92a44l32i30n53a 8279815303

Tak vzhledem k tomu, že v ceně zakázky byla v podstatě rekonstrukce kolejí pomalu kilometr do každého směru, tak ta cena asi přestřelená nebude. Jde spíše o princip, kdy zatímco dříve bylo na železnici vše děláno velikášsky, tak dnes naopak minimalisticky....

+4/0
13.1.2017 14:19

L71u34k22á89š 84H44l13o38u56c29a71l 6372150641434

neviděl jsem zatím budovu (nádraží) ve skutečnosti, takže nedokáži posoudit. z fotek se mi docela líbí, ale kupříkladu tam není jediná interiérová fotografie

+1/0
13.1.2017 14:57

P85e52t20r 98M51u13n16z39a61r 1565551659956

Mě se docela libí, až na ty světla. Ty mě tam přijdou taková nepatřičná, možná měla být vestavěná do podhledu jako na těch peronech. Nebo pracující s nepřímým osvětlením.

+1/0
13.1.2017 17:08

F15a47b97i95o 88S87g74a83t96t86o60n59i 9751960347530

A fotka zevnitř nádraží by nebyla ?

+5/0
13.1.2017 12:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.