Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Malé a chudě vybavené. Nádraží za miliardu v České Lípě čelí kritice

Třetí největší město Libereckého kraje má nové železniční nádraží. Sloužit lidem začalo v tichosti bez stříhání pásek a fanfár, které jsou jindy obvyklé. Kritici jej totiž považují za příliš malé a chudě vybavené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I75g67o35r 51J97a31n85s96e85n 8461309404744

Mimochodem, ta cena je vyssi nez kolik proinvestovalo GrandiStazzioni na hlavnim nadrazi...

0/0
14.1.2017 11:01

J18i76ř66í 39K21o92c53u67r89e65k 6955314225318

A kolik kilometrů kolejí GS položilo na Wilsoňáku?

+4/0
14.1.2017 15:34

S30t92a72n62i51s61l33a59v 26N93ý90v85l79t 2144635163

Navolili si tam neschpne lidi? A museli vyplácat rychle dotace v nejakem terminu? Tak to holt chodi.

Navolili tam slibovace vseho mozneho. A dotace se prece musi vypkacat, i kdyby meli mit hajzly z mramoru a zlate kohoutky.

0/0
14.1.2017 10:06

J98a77n 17B23o29h93a40t77ý 7647340948932

Nádraží za miliardu pro město, které má 40 tisíc obyvatel... Tady se někdo totálně zbláznil 8-o8-o.

+3/−3
14.1.2017 7:50

J12i15ř82í 89K73o70c69u13r93e60k 6505364205118

Tak ona v tom není jenom ta nádražní budova, že ...

+3/0
14.1.2017 15:31

V76í88t31ě97z72s58l36a21v 11K70l36o28z28í25k 3191829874807

Jestli ty podhledy jsou drevo, tak jsem zvědavý kdy to spadne, neboť jak zname szdc, nikdo to nebude udrzovat, dokud se to nerozpadne!

+3/−1
14.1.2017 6:21

V90í30t65ě65z53s64l74a77v 36K74l84o10z14í58k 3851189924697

Co je nové, stoji vetsinou za starou belu... Tady se to opět potvrdilo, nadrazi bez hospody neni nadrazi

+5/−3
14.1.2017 6:19

J51i46ř15í 78K83o29c26u12r97e53k 6145144585388

Hlavní je ta hospoda. Že se do vlaku leze ze štěrku ...

+3/−1
14.1.2017 15:32

Z84d72e10n45ě26k 76Š83i72n22d64l64a66u68e63r 5647566435982

To už je taková českolipská tradice, že zdejší radnice pro žádné nádraží nikdy nic neudělala a zmohla se pouze na konstatování, že "s námi se o tom nikdo nebavil". Tak tomu bylo v letech 1866 až 1903, kdy postupně vznikala českolipská nádraží a město si všechny tehdejší soukromé dráhy svým jednáním dokázalo natrvalo znepřátelit. Jedinou výjimkou byla zastávka Střelnice, z větší části městem roku 1888 zaplacená.

+8/0
13.1.2017 18:20

L97u17k83á44š 75H86l70o36u80c80a64l 6392600591894

když nevíme co všechno bylo v ceně (zmíněná jsou prodloužená a zvětšená nástupiště, ale co třeba ty podchody?) tak můžeme jen těžko hodnotit, zda je cena hodně nadstřelená, nebo méně, nebo reálná.

0/0
13.1.2017 14:15

M21a87t48ě92j 28K48o39n14v94a13l16i80n76a 8449815353

Tak vzhledem k tomu, že v ceně zakázky byla v podstatě rekonstrukce kolejí pomalu kilometr do každého směru, tak ta cena asi přestřelená nebude. Jde spíše o princip, kdy zatímco dříve bylo na železnici vše děláno velikášsky, tak dnes naopak minimalisticky....

+4/0
13.1.2017 14:19

L20u82k76á33š 77H73l54o21u50c54a15l 6872450781924

neviděl jsem zatím budovu (nádraží) ve skutečnosti, takže nedokáži posoudit. z fotek se mi docela líbí, ale kupříkladu tam není jediná interiérová fotografie

+1/0
13.1.2017 14:57

P26e35t62r 73M60u58n74z66a63r 1255801739606

Mě se docela libí, až na ty světla. Ty mě tam přijdou taková nepatřičná, možná měla být vestavěná do podhledu jako na těch peronech. Nebo pracující s nepřímým osvětlením.

+1/0
13.1.2017 17:08

F98a63b91i62o 35S68g24a84t54t70o54n41i 9941320677650

A fotka zevnitř nádraží by nebyla ?

+5/0
13.1.2017 12:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.