- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem, ta cena je vyssi nez kolik proinvestovalo GrandiStazzioni na hlavnim nadrazi...
A kolik kilometrů kolejí GS položilo na Wilsoňáku?
Navolili si tam neschpne lidi? A museli vyplácat rychle dotace v nejakem terminu? Tak to holt chodi.
Navolili tam slibovace vseho mozneho. A dotace se prece musi vypkacat, i kdyby meli mit hajzly z mramoru a zlate kohoutky.
Nádraží za miliardu pro město, které má 40 tisíc obyvatel... Tady se někdo totálně zbláznil .
Tak ona v tom není jenom ta nádražní budova, že ...
Jestli ty podhledy jsou drevo, tak jsem zvědavý kdy to spadne, neboť jak zname szdc, nikdo to nebude udrzovat, dokud se to nerozpadne!
Co je nové, stoji vetsinou za starou belu... Tady se to opět potvrdilo, nadrazi bez hospody neni nadrazi
Hlavní je ta hospoda. Že se do vlaku leze ze štěrku ...
To už je taková českolipská tradice, že zdejší radnice pro žádné nádraží nikdy nic neudělala a zmohla se pouze na konstatování, že "s námi se o tom nikdo nebavil". Tak tomu bylo v letech 1866 až 1903, kdy postupně vznikala českolipská nádraží a město si všechny tehdejší soukromé dráhy svým jednáním dokázalo natrvalo znepřátelit. Jedinou výjimkou byla zastávka Střelnice, z větší části městem roku 1888 zaplacená.
když nevíme co všechno bylo v ceně (zmíněná jsou prodloužená a zvětšená nástupiště, ale co třeba ty podchody?) tak můžeme jen těžko hodnotit, zda je cena hodně nadstřelená, nebo méně, nebo reálná.
Tak vzhledem k tomu, že v ceně zakázky byla v podstatě rekonstrukce kolejí pomalu kilometr do každého směru, tak ta cena asi přestřelená nebude. Jde spíše o princip, kdy zatímco dříve bylo na železnici vše děláno velikášsky, tak dnes naopak minimalisticky....
A fotka zevnitř nádraží by nebyla ?