- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to potřeba, autobusák je BRÁNA, zrovna jako nádraží, a tvoří první dojem návštěvníka. A podle prvního dojmu si lidé udělají vizitku o celém městě.
A s veřejností se to bude konzultovat asi tak jako nové logo?
Pardon, může mi někdo vysvětlit, proč se město jako zadavatel nějaké soutěže musí ohlížet na podmínky ČKA = profesní (nátlakové) organizace? To je, jako kdyby se při soutěži na vozidla museli nejprve zeptat na podmínky SVDA nebo při výběrku na kávovary museli akceptovat podmínky Elektrotechnické asociace...
Nerozumím tomu, rád se nechám poučit.
V tom článku je to napsané - Pokud by Liberec nesplnil podmínky ČKA, hrozilo, že soutěž prohlásí za neregulérní. To by znamenalo, že se jí architekti nesmějí zúčastnit.
Vždycky mě u téhle kauzy napadle to, jak by z ní Korytář vyšiloval, kdyby on byl zrovna v opozici ...
Myslím si,že Liberec by měl šetřit a zaplatit dluhy,které vznikly za vlády Kitnera a jeho kamarádky Kateřiny. Například, můj kamarád pracoval ve firmě vlastněné městem pro MS. Odpracoval mraky přesčasů a ve firmě mu řekli,že dostane zaplaceno až jim to proplatí organizační výbor MS.Tak že do dnes nemá ani korunu.Není nic zbytečnějšího ,než přestavba fungujícího terminálu a vyhazování peněz za zbytečné věci. Až se bude rozpadat,předělejme ho !
Jako vtip dobrý "přestavba fungujícího terminálu." Buďto v Liberci ani nežijete, nebo naprosto netušíte, o co jde. A ještě navíc vám neslouží paměť.