Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

V28á42c67l20a10v 84M69a39š64e76k 5710296102948

Nějak nechápu, že jediným řešením je zákaz na polské straně. A co takhle zákaz na straně naší?

+6/0
doporučit
13.4.2017 18:23

M55a32r97t53i64n 80P60o14s84p15í75š66i54l 8595871466677

To jsem také nepochopil, proč nedají zákaz na naši stranu.

+2/0
doporučit
13.4.2017 19:46

P93e14t32r 34P82o87s79p14í41š33i41l 4508444216356

U nás je to silnice 1.třídy. A na kolika silnicích 1.třídy je zákaz jízdy kamionů? Já jako největší ostudu vidím to, že v 21.století budují pár set metrů obyčejného chodníku dva roky. Notabene na takto frekventované a vytížené komunikaci.

+2/0
doporučit
14.4.2017 15:00

J48i80ř66í 22E34r96b63e48n 1673244566617

Právě proto, že je 21. století. Musí se k tomu vyjadřovat všichni dotčení, od přilehlých domkařů přes energetiky, telefoňáky, plynaře, vodaře až po policii a samosprávu. A každý z nich má lhůtu na vyjádření, a jakmile jeden z třiceti vysloví námitku, už zase běží odvolací lhůty a pak zase nanovo.

Máme asi příliš liberální stavební zákon i správní řád...

+2/0
doporučit
14.4.2017 19:37

J43i42ř39í 20E51r28b19e76n 1253764706727

Protože u nás nejsou technické důvody pro taková omezení. U Poláků (asi) mají na té trase jeden slabší most a tak si vesele omezili tonáž pro celý úsek, zatímco naše mostky i krajnice jsou zřejmě kvalitnější.

+1/0
doporučit
14.4.2017 19:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.