- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Z mého pohledu je problém jinde... kdyby se na rekonstrukci silnice přes Kunratice pracovalo usilovně (7 dní v týdnu, ve dne v noci) musela by být tato tepna již dávno hotová...
Nechápu zastavení prací v zimě, nechápu, že to nikdo netlačí... Původní slib zhotovitele byl, že provoz zůstane pro osobní dopravu zachován až na výjimky v plném rozsahu, ihned po výhře výběrka přišla sprcha v podobě úplné uzavírky a to na neuvěřitelně dlouhou dobu...
Stavby podobného rozsahu se staví na západě řádově kratší dobu, dokonce i v Číně jsou schopni stavět rychleji a ve vyšší kvalitě...
Možná později, ale aspoň nová silnice vydrží déle.. za současného provozu by se brzo dostala do špatného stavu zas
Chtěl bych se zeptat Davida Novotného co dělal, když se pěkných pár let chystala stavba nové spojnice Lb-Jb. A bylo jasné, že se Kunratická uzavře. Silnice přes Harcov a Lukášov byla hojně využívaná dávno před uzavírkou. Má to logiku, je nejkratší a relativně nejrychlejší spojnicí. Výrazný nárůst dopravy se tam dal tušit. Snad ani magistrátní úředník nečekal, že budou řidiči jezdit jen po dálnici. Opatření v Harcově měl magistrát udělat dřív než se Kunratická zavřela, ne teď brečet nad rozlitým mlékem!!!
Btw. Proč nikde nečtu nářky obyvatel z Horní Proseče, kudy teď jezdí aut jak po Jižní spojce. Protože si to tam zkracuje kdo může?
Nedávno jsem po ní jel a není mi jasné proč chtějí pokládat nový asfalt, protože znám spoustu daleko rozbitějších silnic.
Vrchol idiocie a neschopnosti. Jako alternativní trasa měla být dána do pořádku ještě před uzavřením silnice z Kunratické na Jablonec.
Silničáře překvapilo to, že lidi jezdí nejkratší cestou .
Typická úřednická neschopnost. Lidé, kteří toto plánují, musejí tohle všechno vědět!