Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zplodiny se mísí s adrenalinem, v opravovaném Liberci řidiči trpí

Liberec se stále neoklepal z radikálního omezení na silnicích. Redaktor MF DNES otestoval v ranní dopravní špičce, nakolik série uzavírek ztrpčuje život řidičům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L28u39b27o53m43i89r 26D32l54o97u34h73y 9402221666936

Moji pacienti - vyjíždějte pokud možno z domova o 30 min. před časem objednání. Mám kvůli těm dopravním zmatkům v čekárně děsnou sekačku, k omezené šanci zaparkovat kolem nemocnice přibyly tyto zmatky. Mimoliberečtí, nespoléhejte na navigace ;-( Škoda, že nemáme P+R :-(

0/0
6.5.2017 19:17

V65l71a98s33t91i96m31i39l 60H89a34l19b69i43c81h 8723835646888

A nejen řidičům !

+1/0
6.5.2017 15:03

O23n93d74ř97e79j 39K68n96í29ž32e96k 7858977955384

Skutečně - ještě by měli rozkopat Šalďák a doprava v centru města bude konečně definitivně ochromena. Jízda Libercem je teď adrenalinovou záležitostí a i ten, kdo jej zná, má místy dost práce se dostat z bodu A do B.

+3/0
6.5.2017 8:29

J11i62ř49í 56H78a87n77o36u28s34e30k 4815507818232

A nesmíme zapomenout, že v těch kolonách nestojí jen řidiči, kteří jsou jaksi líní na krok, ale taky vozidla, která musí dojet včas s rozvozem zboží.

+1/0
5.5.2017 16:35

M69a83r26c28e90l 94P85o41k40o36r71n74ý 2343530621

A ke všemu si každý den zabírají tunel a jeho okolí TSML. Následují uzavírky min. jednoho pruhu od Hodkovic až po Chrastavu z důvodů:sekání trávy,sekání křoví,natírání svodidel,natírání sloupů osvětlení,čištění kanálů a propustí,výměna žárovek,mytí směrových sloupků a dopravních značek,obnova vodorovného značení,předělávání oblouků nájezdů a to vše stále dokola,dokud nezačne zima. ;-€

+3/0
5.5.2017 13:46

M93a95r17c16e92l 34P93o94k86o61r93n69ý 2543250391

A ještě mytí tunelu a pokládka asfaltu před ním i za ním.

+1/0
5.5.2017 13:46

J57i54ř36í 45Z15á78h93o13r19a 5963705362779

Na maloměstě není zvykem, aby se nedalo přejet do pěti minut, proto ta panika.

0/−9
5.5.2017 13:26

M81i54l44o24š 42B32o26u23k87a25l 8873287823314

To je pravda. Menší města si můžou libovat, že ten smrad, hluk a hnus z běžného provozu, případně uzavírek, je jen výjmečně. Těch pár týdnů se dá přežít.:-)R^

+1/0
5.5.2017 14:25

J32i58ř46í 78Z56á82h84o98r36a 5683545582589

To, co jsi napsal nedává smysl, teda v souvislosti s tím, co jsem napsal já. Nezvedl se, ani neklesl počet aut. Jen je jejich koncentrace svedená do několika málo ulic, které zbyly. Emise ani hluk se tím pádem celkově nezvedly, takže není nad čím si libovat.

Diksuze je o tom, že se tvoří kolony, lidé jsou nervózní a jejich cesta se prodlužuje, oproti zažitým zvyklostem. Takže až ta poslední věta se dá říci, že je k věci. Tak proč se potom domorodci tak čertí a tu je už druhý/třetí článek za krátkou dobu? Vysvětlení jsem popsal v mém příspěvku.

0/−2
5.5.2017 14:43

P83e97t46r 78K25o52l48o60m71a29z70n52í41k 8374233690366

Pokud pojedu objíždce či v koloně, tak oproti normálnímu stavu rozhodně emise (a hluk) stoupnou, protože prostě pojedu déle či méně plynule.

+3/−2
5.5.2017 16:04

J53a23n 82H30a57v33r62d23a 2848376501228

Šaldovo náměstí je průjezdné, protože se jím v tom nejfrekventovanějším směru nedá projet... ;-D;-D;-D

+9/0
5.5.2017 12:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.