- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavne zalozte posilovou tramvaj, co bude jezdit fugnerova-nadrazi porad dokola a pak nemusite resit autobusak. Druha moznost je, ze nechate vsecky mezimestke busy zastavit na fugnerove a na to skladiste autobusu at jede ten, co chce na nadrazi.
No, tak na něčem se musí umírající ZpL a jejich radní napakovat a zaplatit svou režii a novináře. Na stavbě s malým rozpočtem to nebude, takže to musí být stavba s velkým rozpočtem a navíc navázaná na již osvědčené místní firmy
A vítězem stavebních prací se stává - chvilka napětí ..... Syner !!!
No nestačilo by jen místo těch budek přestěhovat kanceláře o pár domů vedle, které jsou volné a nevyužité? Ten terminál je dostačující a kdo jezdí autem, tak autobus většinou nepoužívá, takže nepotřebuje parkovat.
Nebo nahradit jen buňky nějakou pěknou rozumnou dřevostavbou? KOlik lidí dnes jezdí autobusem...
Teď si nádraží vystačí s deseti buňkama... ale v návrhu je zas betonová megakostka... porost fasády se v průběhu výstavby bude jevit jako problematický, tak se od něj upustí... a idea levného parkování s napojením na MHD se rovněž upraví na ryze komerční... prostě další bezduchý blok betonu.
Ten opelichaný barák vedle je super a až tam vznikne něco moderního, bude jako pěst na oko.
Třeba ho sežere ta zeleň z nové kostky...
Je to sice jen návrh, ale zajímalo by mě, jak by vyjížděl ten žlutý autobus na první fotografii. By se musel zlomit. A možná i dvakrát :)
V Libereci to je furt stejné, každý politik si chce zde vybetonovat svůj pomníček :-(