- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Případné poškození motorů obžaloba ani neřeší, zabývá se jen daňovým únikem ...A o tom to je...Tenhle nenažraný státní aparát zajímá jen ta jeho nenažranost!!!!
A jak bys to chtěl řešit?
Jako policie / státní zástupce nemáš šanci zjistit, kterých aut se to vůbec mohlo týkat. Natož prokázat jakých aut se to týkalo.
Pokud to někomu poškodilo auto - tak si to musí vyřídit sám. Tohle trestní řízení mu maximálně vyřeší jednu z předběžných otázek.
Ono se na hranicích něco deklaruje? Kdy se to znovu zavedlo?
Zdá se, že kdyby stát nepřišel o své výpalné, nikdo by to ani moc nřešil.
Chudáci lidi co odrovnali vstřiky... Co si na něm vemou
Ve jmenu demokracie, svobody podnikani a svobodneho sireni informaci se to nesmi zverejnovat.
Jak ja ti nevim kolego, ten Slovak ma v kamionu dzem, v papirech jam a on rika, ze veze lekvar, zatknu ho?
Jenomže tohle není o jednom slově napsaném různými jazyky.
Nafta nebo olej - benzín nebo líh... šidit se bude, jak jen jim to pude...
když to čtu kolem a kolem ... stejně je lumpárna nakoupil olej, říct tomu nafta a prodávat to s vysokou daní ... teď mluvím o tom, co dělá STÁT ..
Ale nafta je jen minerální olej nazvaný nafta.
Jediné o čem ta hra je - jestli je to v kombinované nomenklatuře nafta nebo ostatní lehký olej (poslední dvojčíslí :)
Jinak motor auta se vám nepokazí hned, ale až později, většinou ale odchází čerpadlo. Přecitlivělé jsou francouzské auta, ale došlo i na mojí škodu octavii I. Auto jede hůř, má větší spotřebu a proto vyjde stejně, když tankujete na prověřených značkových čerpacích stanicích, kde je nafta dražší.
Přidáním oleje do motorové nafty se mění její "bod vzplanutí", což stále zjišťuje ČOI při kontrolách kvality paliv na čerpacích stanicích. Kdo má zájem, najeďte si na stránky ČOI: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/rozhodnuti-o-ulozeni-pokuty-za-poruseni-stanovene-jakosti-pohonnych-hmot/ a koukněte se, na jakých čerpacích stanicích byly zjištěny nekvalitní paliva. Kdo má trpělivost, může se v rozhodnutích o pokutách dočíst, jak se skoro všichni vymlouvají na to, že ke změně bodu vzplanutí došlo prý "záměnou hadice v cisterně"
Tak ono existuje několik přístupů k tomuto daňovému úniku:
1) Buď vezeš naftu, ale papírově vezeš "něco jiného" - tak při kontrole to neobhájíš, protože laboratoř řekne minerální olej shodný s naftou - a pak máš problém, protože bys musel prokázat zamýšlené jiné užití než teplo/pohon motorů - a v takovém případě bys to měl mít značkované (barvené). (Což nikdy nemáš - protože potřebuješ, aby se to "ztratilo").
2) a nebo vezeš minerální olej blízký naftě - záměrně je některý méně významný parametr trochu mimo rozmezí nafty "těsně vedle" - a na tom se to snažíš uhrát, ale při naředění třeba 1:1 nebo klidně 1:5 se ten parametr ve výsledku do rozmezí nafty dostane... (a ve výsledku to trochu ztíží práci celníkům)...
(Je tam několik dalších věcí - v návaznosti na ADR a podobně ... ale to je teď jedno).