- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
já si tu dobu moc dobře pamatuji a idylický nebylo skoro nic, náhradní díly na cokoliv nebyly, servisy nekvalitní a jen pro vyvolené-ostatním se říkalo nemáme díly apd.
Pamatuju, že u nás v Jindřichově Hradci u starý Ladovky byl taky "AUTOSERVICE".
Mně anglické nápisy vadí i dnes. A to bych komunisty asi nikdy nevolil a v práci používám angličtinu denně.
Protože jedna věc je práce s nadnárodními technologiemi a komunikace se zahraničními partnery a jiná věc je, že se chci cítit v Čechách jako doma, nikoliv jako v cizině.
Fakt je mi lépe, když se to jmenuje autoopravna nebo kavárna, než když je to cizojazyčně.
...a to já si zase do restoránu (Restaurant) či do Café zajdu rád.
Ten Pontiac musel tehdá vyvolat pozdvižení asi jako kdyby se tu teď objevil DeLorean s proudovým kapacitátorem.
Je tam několik nesrovnalostí, myslím, že cizinec by i z názvu Autoservis pochopil že tam opravují auta, pak také, že elektronika způsobuje vícepráce, ty způsobují mechanici, kteří neumí zjistit závadu a opravují stylem pokus, omyl, vyměňují jednu věc po druhé.
Milý mladý příteli, závod, ve kterém ses rozhodl pracovat, patří k nejmodernějším v Evropě...
Cestou z Kunratické v Liberci jsem měl při odjezdu na dovolenou u Žigula poruchu brzd. Do servisu jsem s naloženým autem a rodinou dojel. Bylo 12 a tak mne poslali do "háje". Nakonec jsem dojel do při -15 C do Nymburka a tam mi to na rychlo udělali. Dovolenou jsme absolvovali, ale tento servis jsem už navždy vynechal.
To bylo všude. Těm technikům to bylo fuk, oni měli fixní plat, bez ohledu na to, co fakticky udělali. Měli často smlouvu s nějakou fabrikou, které se starali o auta, to je dostatečně "vytížilo" a zákazník z ulice je moc nezajímal. Důležité bylo odpracovat ty hodiny a pak fofrem domů, kde v dílně vydělali na soukromých kšeftech mnohem víc.
Ano tenkrát ženský nejezdily , znal jsem hodně těch který měly řidičák ale nikdy neřídily .
To je i dnes. Nicméně tehdy se obecně jezdilo mnohem méně, takže ten poměr byl větší. Obecně platí, že ženské řídit moc nebaví, takže jezdí jen, když musí. A chlap to vždycky ochotně vezme za ně, když to jde. Proto ženy bývají často méně zkušené, zkrátka nemají tolik najeto. Samozřejmě existuje fůra výjimek. Ale co se týče kvality řidiče, je to hlavně o praxi, na pohlaví nesejde.