Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M23a70r25t73i56n 66T75r71k46a88l 6947911267

Paní Renatě to za volantem sekne ;-)

+7/0
doporučit
11.6.2017 10:38

J47a33n 88H61a91v98r57d52a 2918506951948

Přesně tak, je to o lidech, ne o genderu. Kdyby tam seděla nějaká jedovatá baba (a vůbec nemluvím i vzhledu!), tak to rozhodně nebude tak super, jako v případě takto sympaticky se usmivající paní...

+4/0
doporučit
11.6.2017 14:46

J72i19ř19í 49E62r67b29e77n 1223204936177

"Nevyžadují už tolik fyzickou sílu jako kdysi. Řízení se blíží osobnímu autu, jen s podstatně většími rozměry. Autobusy jsou dnes v daleko vyšším komfortu, mají například posilovače řízení nebo automatické převodovky,“ - ehm, tyto "dnešní" parametry platí už od roku 1965, kdy se začaly velkosériově dodávat Karosy ŠM 11 (a Liberec byl dokonce prvním městem v republice, kde se v MHD objevily) :-)

+3/0
doporučit
11.6.2017 17:10

J81a36n 45K46o51h54l 4743647381244

Asi jako každá práce to má svoje pro a proti.. počítám se spíš k lidem, co řízení baví, ale za volant autobusu nebo tramvaje by nikdy nesedli.. přecejenom je to velká zodpovědnost, a ten provoz a obecně stav infrastruktury v Libeci je strašlivej.

+3/0
doporučit
11.6.2017 13:42

A87n51t13o32n67í93n 69S27e74b51e64r47a 7263228140279

Za autobusem ještě ok, tam se nedá tolik zmatkovat a řidička si musí s takovým kolosem manévry opravdu rozmýšlet. Ale halvně se tím nezničí ostatní auta při parkování. ;-D

+1/−2
doporučit
12.6.2017 11:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.