- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hezké, pan Bílý a kolektiv jsou borci. Když jsem byl v r. 1991 na vojně v Mošnově, jezdil jsem s T148 CAPL a těmto mašinám včetně L-39 Albatros i jednou L-29 Delfín, jsem tankoval palivo. Jsou to nezapomenutelné životní zážitky, že se člověk dostal k vlastnímu provozu vojenských letadel a hlavně mě to dost bavilo. Ale také to byla v 20-ti letech zodpovědnost, o které se některým současným mladíkům ani nezdá. Záklaďáci se samozřejmě nemotali jen kolem paliva. Byly to auta s tlakovým kyslíkem, tlakovým vzduchem, SUEZ na startování, aj. Čímž tímto své bývalé spolubojovníky a všechny kolem letectva zdravím
Dobrý den pane Vaňku, je to jak píšete. Mládež určitě umí být zodpovědná, ale přijde mi, že ztratila postupem času jistou ctižádost, kterou my a naši rodiče měli.
Kluci mají hračky.
Chlapi mají drahý hračky.
:-) Mnoho lidí v tom vidí hračku. Já mnoho a mnoho hodin práce :-D A jako s každou hračkou, když už je okoukaná, je třeba začít uvažovat o nové.
Informace o tomto stroji na: http://forum.valka.cz/topic/view/51877/MiG-21MF-9414
lítaly nám nad chalupou, dost často ve formaci tří, jednou jsem zažil přelet formace 5ti ve výšce cca 100 metrů ... prý když jsem byl nemluvně, tak jsem kvůli tomu brečel strachy ... dnes bych za to platil
Jednadváca - nádherný éro. Až mě děsí, jak je starý, jak to letí :)