Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M83i32c89h37a22e27l 26K10a66d37e57r22a36v25e70k 8361314558724

Jitrava konečně. R^R^R^R^

+2/0
doporučit
11.8.2017 9:31

M35a73r81t26i60n 77M45u38s19i84l 4770211413231

Mě to přijde jako vyprávění pohádek. Rychnov - Jbc I/65 jezdím často. Předjížděcí pruh je v kopci u Rychnova historicky. Tam má jasný smysl. Ale přidat pruh před Jablonec, do míst s mírným stoupáním a následně klesáním? Nesmysl! Marně vzpomínám, kdy jsem tam dojel nějakou Avii a ploužil se za ní ten kilometr řekněme sedmdesát. Stejně na konci rozšíření vjedu do města pojedu rovinkou kolem býv. porodnice padesát, než mě pohltí město a zpomalí ještě víc. Kolik asi ušetřím času, když na rozšíření stihnu někoho předjet? :-P

U Jitravy je to jasné, tam je kopec a předjížděcí pruh ve stoupání smysl má.

A mluvit o nové kapacitní komunikaci I/14 Kunr.-Jbc, že má třetí pruh jako o novodobém zázraku je snad jen legrace. Zvláště, když budovaný úsek navazuje na 4pruh.

+5/0
doporučit
11.8.2017 7:12

M39i13l53e88n27a 33K70l83o19u36č37k50o19v54á 1484603181590

Výjezd z Jbc 2 pruhy, aby následně musel ubrat na 70km před odbočkou na Radlo, pak dvojitá čára až pomalu k výpadovce na Prahu, fakt zrychleni. To opravdu řidiči jedoucí z Jablonce získají náskok 2 pruhy?

+2/0
doporučit
11.8.2017 8:24

S63t49a54n 57N58o17v20á60k 5497795705574

Získají. Protože starý fotřík z Rychnova nakoupí v Kauflandu, pak se táhne sedmdesátkou (u Rádla pro jistotu šedesátkou) a od autobazaru už přibrzdí na padesát, aby náhodou odbočku na Rychnov nepřejel. A jiný musí jet do Hradce a při představě, že má před sebou trasu Turnov-Jičín, kde to je samá vesnice, omezená rychlost a při současném provozu míst k předjíždění jako šafránu (a kde se místní i nemístní zuby nehty už roky brání pořádné silnici) by tyhle couraly nejraději odhrnoval z cesty radlicí.

Pokud se na devadesátce bude VŽDY jezdit devadesát, třetí pruhy nebudou tolik potřeba.

+1/0
doporučit
11.8.2017 9:04

J51i78ř10í 94E12r40b33e77n 1653554986647

Ach jo. Ta devadesátka je maximální povolená rychlost, nikoliv přikázaná. Nebo snad jezdíte na E65 nonstop devadesátkou z ŽelBrodu do Loužnice, když to zákony (lidské, nikoliv fyzikální) dovolují?

+2/0
doporučit
11.8.2017 10:58

J88a72n 89B33e36n36h83á70k 6344693612761

Prave tripruh snizi frustraci a agresivitu tech, kteri devadesatku chteji vyuzit. Ostatni mohou v pravem pruhu v klidu svou sedesatkou doplachtit na Radlo.

0/0
doporučit
12.8.2017 2:12

J72i83ř55í 93E81r16b72e31n 1143474776847

Směr do Jablonce: možná že teď ten předjížděcí pruh bude už od toho sjezdu u Rádla, ne až od Dolního Rychnova.

Směr z Jablonce: možná že ten předjížděcí pruh bude teď už od staré porodnice až k té hloupě udělané odbočce na Horní Rádlo.

0/0
doporučit
11.8.2017 9:05

P71e18t59r 46M29u84n80z97a93r 1555921689446

Pane Musil ta rozšíření bude směrem ven.

0/0
doporučit
11.8.2017 10:52

M30a37r22t52i86n 86M27u19s48i27l 4380561773821

Opravdu? Vycházel jsem z toho, že staví se na straně příjezdu do Jbce od Rychnova. Jistě přemalovat čáry a dát dva pruhy ven z města asi není problém. Ale význam nechápu. Dobře, za porodnicí někoho předjedu. A dál? Pěkně se zase zařadím. U odbočky na Rychnov uberu na 70sát. A dolů k Rychnovu pojedu za dvojitou plnou podle toho, kdo jede přede mnou.

Na webu RSD jsem info o stavbě nenašel, ale pokud se mělo něco na I/65 zlepšovat, pak napojení na I/35 (MÚK Rádelský Mlýn) a ne blbnout před Jabloncem.

+1/0
doporučit
11.8.2017 16:13

J82i49ř36í 42E84r34b21e47n 1643284346337

MÚK Rádelský Mlýn je ve fázi přípravy stavby, do dvou let se má začít stavět.

0/0
doporučit
11.8.2017 20:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.