Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Bílí Tygři jdou do finále a natěšení fanoušci vzali fanshop útokem

  14:53aktualizováno  14:53
Nadšení hokejoví fanoušci Liberce vykupují před finále extraligy obchod s klubovými suvenýry Bílých Tygrů. Fanshop má rekordní tržby. Obrovský zájem je o bílá trička, která jsou v Liberci tradiční nezbytností během play-off.

Manažerka fanshopu libereckého týmu Bílí Tygři Kateřina Hrušková. | foto: Ota Bartovský, MAFRA

„Tržby jsou možná i třikrát vyšší než v předchozí sezóně. U lidí je vidět pobláznění hokejem, hlavně v průběhu play off. Chodí víc lidí, úspěchy Bílých Tygrů jsou pak znát i na výsledcích prodeje,“ přiblížila manažerka fanshopu Kateřina Hrušková. „Triček se teď za jeden zápas prodá třeba i osm set. Během play off jsme jich prodali tisíce. Ve velkém se prodávají i šály nebo kšiltovky play-off.“

Fanoušky neodrazuje ani to, že se trička nerozdávají jako v minulosti. Dříve je totiž pokrývala loga sponzorů, dnes je na tričku jen znak klubu a prodávají se jen za výrobní náklady. Jeden kus stojí sto korun.

Protože na zápasy chodí celé rodiny, nejmenší tričko je v dostání ve už ve velikosti pro čtyřletého caparta. Po každém zápase musí firma dovyrobit znovu patřičnou zásobu.

Krom triček je velký zájem také dresy

Velký zájem je také o dresy, i když jeden dres vyjde na zhruba tisíc korun. Lidé nejvíc touží po kapitánském dresu Honzy Výtiska a brankáře Jána Lašáka.

„Lidé mají zájem prakticky o celý tým a neřeší, jestli mají na dresu napsáno Radivojevič, Bulíř nebo Vampola. V tom je asi největší rozdíl oproti sezonám, kdy hrál Petr Nedvěd, který byl pro lidi ikonou,“ zmínila Kateřina Hrušková.

Mnozí fandové si nechávají na zakoupený dres natisknout své jméno nebo jméno potomka případně číslici patřičného jubilea. Dresy jsou teď totiž v Liberci častým dárkem.

„Dresy se ve velkém prodávaly už během základní části. Lidem se upravené logo klubu mnohem víc líbí. Lidé ale kupují i jiné novinky jako třeba povlečení nebo ručníky.“

Značný zájem o klubové suvenýry mají i němečtí fanoušci, kteří do Liberce jezdí fandit Bílý Tygrům ze saského příhraničí. Pro ty má fanshop bílá trička s německými nápisy.

„Jsou to velmi nadšení fanoušci, v Německu máme velmi širokou fanouškovskou základnu a máme pocit, že jich jezdí čím dál víc,“ vysvětlila manažerka fanshopu.

Zprávy o výsledcích Tygrů už vycházejí v regionálním tisku v okolí Žitavy i na klubovém webu.

Když klub zajel před sezonou s roadshow do Německa, setkal se s vřelým přijetím. Fanshop byl v obležení. Fanoušci vykoupili dokonce i suvenýry, co ležely na skladě roky. Udala se tak i modrá tanga s libereckým tygrem.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

V úterý oslavila paní Anna 103 let. A i když je to úctyhodný věk, ona si z něj...
Karel Gott zpíval sousedce pod oknem, vzpomínala stotříletá stařenka

Zažila elektrifikaci českých zemí, slyšela poprvé promluvit rozhlas i první gramofonovou desku, viděla vzducholodě v civilní dopravě, pamatuje objev penicilinu...  celý článek

Sedmnáct zlatých investičních mincí s vyobrazením rakousko-uherského císaře...
Za zlatý poklad nalezený při sekání trávy dostala žena přes dvě stě tisíc

K tomu, abyste našli poklad z dávných časů, stačí někdy opravdu málo – třeba jít posekat trávu na zahradě. Tak, jako to udělala před dvěma lety Alena...  celý článek

Dlouhá uzavírka Kvůli opravě je na několik měsíců uzavřená Metelkova a...
Značka se objevila pozdě, obyvatelé rozkopané ulice dostávali pokuty

Těžké peripetie zakoušejí obyvatelé domů v okolí rozkopané Metelkovy ulice v Liberci. Nejen, že nemohou kvůli opravě parkovat u domů, ale dostávali ještě od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.