náhledy
Mezi prostými dřevěnými stěnami trávili českoslovenští legionáři dlouhé měsíce a v drsných bojích a krutých zimách se probíjeli Transsibiřskou magistrálou.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Komentované prohlídky poběží na libereckém nádraží až do 12. června. Ve všední dny od 8 do 18 hodin, o víkendu od 9 do 19 hodin.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
„Vozy dobově odpovídají. Nakoupili jsme je za cenu šrotu od Českých drah. Dva až tři měsíce trvala oprava jednoho vozu,“ přiblížil tajemník projektu Legie 100 Jiří Charfreitag.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Replika vlaku je zhotovena z rakousko-uherských vozů. Renovace začala na jaře 2013.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Vlaky nesloužily jen k pouhému přesunu bojovníků. Součástí vlaku je i poštovna, obchod nebo kovářská dílna.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Do Liberce dorazila unikátní věrná replika Legiovlaku z období let 1918–1920.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Replika legionářského vlaku z první světové války vyrazila z pražského Hlavního nádraží na pětiletou cestu po České republice a Slovensku (19. května 2015).
Autor: František Vlček, MAFRA
Trasa Legiovlaku v roce 2015
Autor: Československá obec legionářská