Nový fast food otevře své brány 23. září v libereckém OC Forum. Zákazníky chce lákat na jinou úpravu masa než konkurence.
"Hovězí a kuřecí maso připravujeme přímo na grilu," říká Zdeňka Solusová, asistentka ředitele firmy Jídelní a lůžkové vozy, která má licenci na tuto značku.
Z nabídky se mohou zájemci těšit na speciální velké sendviče či vlajkovou loď společnosti hamburger Whopper. "Myslím, že máme zákazníkům co nabídnout. Konkurence se nebojíme," podotýká Solusová.
Podobná slova jsou slyšet i od zavedených značek. "Rivality se nebojíme, Burger King nebude sídlit vedle žádné naší pobočky, tak nás přímo moc neohrozí," myslí si marketingový manažer KFC Stanislav Pekárek. Tento řetězec má v Liberci tři pobočky.
Obavy nemají ani v McDonald's: "Jsme lídr na trhu a konkurence nás spíše ještě posílí, abychom se zlepšovali," míní tisková mluvčí Drahomíra Jiráková. McDonald's je ve městě zastoupen dvěma fast foody.
Burger King uspěje, soudí odborník
Burger King má šanci na libereckém trhu uspět i podle vedoucího katedry podnikové ekonomiky Technické univerzity v Liberci Ivana Jáče.
"Občerstvení bude sídlit na lukrativním místě. Zpočátku určitě přitáhne zákazníky zvědavost. Později možná bude zájem opadat, ale je trendem, že v každém větším obchodním centru je alespoň jedno rychlé občerstvení," říká Jáč.
Kritičtější pohled na stravování v rychlých občerstveních má učitelka odborných předmětů ze střední hotelové školy v Turnově Štěpánka Chvalová. "Jako zástupkyně starší generace nemám fast foody moc v oblibě. Moji studenti ovšem ano. Z hlediska zdravé výživy to není moc ideální vzhledem k úpravě smažením a množství tuku," říká pedagožka.