Diskuze

Nové vlaky z Liberce do Německa pojedou až stovkou, přibrzdí v Polsku

Nové moderní vlakové soupravy se budou již od prosince řítit mezi Libercem a Hrádkem nad Nisou až stokilometrovou rychlostí. Vlak bude dál pokračovat přes Německo až do Varnsdorfu. Problémem zůstává špatný stav krátkého úseku tratě na polském území. Na něm se bude muset jet pomaleji.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Von der Tann

11. 9. 2010 20:16
Německé vlaky

se vracejí do Sudet :-P

A pokus se Poláci neumějí starat o tu enklávu kolem Reichenau/Bogatnia, tak proč ji radši Němcům nevrátí??

0 0
možnosti

pakeeto

12. 9. 2010 9:15
Re: Německé vlaky

zjisti si, co znamena enklava. o ty koleje by se meli spis starat cr a nemecko, pro polsko je to trat, ktera vede odnikud nikam a neni napojena ani na polskou sit

0 0
možnosti

primorsko-fans

10. 9. 2010 13:43
poláci bojkotují všechno česko-polsko-německé

nejen kus týhle železniční trati, pomyslné vidle házejí i do vybudování rychlostní silnici liberec-zittau, kde až trapným způsobem blokují výstavbu části trati vedoucí přes jejich území. přitom je to naprosto nepochopitelné, pomohlo by to i polsku, ne jenom čechům a němčourům. a nikdo - ani na straně libereckého kraje, ani německého saska, s tím nehne. holt polsko :((

jinak chválím autora, zajímavý článek obsahující všechny potřebné informace

0 0
možnosti

Muf007

10. 9. 2010 8:38
Zastávka pro Géčko a spol.

Pokud půjde o zastávku co obslouží Géčko a spol bude třeba chodníků neb průmyslová zóna s někým jako jje pěšák naprosto nepočítá a dojít po svých od krámu ke krámu je horor. Tedy pokud to nechci pořádně obejít po silnicích. Druhá věc proč jen zastávka na trati z Hrádku. Frýdlantští nemají nárok vystoupit dřív a musí až na Hauptbanhof? :-P

0 0
možnosti

jamil1

10. 9. 2010 12:19
Re: Zastávka pro Géčko a spol.

je tam jasne napsano, ze tato zastavka by slouzila jak hradecke, tak frydlantske trati ...

0 0
možnosti

;-)

9. 9. 2010 17:12
Stovka

Všichni se tu pohoršují nad tím, že stovka přece není žádná závratná rychlost......samozřejmě, na moderních tratích jako TGV, shinkansen nebo maglev není, ale v české realitě, kde na řadě úseků je rychlost o mezena na 15km, kde průměrná rychlost osobního vlaku je kolem 30km/h, rychlíku kolem 50km/h, EC jezdí 90-110 km/h a chloubou železnic jsou Pendolína, která sice umí jet hodně přes 200, ale smí jen maximálně 160 a  jezdí podle jízdního řádu shodného s EC,  tak na regionální trati jde o docela dobrou rychlost.

0 0
možnosti

Klokan s tyčí

9. 9. 2010 16:58
stovka už dávno

Před povodněmi se tam stovkou už jezdilo, minimálně rok, to není žádná novinka.

0 0
možnosti

;-)

9. 9. 2010 13:13
Držím palce

Snad se jednou dočkáme konkurence a zlepšení služeb na českých tratích. Věřím, že to "obyčejným lidem" ukáže, že věci se dají dělat i jinak, než jak to dělají ČD.

0 0
možnosti

Rokba

9. 9. 2010 12:49
Řítit....

Ježišikriste...že se něco řítí to je snad už horší klišé, než Město pod Ještědem přikryla paní Zima bílou peřinou;-D

0 0
možnosti

arniie

9. 9. 2010 11:29
ČD

Si dělaj kozy,nebo co?Pojede až stovkou;-D;-D;-D8-o

0 0
možnosti

kalisz

9. 9. 2010 12:33
Re: ČD

Vono víš, tam je to docela hornaté a kopcovité. Takže 100 km/h je na vlak v těchto místech docela dost.

0 0
možnosti

ramese

9. 9. 2010 10:41
to

me pobavilo.. tech 15 km to pojede 100km / h.. hahahahaha to uz aby pri rozjezdu brzdilo a vynechalo zastavky .. lol boooze;-D

0 0
možnosti

AAA2

9. 9. 2010 10:51
Re: to

no to vis, tam budou jezdit moderni vlaky, ne Regionova....

0 0
možnosti

old fashioned Vince IV.

9. 9. 2010 9:52
"řítit" se stovkou

;-D;-DR^

0 0
možnosti