- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud si pamatuji, jezdilo ČSAD před šesti lety do Prahy bez konkurence za 78 korun, s místenkou tuším za 90,-. Od té doby přišlo mýtné, zvýšila se daň a o ceně nafty ani nemluvě. Navíc se to kodrcalo i přes vesnice podél dálnice a v Praze další půlhodinu na Florenc. Obávám se, že bez konkurence bychom dneska jezdili tak za 120-130 korun... Takže SA fandím
Jezdím jak s DP tak občas i s SA a naprosto bez problémů. Každý má své a rozdíly mi nevadí. Až mi to vadit bude, nezačnu na to jako typický Čech nadávat, ale prostě změním provozovatele.
Tyhle žabomyší války nechápu, ale rád ze zasměji těm, kteří tím žijí
Ocividne jste to nepochopil. SA jde jen o to, aby mohli opet zlikvidovat konkurenci (a opet si k tomu pomahaji nefer prostredky). Az se jim to povede, tak "provozovatele" nezmenite, protoze bude opet jen jeden. Pak se muzete smat jak chcete, ale budete jezdit s SA a platit o dost vic nez ted.
Mám pocit, že paní Poršová opakovaně prokazuje svoji neprofesionalitu, zvláště ve svých vyjádřeních DPMLJ v. SA. Nerozumím tomu proč shazuje v očích cestujících vlastní produkt. Mě je třeba jedno, zda dostanu kafe a noviny. Naopak jsem rád, že je mezi sedadly během jízdy klid. Ale to je jedno. Nic to nemění na věci, že ve svých prohlášeních má produkt firmy vyzdvihovat, protože za to je placená. Je pak na cestujících zda mu dá přednost. Ale říkat naše služba je polovičatá kvůli hrnku břečky? To je na vyhazov Jinak Phu s DP jezdím a zatím to měnit nebudu.
Jízdné na kreditové jízdence zdražilo pouze o 5 kč, pořízení této jízdenky je zdarma.
To neni pravda, na kreditove jisdence to zdrazilo ze 60 na 70.
S SA nemá cenu jezdit, už kvůli jejich pověsti tady, a fakt že jízda s novou zastávkou trvá minimálně o čtvrt hodiny déle jim taky zákazníky nepřidá. Kdyby byl jančura takovej frajer za jakýho se považuje, tak už dávno mohl stát V. koridor na Prahu a klidně i s monopolem SA, ale jako správný parazit jančura nic vlastního nepostaví, jenom využívá stávající rychlostní komunikace..
Dej si obklad prosímtě!
Kolik kolejí postavily ČD? Kolik dálnic postavili ostatní provozovatelé autobusové dopravy? A když se Ti nezdá délka cesty, nastupuj/vystupuj na Fugnerce, budeš to mít o 15 min kratší ;-)
Proč se cestující rozčiluje na SA, že čekárna zavírá v 19 hodin a on bude čekat venku? Proč se na ně zlobí za to, že nenavazují spoje? To přece vůbec není byznys SA.
Pobavila mě reakce dopravního podniku: neberou je jako konkurenci, uvědomují si, že jejich služby stojí za vyliž, ale mají své zákazníky - vozíčkáře a pejskaře. Fakt bomba. Tahle firma prostě vydělat nechce. Btw, SA neumí přepravit vozíčkáře?
Mě nerozčiluje to, že čekárna zavírá v 7, ale to, že se ze SA nikdo nezamyslel nad tím, že do Liberce necestují jen Liberečáci... Pokud firma na tohle nemyslí, pak je to v rozporu s jejím PR a koná jinak, než co prezentuje.
sleduji celkem podrobně počínání této "firmy" a jejich provozování autobusové dopravy LBC - PHA od počátku jejich snažení a nutno shrnout, že se jedná o unfair hráče a normálního parazita.
stejně jsem jezdil tramvajkou od Jablonce v vlakovému nádraží, ale kde přesně autobus stojí? Jak je to na té fotce?