Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Korytář je bořič, o primátorství se připravil sám, tvrdí náměstek Šolc

Jiří Šolc obsadil v nové liberecké koalici křeslo ekonomického náměstka. Mnozí Liberečané mu vyčítají, že se postaral o pád Jana Korytáře. On tvrdí, že exprimátor si za odvolání může sám, protože se s ním nedalo vyjít. "Je to destruktivní člověk a bořič," tvrdí Šolc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mac_

Zato ty jsi konstruktivní s kýmkoli, Šolcíku...

0/0
6.5.2011 21:47

a4xy03

Odpověď

předposlední otázka je velmi zajímavá a odpověď na ní ještě víc. Teda pokud se to jako odpověď dá označit. On to chtěl, podle nás je to pořád zbytečné,ale když už, já se toho rád ujmu. Jasný, nějaké korýtko přece mít musíte že :-/

0/0
6.5.2011 19:13

Rebel2010

SÁM JSI BOŘIČ ŠOLCI

Pane Šolc, vaše názory jsou zcestné a mnohdy se nacházíte mimo mísu. Měl byste si to uvědomit dřív než začnete plácat nesmysly.;-ORv

0/0
6.5.2011 18:15

Bož

Korytář je bezva !

Fandím mu a budu ho znovu volit !!!

0/0
6.5.2011 8:06

zetkaa

Re: Korytář je bezva !

"Pánbů s námi a zlý pryč!"

0/0
6.5.2011 13:48

baghira21

Zajímavý...

...že před dvěma lety Jirka Šolc chodil s Korytářem po boku na demonstrace proti navážení sněhu do Vesce, společně téměř v obětí skandovali hesla proti pí.Neumanové a organizačnímu výboru mistrovství světa a protože byl Korytář díky tehdy parlamentní straně zelených daleko víc mediálně známej, tak mu stoupal všemožně po zádech vzhůru, především v médiích...a dnes, když už se mu nehodí, chystá se stoupat po jiných zádech...

0/0
6.5.2011 7:28

JanWerich

ZELENÍ

Pan Korytář své koryto v beznaději pustil, aby získal jiné. Udělal si na hloupých lidech celkem slušnou kampaň na zvolení republikového předsedy ZELENÝCH a tupé křiklouny k tomu jen zneužil...!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
6.5.2011 0:57

meeddaa

Doporučuji

shlédnout záznam zastupitelstva z 28. 4. - ať si každý udělá obrázek sám. Stačí si pustit cca první půlhodinu (celý to je dlouhý asi 290 minut...) a kouknout se na to, jak probíhala nominace uchazečů o post primátora LB, to myslím jako obrázek o tom, kdo umí či neumí komunikovat, resp. jak se umí či neumí chovat, bude stačit...

Záznam se dá shlédnout zde: http://www.zmenaproliberec.cz/?q=clanek/videoz%C3%A1znam-ze-zastupitelstva-dne-284-2011

Můj postřeh - čekal jsem leccos, ale tohle je fakt svinstvo.;-€8-o

0/0
5.5.2011 23:30

Nalim2

Vzkaz voličům

Vážení spoluobčané Liberce,předpokládám,že jste konečně pochopili komu jste ve volbách svůj hlas.Tak nebrečte nad svým rozhodnutím a příští volby nashledanou.Snad bude zase líp.

0/0
5.5.2011 22:08

Zelenej Raul

Tohle mě dostalo

"Jeho makroekonomické vidění světa se s naším rozpočtem vůbec nepotkávalo..."

.

Tak bohužel fungovala a funguje celá řada dešních politiků a je zázrak, když je někdo vůbec dokáže vyštípat od korýtka!

0/0
5.5.2011 20:59

Norkey

korytářov

Může mi někdo vysvětlit, proč je otázka formulována stylem "liberečané ve vás vidí zlo" (ještě horší by bylo napsat liberečáci, za to by se mělo rovnou střílet mimochodem)? Dobro a zlo je v pohádkách, realita je někde jinde, vážení páni novináři(ky).. :-/ Nebo snad považujeme i čmeláky, sršně a další havěť za liberečany? Tak hluboko jsme klesli?

0/0
5.5.2011 19:55

Hrombuch

Destruktivní bořič?

Stokrát opakovaná lež se pravdou nestane. Pokud je preferenční vítěz voleb a hlavní iniciátor protikorupčních opatření v minulé koaliční smlouvě Korytář označen za destruktivního člověka a bořiče, který se nechce s nikým a na ničem domlouvat, potom je zajímavé, že zaujal nemalý počet Liberečanů a nevěřím, že jen destrukčních bořičů. Ono asi ani nešlo o to, že se nechtěl s nikým a na ničem domlouvat jako o to, že v koalici chyběli adekvátní partneři, kteří by byli ochotni, neuhnout ani o píď od koaliční smlouvy. Možná si představovali, že papír snese všechno a realita smlouvu až tak kopírovat nemusí. Bude zajímavé sledovat, jestli jim na to voliči skočí.

0/0
5.5.2011 18:47

Zelenej Raul

Re: Destruktivní bořič?

Koukám, že jste agilní obhájce pana Korytáře. Sned ne dokonce přímo on osobně ;-)

Kdo byl někdy na zastupitelstvu ještě když byl Korytář pouhým zastupitelem, tak si nemohl nevšimnout, že vždy všechno potápěl a to se mnohdy jednalo o dobré nápady. Vždy je potápěl, když s nimi přišli jeho nepřátelé.

Osobní spory ať si pan Korytář řeší v ringu, ale nepoužívá k tomu Liberec!!

0/0
5.5.2011 21:02

midzi

Re: Destruktivní bořič?

Je zaujímavé, hrome, že nemalý počet voličů zaujal v nedávné historii Mečiar na Slovensku, a ve vzdálenější Hitler v Německu a ani jeden z nich nebyl eufemisticky řečeno "konstruktivním nebořičem"... Neohánějte se stále počtem hlasů Korytáře získaných ve volbách, není to neměnná konstata; byla to MOMENTÁLNÍ preference, která rozdělila poměr zastupitelských mandátů - a ty jsou až do dalších voleb SMĚRODATNÉ. K.není jediným vítězem Pyrrhova typu, je takovým libereckým Paroubkem; taky má - doufám, že trvale - nulový koaličný potenciál. Pokud jste si nevšiml, nemáme tady monarchii, ale zastupitelskou demokracii. Rozhodují počty a poměry v zastupitelstvu.

0/0
5.5.2011 21:19

Hrombuch

Re: Destruktivní bořič?

Nevím kolik jste toho v životě prožil, nicméně jistě víte, že každé srovnání kulhá a srovnávání s Hitlerem o něco víc. Nevím proč se neohánět počtem preferenčních hlasů, když je to neoddiskutovatelný fakt a to, že to není neměnná konstanta voliči v příštích volbách potvrdí, neboť si už jistě stačili všimnout, že nemáme tady monarchii, ale zastupitelskou demokracii i když se o zastupování v mnoha případech dá velmi silně pochybovat. Počty v zastupitelstvu jsou samozřejmě v pořádku, jen poměry poněkud pokřivené.

0/0
6.5.2011 13:46

midzi

Re: Destruktivní bořič?

No, něco jsem už prožil, pane. I proto vím, že počet preferenčních hlasů ve volbách ještě vůbec nic nevypovídá o kvalitě toho-kterého člověka. Vypovídá pouze o tom, komu v dané chvíli uvěřili či neuvěřili voliči. Proto uvádím příklady Mečiara nebo Hitlera. Dále: ohánět se preferenčními hlasy starými půl roku znamená plakat na špatném hrobě. Dav má odedávna jednu vlastnost: velice rychle mění své nálady; v neděli volá hosana, v pátek ukřižuj. Kdo hledí pouze na preferenční hlasy, hledí do minulosti. V autoškole nás učili, že umění řízení není ve zmáčknutí plynu, ale v ovládání a hlavně brždění, protože na plyn můžete hodit cihlu a auto si pojede. Korytář dupnul na plyn, no zapomněl, že má i volant. V porovnání s jinými měl nejlepší start, ale po pár krocích ztratil štafetový kolík. Křičet, že měl nejrychlejší startovní reakci, je v té chvíli k ničemu. Tak alespoň tvrdí, že on za to nemůže, mu kolík někdo namazal a ještě do něj vrazil, takže mu ho vyrazil z ruky. Nic nového pod sluncem.

0/0
7.5.2011 16:28

Hrombuch

Re: Destruktivní bořič?

Prima, sportovní srovnávání je určitě lepší nežli s Hitlerem. Určitě se shodneme na tom, že pro úspešnou štafetu je potřeba dobrá, zhruba stejná výkonnost jejich členů. Pokud člen štafety v tréninku podává standardní výkony a v ostrém závodě je zjevně bojkotuje, je asi něco v nepořádku. Jde samozřejmě o to, kdo v případě bývalé koalice bojkotoval koaliční program. Vy zřejmě budete tvrdit že Korytář a proto se všichni ostatní členové rozhodli pro jeho sesazení. Ono to ale mohlo být přesně naopak, protože jen velice namáhavá práce vede k vítězství týmu. Co když neústupný dříč vyžadoval podobné vlastnosti i od ostatních členů, což se jim hrubě znelíbilo a domluvili se, že jednodušší bude se ho zbavit. Pokusme se tedy hledět do budoucnosti s přihlédnutím k "davu co velice rychle mění své nálady". Díky, za ty výrazy jako: Čmeláčí bratrstvo, dav, zuřivá klaka z ulice, destruktivní bořič apod., zvyšují volební potenciál Změny pro Liberec v jakýchkoliv volbách.

0/0
8.5.2011 10:34

Kašna

Tak tos přehnal chlapče!!!

Já mám tu výhodu, že jsem tam byl. P. Šolc sice mluví i "hezky", ale účelově. Jediný, kdo tam měl právě mozek, byl p. Korytář a Baxa. Ještě pí Kocumová. Bylo smutné koukat na čistku  v přímém přenose, ale to je holt dééémokracie, pár skř.tů se spojí a převálcují i vítěze. Já už tuto kliku volit nebudu nikdy. Před libereckou veřejností takto tam nikdo nemluvil, stále jen omýlali to samé, ale sami začali přesně tak - nekomunikovali s nikým a bylo vidět, že už je vše zařízené a korýtka si rozdali sami. Proč nechcete protikorupční oddělení a zkoumat zpětně kauzy, které musíme platit?? To je ten hlavní důvod puče, oni se bojí, že se na něco přijde. To byla pravá příčina pádu ZPL. P. Korytář stihl jmenovat jen 2 členy z asi šesti či osmi, to se ale rychle zrušilo a zametlo a fce náměstka náhle jde (no dyk je to teď už pro Vás!!). Ta arogance, nekompetentnost a pohrdání lidmi bylo cítit z Vás Všech, co jste zametali stopy. Škoda, že komunisté na zastupitelstvu jen mlčeli, také mohli něco..

0/0
5.5.2011 18:13

Klokan s tyčí

Re: Tak tos přehnal chlapče!!!

Kdo tam nebyl, tak má zas tu výhodu, že může shlédnou videozáznam: http://www.zmenaproliberec.cz

0/0
5.5.2011 18:37

Norkey

Re: Tak tos přehnal chlapče!!!

mohli vám zase vrátit ty staré dobré časy, tohle jste chtěl říct? Proč se vlastně divím, jen další typický korytářovolič..

0/0
5.5.2011 19:59

Zelenej Raul

Re: Tak tos přehnal chlapče!!!

Zajímavé, i já tam byl, ale jestli Kocumová mluvila rozumně, tak jsem čínský bůh srandy ;-)

Zbytek nehodlám komentovat, jedná se o účelové čmeláčí bzukot, ten  tu bude ještě od nových a nových nicků dlouho dunět...

0/0
5.5.2011 21:04

kobrik

Baxa

Naprostý souhlas.. Baxe ví jen teorii a v praxi nemá žádnou zkušenost... Byl úplně mimo celou dobu..

0/0
5.5.2011 16:18

Klokan s tyčí

Re: Baxa

Aha. Odvoláme náměstka, který má vzdělání a nemá zkušenost a zvolíme primátorku, která nemá ani vzdělání ani zkušenost. Tomu říkám pokrok.

0/0
5.5.2011 16:26

JanWerich

Re: Baxa

Tomu říkáme rozkrok soudruhu !!!

0/0
5.5.2011 16:43

kobrik

Re: Baxa

Za to Korytář jako Ekolog měl vždělání a zkušeností na rozdávání co?? Nejdřív se zamyslete, kdo tam byl předtím.. Kdyby ten náměstek měl zkušeností s praxí, tak by nedělal takový blbosti jaký dělal..

0/0
5.5.2011 17:14

pescha

Re: Baxa

jaké blbosti dělal náměstek Baxa??

0/0
5.5.2011 20:30

Zelenej Raul

Re: Baxa

Náměstek Baxa kupříkladu seškrtal rozpočet takovým způsobem, že přišel o řadu klíčových pracovníků libereckého magistrátů.

Škrtání výdajů, za které nyní městu hrozí několik žalob od smluvních partnerů nekomentuji, protože vím, že pan Baxa nikdy nepracoval a nemůže tak vědět, že jednostrané porušení smlouvy je zpravidla ohodnocenou tučnou sankcí.

0/0
5.5.2011 21:09

kobrik

Re: Baxa

Odpověděl ti na to.. On nemá praxi, nemůže hned jít do vedení města.. Až bude mít 10 let praxe v nějaký firmě nebo kdekoliv, tak uvidí, že to co si navymýšlel byly jen blbosti.. Rv

0/0
5.5.2011 22:56

midzi

Souhlas

Přesná charakteristika Korytáře - prostě permanentní levicový revolucionář

0/0
5.5.2011 16:14

JanWerich

Re: Souhlas

...vědecko-technický revolucionář.

0/0
5.5.2011 16:45

Norkey

Re: Souhlas

kdyby revolucionář. nemyslím že by zrovna korytář přišel s něčím objevným a revolučním pro město.. kromě své neschopnosti, ovšem. :-/

0/0
5.5.2011 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.