- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nezdá se, že by některé instituce měly dobře profesionálně zpracovaný marketimg. Určitě v dobrém se představuje Zoo, kde je spoustu akcí, dobrovolníci ap. Mezi návštěvníky Liberce je o ni velký zájem. Ztráta dotací je značně cxitelná, ale ledacos jde nahradit občanskou iniciativou nebo bezplatnou prací studentů, ale i aktivity kraje nejsou dost využity, jen např. rozvoz prospektů má značné rezervy. Mediálně je v Liberci na tom asi nejlépe knihovna, např. v rádiu Dobrý den je o ní a jejích aktivitách zmínka každý den. Navštěvuje ji tisíce lidí, její práci hodnotím z hlediska marketungu jako mejlepší v kraji. Velice iniciativní je Galerie. Její spolupráce s žitavským muzeem, akcepro děti, přednášky, vernisáže, prostě žije denně.
S malou propagací souhlasím a bojím se, že ani u zoo to není nijak valné. Knihovna jede, ale jí přichází návštěvníci z velké části sami (studenti). I OGL se hodně zlepšila a nový ředitel se viditelně snaží. Přeju, aby jim lázně nakonec vyšly. No, a pokud jde rádio nejmenované politické strany, o kterém píšete, to má také problém. Oficiálně ho téměř nikdo neposlouchá .