- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ne jenom koupaliště v Jičíně. Ceny nejsou v eurech, ale v Kč. Co dodat??? Hlavně, že máme arénu a jiný předražený nesmysly... Doporučuju shlédnout i fotogalerii a radši neporovnávat.
Proboha, je v této době vůbec nějaké "komerční" zařízení, které si na sebe v tomto dotacemi a pobídkami pokřiveném světě dovede vydělat ???
Mám dojem, že dnes už skoro nic nefunguje samostatně bez dotací a nalejvání peněz daňových poplatníků...
Zrovna jsem se vrátila z Vápenky a nestačím žasnout . Sice přibylo hodně dětských atrakcí, což je super. Ovšem vzhledem k tomu, že stojí na otevřeném sluníčku, děti si tam moc nepohrají - pálí je to při dotyku. Taky už přes 15 let čekám, kdy někoho napadne vyměnit kompletní sociální zázemí na Vápence, je to opravdu děs a hrůza. Staré, protékající, smradlavé záchody - přesně takové si pamatuji z časů mého dětství na Vápence. Investice do bufíku byla dobrá služba, ale zejména pro majitele - má větší tržby. Pro lidi se moc nezměnilo - stále stejná dlouhá fronta u malého okénka, bez možnosti výběru.Chápu, že pan Skalník si vzal úvěr - ale s rizikem ošklivého počasí a s nutností neustálých oprav a zvelebování koupaliště s dobou, stím musel přeci počítat. Nemůže teď brečet, že nemá peníze a nevyplácí se mu to. Já bych tam klidně zašla den co den v hezkém počasí - ale odrazují mě ty záchody, bufet a stravování (předražená obyčejná voda, stejně teplá, i když ji vytáhnou z lednice).
Přestat dotovat obě a zaměřit se na výstavbu moderního multifunkčního areálu který nabídne nejenom možnost koupání v létě, ale i třeba další kulturní program (v podobě open-air koncertů, divadla, cirkusů aj.). Mám dojem, že něco podobného bylo v plánu pro Lidové Sady (Lesní koupaliště), navíc dostupné tramvají, byť to naráželo na nedostatek kvalitní vody a odpor části politických představitelů města kolem toho lempla korytáře
zrovna za Korytáře se to projednávalo na veřejném projednávání územního plánu a až teď, za Duška..chci říct za Rosenbergové se to ani neobjevilo v IPRM..
z textu článku tak nějak vyplývá, že ten pán je majitelem koupaliště. Tak ať podniká! Neviditelná ruka trhu si to přebere.
Město má vrážet peníze do svého, nikoliv do soukromého.
ale hlavně žě se zbavili Korytáře, ten to celé brzdil..ten kazil kšefty, ten zbržďoval a věčně komplikoval nerušené přelevání toků peněz ze státního do soukromého skrzevá radnici. ten tam je podivná loutka paní R a kardinál Richelieu v pozadí jménem Kitnner , Kíťa je zpět a kšefty mohou pokračovat dál. Ale hlavně že se sme zbavili Korytářea hlavně že necháme možná zavří koupaliště..stejně moc nenesou, SYNER už připravuje projekt na obří hyperpolyfunkční plavecké supercentrum jenom za 10 miliard :D Možná tu blábolím nesmysly ale vůbec bych se nediovil, kdyby s něčím takovým přišli, do měsíce.
Souhlasim s příspěvkem podemnou. Jděte se kouknout jak má vypadat koupaliště do Mladé Boleslavi. Velký areál s nespočtem atrakcí a několika bazény. A to za vstup jako do těchto dvou koupališť, ne-li levnější. Jinak pokud si v létě vybírám koupaliště, vždy vítězí jablonecká přehrada (a to bydlím ve Vratislavicích). Posledni dobou je čistá a k zaplavení to nejlepší.
Liberec má obě koupaliště naprosto podprůměrná a nelze se divit, že oba
provozovatelé leda tak spláčou na výdělkem, a to i když se počasí
vydaří. Lidé už dnes právem chtějí něco trochu jiného než smradlavé
záchody a popraskané betonové bazény jako je na obou koupalištích v
Liberci. Pak se Skalník nemůže divit, že na Vápenku chodí stále méně lidí, když služby jsou na úrovni roku 1995. A Vratislavice? Škoda mluvit: voda špinavá, záchody a zázemí příšerné.
Město Liberec i oba provozovatelé by se měly vážně zamyslet. Spíš by to chtělo vybudovat (zrekonstruovat) jedno koupaliště tak, aby
to odpovídalo současným standardům a požadavkům na kvalitu. Jeďte se
podívat třeba do Boleslavi, jak má vypadat koupaliště 21. století.
Až na Sluníčku bude kde odstavit kolo, abych se o něj nemusel bát, třeba se tam návštěvnost zvýší. Brečet o dotace umí každý, neodrazovat zákazníky nesmyslnými pravidly už jde hůř.