- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
VLAK SE ŘÍTIL 230 M PŘED PŘEJEZDEM 68 km/h. AKTIVNĚ BRZDIL ASI 3m PŘED SRÁŽKOU. BYLO PLNO SNĚHU, MRÁZ -15. VLAK MĚL ZPOŽDĚNÍ VĚTŠÍ NEŽ 10 min. VIDITELNOST NEBYLA AŽ TAK DOBRÁ. VÝHLED JE ZTÍŽEN POROSTEM. MOŽNÁ VIDITELNOST JE ASI 80 m TO JE ASI 6 s. OTÁZKOU JE, ZDA SKUTEČNĚ ŠLY VÝSTRAŽNÉ SVĚTLA A KDY.
POKUD MÁTE DALŠÍ POSTŘEHY SDĚLTE JE.
To je hodně nepříjemnej přejezd, divím se, že to tam není častěji
Nepříjemný? Dobrá viditelnost přilehlé tratě, kde vlaky jezdí max. 60 km/h, ale protože zastavují (resp. rozjíždí se), tak je v reálu většinou nižší (projíždí jich malá část), slunce vzhledem k orientaci takřka nemá šanci oslnit řidiče a pokud blikače nefungují, jezdí vlaky s rozkazem Op, tj. max. 10 km/h a houkají o 106. Ale možná mě, obyčejnému strojvedoucímu, chybí ta správná perspektiva pohledu od volantu. Každopádně kolegovi ten zážitek nezávidím a rád podobné i do budoucna oželím...
PS: regionova má na této trati zábrzdnou vzdálenost okolo 200-250 m, při špatných adhezních podmínkách násobíme přinejmenším Ludolfovým číslem (π, neboli 3,14159265358979323846). Bez smajlíka, tedy beze srandy.