- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak jede s milencem na Liberec, SPZ tedy mám, už chybí jen přesný čas a datum!
"Dobeš v Jablonci hovořil také k problematickému západnímu obchvatu Jablonce. Místní lidé totiž nechtějí, aby silnice vedla mimo město."
Místní lidé chtějí, aby silnice vedla mimo město - to jen pár aktivistických křiklounů, kteří by tím obchvatem přišli o svůj klídeček řve tak nahlas, aby to vypadalo, že je jich hodně ...
Přesně tak, typicky tendenční článek, vždyky se najde někdo komu bude nová silnice vadit..A v tomto případě by si oddychlo celé město, a naštvaný by neměl být téměř nikdo...
...že v tomto ohledu velmi výrazně zaspali politici libereckého kraje, křeří se především měli postarat (prolobovat) dostatek financí na nejen tuto velmi důležitou stavbu v Libereckém kraji...myslím, že 20 let omílaná vzdušnozámková R35 je toho jasným důkazem. Jinak, pokud má nějakej zarytej ekologickej aktivista pocit, že je současný dopravní spojení dostačující a k dopravě nevyužívá kozího povozu, ale je vlastníkem motorového vozidla, doporučuji mu, si všechny 4 trasy Liberec-Jablonec ve špičce projet...
4? ta přes Harcov a Lukášov se snad nedá ani počítat zvlášt v zimě jednopruh
stačí zrušit naprosto nesmyslnou štolu z přehrady a hned bude potřebná půlmiliarda k dispozici..ta štola je evidetní díra na peníze nic jinýho..
Liberec s Jabloncem spojují 4 silnice, opravdu se divím, proč je to tak kritické? Zajímalo by mě zda i jiná města jsou takto propojená? Bohatě by stačilo kdyby se tranzitní doprava od Frýdlantu a Hrádku táhla po dálnici kolem Rychnova. Ono je to tudy stejně nejrychlejší už nyní a žádná silnice za miliardy není potřeba (pokud tedy jedete tímto směrem). Kamiony tu jezdí kvůli jedné mýtné bráně. Takže stačí zrušit zpoplatnění tohoto úseku a odšroubovat pár značek a hotovo. Pro místní pak už stará silnice bude zase stačit.
Čtenář zřejmě nebydlí v Liberci nebo Jablonci, protože jeho dedukce jsou poněkud mimo. Tranzit od Hrádku či Frýdlantu směrem na Tanvald tvoří jen zanedbatelnou část celkového přepravního proudu. Největší podíl dopravy tvoří vlastní doprava mezi Libercem a Jabloncem, pro niž jsou trasy přes Lukášov či Rádelský mlýn naprosto nevýhodné. Silnice přes Lukášov je svými parametry určena víceméně pro místní dopravu (Harcov, Lukášov, Rýnovice, Mšeno) a oklika přes Rádelský mlýn může vyhovovat jen bydlícím v jižním sektoru Jablonce (Kokonín, Vrkoslavice). Komfortní spojení Liberce s Jabloncem končí v Kunraticích a sepentiny na trase do Rýnovic působí zejména v zimě dopravní zácpy (stačí 1 kamion, který v nich uvízne a trasa je neprůjezdná). Snad se "ledy pohnou" a silnice se opravdu během 3-4 let dokončí...