- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve třídě nás bylo 10 až 15 (podle vyučovací hodniny). Na Americkou Historii nás bylo moc, tak byla třída rozdělena. V první skupině bylo 7 žáků, v druhé 6 žáků.
V životě jsem nemakal tak moc, jak jsem musel makat na této škole abych patřil mezi ty lepší studenty.
Je smutné, že v našem školství už dávno nejde o to jestli se děti nebo studenti něco naučí, ale jde o to jak to udělat aby se ušetřilo co nejvíc peněz.
Pro některé- následující je ironie: Do budoucna navrhuji aby výuku vedli pouze středoškoláci (mají menší platy), dále snížení počtu hodin češtiny, matiky, jazyků, fyziky a zrušení nepotřebných hodin typu hudebka, výtvarka, pracovní vyučování. Z toho plyne povinný odchod dětí domů před obědem a tím pádem zrušené školní jídelny. Za ušetřené peníze můžeme koupit další Pandury, F-16 a nebo je rozkrást.
Jsem na tom jak přísedící v Bártově případu. Chce se mi zvracet.
Nebylo by lepší na jeho post osadit někoho užitečnějšího, respektivě méně škodlivého? Třeba můj kocour by to vzal, ten se za celý den jen povaluje, proběhne se, nažere se, vyprázdní se a nechá se podrbat. Občas něco poškrábe, ale tak destruktivní jako Dobeš určitě není.
Chtěla bych vidět min. Dobeše, jak učí ve třídě 24 dětí, z nichž má polovina nějakou SPU, ale díky integraci navštěvují ZŠ. Zvlášť když jsou hyperaktivní...Ty hodiny jsou náročné i ve 14 dětech, z nichž je 7 se SPU, nedokážu si představit, že bych jich měla učit víc... To ať místo nás, učitelek, učí děti roboti, kteří vše vydrží... Peníze, které za ty nervy s těma dětma jsou, za to opravdu nestojí... Asi se začnu poohlížet po jiné práci (a to říkám teď, dá se říci že dle délky mé praxe jako začínající učitelka )... Tenhle stát jde do kytek a tyhle rozporuplné plány k tomu akorát přispívají vč. státních maturit a testování 5. a 9. tříd... Děsím se toho jak bude vypadat naše školství za 5 -10 let (tedy jestli za tu dobu bude vůbec ještě nějaké existovat).
na první třídu je 24 už docela hodně. Je škoda, že je vzdělávání ve státních školách zejména věcí peněz. Je přeci známé, že v menším kolektivu se děti naučí víc, učitel má víc času se jim věnovat individuálně. Jde také o to, jak se takové dítě cítí, zda jako člověk, který má hodnotu, nebo nějaký balík na hromadě dalších - osobní přístup při 30 dětech mi přijde dost obtížný, zejména při počtu 3 -4 dyslektiků na třídu, kteří mají individuální plán a potřebují více času na učení.
Jj, jak jsem psal. Po převratu se plkalo, že komunisti to dělali špatně a že ty monstra s více než 30 žáky končí (mimochodem, vesměs to byli normální děcka, tehdy žádný dys-neexistovalo).
nikoliv ministerstvo školství. Nerozhoduje o jejich vzniku a zániku tedy i o počtu dětí, zda kterých se vyplatí školu ve vesnici udržet obec? Jak je to?
Zřizovatel platí provoz školy, platy učitelů jdou z MŠMT. Když ministerstvo nezaplatí učitelky, menší obce již nebudou mít peníze na provoz i platy. A šlola bez učitelek jaksi nefunguje.
Nevím o městě,kde by se nerušila škola,aby se uvolnil prostor pro delevopery.Ted zrušíme školy na vesnici a ty děti se budou učit kde?Městské školy naplněné ,v jedné třídě je i 30 dětí,učitelka nemá čas se jim všem věnovat a tak jim přidáme ještě 5 dětí,pak uděláme srovnávací testy, příjdeme na to že to stojí za prd,zavoláme developera a ten nám postaví novou moderní školu za nějaký milionek bokem a zas bude fajn, nebojte se.
A co jiného chcete od vězeňského psychopa ... eee ... psychologa, který se na to místo dostal přes mafiánské VeVerky?
Po převratu se nadávalo na komunisty a říkalo, že skončila doba, kdy bylo ve třídě přes 30 dětí, že nyní ta výuka bude kvalitnější a, že tak max. 15 - 20 dětí v jedné třídě. Po 22 letech se třídy spojují na ta 30 hlavá monstra. Důvodem jsou finance, jelikož všude se optimalizuje a sekají náklady. Bohužel to nikde není vidět, teda až na té kvalitě výuky.