Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je rozhodnuto. Muzeum tramvají za desítky milionů v Liberci nevznikne

Projekt, který rozdělil Liberečany na dva protichůdné tábory, se nakonec neuskuteční. Dopravní podnik upustil od výstavby muzea tramvají na libereckém Výstavišti. Stavba muzea měla stát desítky milionů a liberecká opozice ho dlouhodobě kritizovala coby plýtvání penězi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37a39r42t75i94n 77M17u61s34i61l 4310261913711

Na jedné straně jásám, že DPMLJ tedy město neudělá další díru do rozpočtu. Ani ne tak pro příspěvek na stavbu, ale hlavně díky každoročním provozním nákladům muzea, které by příspěvek převýšily už za pár let. Na druhé straně mě mrzí, že nepodařilo vymyslet úspornější verzi muzea, která by byla finančně akceptovatelná.

   Ale ono to asi nejde, když už díky dobrému hospodaření radnice a vedení DPMLJ máme roční jízdné dražší než Praha. (Praha=4 750 Kč, Liberec=5520 Kč!!! a to jen po Liberci, o jízdě až do Jablonce ani nemluvě.) Hlavně, že ti radniční všiváci nezapomněli zdražit i síťovku pro Zlaté dárce krve, tomu říkám vděk společnosti ;-O ).

+1/−1
14.12.2012 9:51

J36a65n 32Š12p66e64c73i84á77n 2910690679459

Myslím se, že fandové do těch historických tramvají vědí kde modely parkují dosud .A koho to zajímá tak si je najde aby si je prohlédl. :-)

+4/−1
13.12.2012 13:29

K26a10t46e46ř19i71n78a 11P46é84r90o24v89á 6121491375546

vždyť vzhledem ke stáří vozového parku mají intaktní muzeum tramvají na kolejích

+6/0
13.12.2012 13:28

J11a76n 85Š34p92e90c12i71á72n 2210690639539

Udrzovat ty tramvaje je levnejsi, nez kupovat nove. V Praze jezdi v plnem provozu i uplne archaicke typy v puvodnim stavu ze 60tych let :) a je to doklad vyjmecneho strojirenstvi v čechách.

+3/−2
13.12.2012 13:31

K64a82t35e19ř71i45n34a 25P84é17r29o92v35á 6281461205516

kdyby se tak vrátily i ty s vlečňákama, kde se mohlo naskakovat a vystupovat při zpomalení i za jízdy

+1/0
13.12.2012 13:35

J73i70n45d49ř47i68c89h 58R90á16z55l 1431464989665

A nebo ty jak měly vzadu takové spřáhlo. Na nich jsme jako kluci jezdili z Hanychova až do města a drželi se za číslo, které bylo tehdy ještě připevněno venku pod zadním oknem. Byla někdy i honička s řidiči.jojo dobré časy...doufám, že je to už promlčeno!!!;-D

+3/0
13.12.2012 13:53

P40e82t40r 35V41e64s92e77l91ý 2309848913786

nám to jezdilo v Ostravě až do 86. roku :-)

0/0
13.12.2012 15:50

K64a83t35e61ř68i94n91a 18P25é44r65o28v22á 6531281685506

no tak to se v praze asi musí hledat lupou někde ve vozovně. protože tam mimo porší a tater a t3 jezdí různé podivné kredence, avšak pořád mladší než v liberci

+1/0
13.12.2012 13:49
Foto

J30a35n93a 45H16o83r20á19č77k66o57v27á 2823976796857

No to jsme si mnozí oddychli, že v našem již tak zadluženém a finančně zdecimovaném městě, nevznikne další předražený megaprojekt.

Zdá se , že opozice na radnici pracuje na 100% . Díky.

Horáčková Jana , Liberec

+3/−2
13.12.2012 12:31

J16i89n59d21ř46i97c44h 90R31á20z95l 1971734649475

Pozor, nepodléhat iluzi, však ono se zase něco najde, na čem narejžovat balík...jen do času...;-O

+3/0
13.12.2012 13:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.