- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jedné straně jásám, že DPMLJ tedy město neudělá další díru do rozpočtu. Ani ne tak pro příspěvek na stavbu, ale hlavně díky každoročním provozním nákladům muzea, které by příspěvek převýšily už za pár let. Na druhé straně mě mrzí, že nepodařilo vymyslet úspornější verzi muzea, která by byla finančně akceptovatelná.
Ale ono to asi nejde, když už díky dobrému hospodaření radnice a vedení DPMLJ máme roční jízdné dražší než Praha. (Praha=4 750 Kč, Liberec=5520 Kč!!! a to jen po Liberci, o jízdě až do Jablonce ani nemluvě.) Hlavně, že ti radniční všiváci nezapomněli zdražit i síťovku pro Zlaté dárce krve, tomu říkám vděk společnosti ).
Myslím se, že fandové do těch historických tramvají vědí kde modely parkují dosud .A koho to zajímá tak si je najde aby si je prohlédl.
vždyť vzhledem ke stáří vozového parku mají intaktní muzeum tramvají na kolejích
Udrzovat ty tramvaje je levnejsi, nez kupovat nove. V Praze jezdi v plnem provozu i uplne archaicke typy v puvodnim stavu ze 60tych let :) a je to doklad vyjmecneho strojirenstvi v čechách.
No to jsme si mnozí oddychli, že v našem již tak zadluženém a finančně zdecimovaném městě, nevznikne další předražený megaprojekt.
Zdá se , že opozice na radnici pracuje na 100% . Díky.
Horáčková Jana , Liberec
Pozor, nepodléhat iluzi, však ono se zase něco najde, na čem narejžovat balík...jen do času...