Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o tramvajové muzeum pokračuje. Možná vznikne naproti Babylonu

Kontroverzní muzeum tramvajové dopravy má šanci, že zakotví v budovaném centru iQlandia naproti Babylonu v Liberci. Město by pak provoz muzea, které opozice kritizovala, nic nestál. Muzeum u Babylonu by také oproti původnímu předraženému projektu bylo o polovinu menší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T19o30m61á18š 34M11a27r13n51ý 1521675122352

Babylon a 250.000 navstevniku = prijede ctyrclenna rodina a ubytuje se v hotelu, jde do auquaparku, pak do iqlandu, tatka na golf a mamka do solny jeskyne...cary mary a mame tu ze 4 navstevniku najednou 14 :D

0/0
6.1.2013 8:50

V61á14c93l26a85v 86J87í44r14a 5382867102935

Podle mne by to bylo řešení dobré, už vzhledem k Bovera klubu. Jen si myslím, že by měl být umožněn tramvajím výjezd. Az druhého patra?

0/0
2.1.2013 18:21

K22a58r31e59l 10N55o98v33á52k 7681714178390

Bude tam skluzavka.:-)

0/0
3.1.2013 0:30

M40a69r70t30i63n 94J75o81n45á12š 3174671725205

No, koukám Syner bude mít další zakázku, a statisicové návštěvy?  ;-D To zas měl redaktor ostrou tužku

+1/−1
2.1.2013 8:32

J94a33n 14Š91p73e17c39i87á68n 2810900519219

Pro umirajici babylon je to oživení R^ z liberce se zase o malilinký kousek stane menší zadel R^

0/0
1.1.2013 21:44
Foto

J12a11n 18P45e32š18e56k 1561287724820

Přijde mi, že to bylo domluvený už dávno dávno.. Nabízí se to jako nejlogičtější varianta - je to blízko depa, v hotovém areálu, se soukromým investorem.. Naprosto normální byznys. S tím rozdílem, že zde se nebude vytvářet nějaká nová, umělá hodnota.. Tedy bezvýdělečná stavba za sto mega.

To, že si Martin plete projekty, snad radši ani komentovat nebudu.. Opozice neříkala, že je muzeum nesmysl, ale že muzeum za sto mega je nesmysl. A to je zcela jiný projekt.

Navíc Babylon (nevím, kdo o tom rozhoduje) by se v průběhu stavby jen tak nerozhodl vymezit velkou plochu pro tramvaje. Z ničeho nic. Tady to skoro vypadá, jako když na to přišli včera. No, uvidíme..

+3/0
1.1.2013 21:01

M73a90r34t21i76n 55M24u91s36i44l 4140101473761

Ani bych se té domluvě nedivil, jen bych si zaspekuloval, že jde hlavně o to vyrazit z EU fondů další dotace. Pokud se nepletu je stavba u Babylonu tou, která pořádně uhryzla z dotací. A to tak, že na mnohé jiné projekty nezbylo. Takže žádná čistě privátní akce za své. Ale i tady vesele za Unijní. Jinak souhlasím, že tramvaje si expozici zaslouží. V téhle symbióze by smysl určitě mělo.

0/0
2.1.2013 8:18

J96i98ř98í 51L11a88m38a22č 4835725801377

Mě to přijde jako skvělý nápad a město by tomu rozhodně nemělo bránit, jelikož samo je zadlužené až po Ještěd a každý přilákaný turista navíc je důležitý. DPML ať zapůjčí tramvaje za nějaký peníz a všichni budou spokojení až na Syner možná

0/0
1.1.2013 19:02
Foto

L65u83k58á26š 63K75o60b31e27r81a 3814283218

Fajn, jako soukromému projektu tomu fandím. Jako projekt financovaný už tak krachujícím městem by to byl býval zločin.

+2/0
1.1.2013 10:11

A22l67e98š 24M76e97t11l69i67c35k18ý 4562144264829

No, myslím si,že to vypadá,jako dobré řešení a rád bych se tam podíval,pokud to opravdu vznikne[>-]

+1/0
1.1.2013 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.