Diskuze

Trať z Liberce do Lípy spláchla povodeň. Vlaky se tam vrátí za půl roku

Oprava železniční tratě z Liberce do České Lípy, kterou loni vážně poškodila povodeň, začala minulý týden. Vlaky se sem v plném provozu vrátí příští rok v květnu. Od prosince navíc přestanou jezdit i osobní vlaky v úseku mezi Libercem a Křižany, nahradí je autobusy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FP

Japonci by to zvládli opravit za týden. Teď si vemte, když budete potřebovat na záchod :-D....po dobu 2hodin si prostě nikde nemůžete dojít.

0 0
možnosti
Foto

J24i49ř21í 92E38r66b34e35n

27. 11. 2013 19:15

Autokratické Japonsko možná. Ale provést a zpracovat geologický průzkum, vypsat výběrové řízení, rozhodnout o všech námitkách, nechat dojet všechny lhůty pro případ odvolání neúspěšných firem, to vše zabere pěkných pár týdnů až měsíců... Bohužel :-/

1 0
možnosti
LH

je vidět, že to nepsal mr.všemurozumím Šebelka

ten by se rozhodně podivil nad tím, že ze třech účastníků výběrového řízení byly dvě firmy patřící stejnému majiteli, a rozhodně by napadl vysoutěženou cenu, že se oproti předpokladům snížila jen o x %

1 0
možnosti

J32a77n 73Š52p59e91c71i55á58n

25. 11. 2013 18:09

Vlaky z polska ;-D;-D média mě naučila, že co je z polska je šmejd ;-D;-D

0 0
možnosti
PN

Železnice na tom bude tratit, protože stát je po povodních značně neflexibilní a neumí trať obnovit ještě v létě, kdy pro to byly příznivé podmínky.

2 0
možnosti
MM

Již v 80.letech 20. století vznikla studie, která plánoval úsek trati mezi Karlovem a Křizany opustit a snést. Trať měla z Lbce vést souběžně s Žitavskou, a to až do Bílého Kostela. Odtud stoupet mj. tunelem a k trati na Lípu se připojit u Jítravy. Ponechány měly být koleje od Rynoltic do Křížan pro potřeby plánovaných uranových dolů právě v Křižanech. Na tom návrhu rozhodně něco bylo.

2 0
možnosti
PN

Turistický ruch mezi Křižanami a Libercem tvoří hlavně v létě nemalou frekvenci, navíc pro nákladní vlaky je trať takto sklonově méně náročnější. Takže pro snesení bych určitě nebyl, ale ten návrh nezní úplně špatně, až na to, že z Bílého Kostela do Jitravy to máte skoro 5 kilometrů a přes pořádnou horu a výškový rozdíl tratí je také značný, takže jinak než tunelem dlouhým minimálně 5 kilometrů tratě nenapojíte a to si myslím, že existují levnější řešení nebo použití takového tunelu mezi Libercem a Turnovem, kde by jeho využití bylo o hodně logičtější.

1 0
možnosti