- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Japonci by to zvládli opravit za týden. Teď si vemte, když budete potřebovat na záchod :-D....po dobu 2hodin si prostě nikde nemůžete dojít.
Autokratické Japonsko možná. Ale provést a zpracovat geologický průzkum, vypsat výběrové řízení, rozhodnout o všech námitkách, nechat dojet všechny lhůty pro případ odvolání neúspěšných firem, to vše zabere pěkných pár týdnů až měsíců... Bohužel
je vidět, že to nepsal mr.všemurozumím Šebelka
ten by se rozhodně podivil nad tím, že ze třech účastníků výběrového řízení byly dvě firmy patřící stejnému majiteli, a rozhodně by napadl vysoutěženou cenu, že se oproti předpokladům snížila jen o x %
Vlaky z polska média mě naučila, že co je z polska je šmejd
Železnice na tom bude tratit, protože stát je po povodních značně neflexibilní a neumí trať obnovit ještě v létě, kdy pro to byly příznivé podmínky.
Již v 80.letech 20. století vznikla studie, která plánoval úsek trati mezi Karlovem a Křizany opustit a snést. Trať měla z Lbce vést souběžně s Žitavskou, a to až do Bílého Kostela. Odtud stoupet mj. tunelem a k trati na Lípu se připojit u Jítravy. Ponechány měly být koleje od Rynoltic do Křížan pro potřeby plánovaných uranových dolů právě v Křižanech. Na tom návrhu rozhodně něco bylo.
Turistický ruch mezi Křižanami a Libercem tvoří hlavně v létě nemalou frekvenci, navíc pro nákladní vlaky je trať takto sklonově méně náročnější. Takže pro snesení bych určitě nebyl, ale ten návrh nezní úplně špatně, až na to, že z Bílého Kostela do Jitravy to máte skoro 5 kilometrů a přes pořádnou horu a výškový rozdíl tratí je také značný, takže jinak než tunelem dlouhým minimálně 5 kilometrů tratě nenapojíte a to si myslím, že existují levnější řešení nebo použití takového tunelu mezi Libercem a Turnovem, kde by jeho využití bylo o hodně logičtější.