- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě, že ty povodně byly. Dá se na ně svádět neschopnost úředníků.
Bohužel, v tomto mají úředníci pravdu. Ono totiž už rok před povodněmi se ten stav silnic začal díky úvěru docela zlepšovat. Jenže pak se do toho půlmiliardou zakously ty povodně a vše šlo do háje...
Je-li oprava provedena nekvalitně, vždy za to může investor. Počasí je každý rok stejné.
Souhlasím i když bych si dovolil připomenout, že ne každý rok jsou povodně.
Neni se co divit, když silnice opravují hlavně v dešti nebo za sněhu, jako třeba teď silnici přes Ještěd. Dokud bylo hezky, tak se nic nedělo a jaknile napad první sníh, šup už frézovalia teď za sněhu pokládají asfalt
Na druhou stranu, státní I/14 přes Víchovou nad Jizerou frézovali v listopadu 2007 a v prosinci, když bylo 5 cm mokré sněhové břečky, ji asfaltovali. Jenže celoplošně, ne jen záplaty. A tak, kupodivu, je po šesti letech tvrdého provozu stále ve velmi dobrém stavu - jakmile tam nejsou svislé mezery, do kterých by zatékala voda, tak mráz nemá zdaleka takovou sílu...