- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak nevím. Pravidelně dojíždím. Když soukromý dopravce Vogtlandbahn vystřídal ČD na trati Liberec-Hrádek a dál, všichni jsme jásali. Moderně vypadající soupravy Siemens ale v zimě až na výjimky netopí a v létě zase až na výjimky neklimatizují. Pokud cestující vznesou požadavky, zda by v zimním období mohli vypnout klimatizaci, kdy se ze shora na cestující žene studený vzduch, a naopak v letním počasí aby přestali ze shora pouštět na cestující horký vzduch, tak že to prý nejde, že je to takhle konstručně řešeno nebo že si máme přejít do přední / zadní části vlaku. U konkurence DB / ČD na stejné trati se toto až na výjimky neděje. Dále: dveře nejdou ručně zavřít, takže i to málo tepla od zadýchání se častým výstupem / nástupem cestujících brzy vytratí. Po 20 minutách sezení bolí ukrutně perdel. Pokud to jde, jezdím raději autem nebo červeným spěšným DB / ČD do Drážďan (jde stejný typ soupravy Siemens). A to se má od konce již tohoto roku změnit? Je to sice ještě daleko, ale tuhle změnu nevítám.
Nevíte jestli se má začít soutěžit rychlíková linka Liberec - Pardubice nebo až o rok později?
Ta měla být soutěžena vloni. Se štěstím bude soutěžena letos.