- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
1) Už název je nejen pro studenty urážející (Navíc siautoři podobných prohlášení pletou "talent" a "nadání"). ...na jiných typech škol studují lidé bez talentu? Jsou lidé vůbec bezjakéhokoliv nadání a bez talentu?
2) Kdo není schopný vystudovat gymnázium, nevystuduje ani průmyslovku.
3) Přijímačky nevypovídají mnoho o schopnostech, dovednostech a postojíchstudenta. V některých případech přijímačky podsouvané krajem ohodnotí určité znalosti a to je vše. Kdo vyhoří z nějakého důvodu, budepotrestán... Navíc školy si dovedou (a daleko lépe) přijímací řízení provádětsami - člověk, který tzv. koordinuje přijímací řízení je naprosto přebytečný aodsává jen peníze z rozpočtu.
4) Na mnoho technických (inženýrských) a hlavně lékařských, farmaceutických,biochemických... oborů nastupují studenti z gymnázií.
5) Vím o jednom studentovi z gymnázia, který je na úřadu práce, ale jetam zaměstnaný...
6) Jak přispějeme ke zvyšování kvality vzdělávání přijímacím řízením? 7) Nikdo by neměl účelově manipulovat s pojmy a informacemi tak, jakje to předvedeno v tomto článku počínaje jeho názvem. 8) Stát musí zabezpečit stejnou dostupnost vzdělání všem. Student, který bymusel denně tři hodiny cestovat do Liberce za vzděláním, by byl velmiznevýhodněn. 9) atd.
Gympl v Duchcově naopak zmírní nároky a ještě rozdává tisícovky.
Podle mě je to krok správným směrem.
Kazdy ma nejaky talent. Jen ho objevit. Ale k cemu by byl jakykoliv talent na gymnaziu? Gymnazium preci pripravuje studenty dal na vysokou skolu. Tedy chapu gympl jako prostor pro ty co jeste nevedi co by v zivote chteli delat za praci.
Ale zároveň to jsou studijní typy. V patnácti málokdo ví, co bude dělat. Ale u některých je jasné, že učňák je pro ně maximum dosažitelného.