- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trať se opraví a kraj neobjedná vlaky, na tomto příkladu je vidět, že je něco špatně. Zajímalo by mě jaký byl přínos pro železnici vznik krajů, od té doby umí tratě jenom rušit- pardon- neobjednávat železniční dopravu- pod záminkou že je drahá. Nikdo se neptá proč je drahá a proto je jednodušší tratě poslat do kopru. Protože myslet bolí a nějaký autobusový lobbista na rozdíl od nelobistů na dráze se vždy a rád objeví a zaťuká na kraji. No nic.
Znovu se jen potvrzuje, že tato trať měla být dávno /dle projektového záměru z 80.let/ přeložena a svedena z Rynoltic do Bílého Kostela.
O tom jsem také slyšel, ale nikde se mi nepodařilo dohledat jakékoli přesnější informace nejen o plánované trase, ale také o tom, proč byl - vyjma ceny - projekt uložen k ledu. Kdybyste jakékoli informace měl, byl bych Vám vděčný.
"...Když chce někdo do sousedních Křižan a nemá auto, musí buď do Liberce a autobusem, a nebo šlapat tři kilometry přes kopec. ... popisuje starosta Kryštofova Údolí Pravoslav Svačinka."
Tak proč nejdou zkratkou tunelem? Je to po rovině, kratší a v případě špatného počasí se jde pod střechou.
Když jdu od Šolcova rybníka do Oldřichova v Hájích, tak by mě ani nenapadlo lízt přes Hemmrich, když za chvilku prolezu tunelem a hned jsem za hřebenem.
třeba protože to je zakázané? :) a taky i trochu o hubu, protože i když je výluka můžou jezdit pracovní vlaky na opravu trati