Diskuze

Po trati na Jablonné zase pojedou vlaky. Ale jen pro někoho

Pár týdnů zbývá do konce opravy železniční trati Liberec – Jablonné v Podještědí. Loni v létě ji zasáhla povodeň. Mimo jiné strhla násep u Křižan. Výluka se dotkla mnoha lidí, úsek je součástí frekventované trati ve směru na Českou Lípu a Ústí nad Labem. Hodně ji využívají i cykloturisté.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Trať se opraví a kraj neobjedná vlaky, na tomto příkladu je vidět, že je něco špatně. Zajímalo by mě jaký byl přínos pro železnici vznik krajů, od té doby umí tratě jenom rušit- pardon- neobjednávat železniční dopravu- pod záminkou že je drahá. Nikdo se neptá proč je drahá a proto je jednodušší tratě poslat do kopru. Protože myslet bolí a nějaký autobusový lobbista na rozdíl od nelobistů na dráze se vždy a rád objeví a zaťuká na kraji. No nic.;-€

1 0
možnosti

Znovu se jen potvrzuje, že tato trať měla být dávno /dle projektového záměru z 80.let/ přeložena a svedena z Rynoltic do Bílého Kostela.

4 1
možnosti
Foto

O tom jsem také slyšel, ale nikde se mi nepodařilo dohledat jakékoli přesnější informace nejen o plánované trase, ale také o tom, proč byl - vyjma ceny - projekt uložen k ledu. Kdybyste jakékoli informace měl, byl bych Vám vděčný.

1 0
možnosti

K18a13r82e61l 98N92o91v38á92k

19. 5. 2014 16:25

"...Když chce někdo do sousedních Křižan a nemá auto, musí buď do Liberce a autobusem, a nebo šlapat tři kilometry přes kopec. ... popisuje starosta Kryštofova Údolí Pravoslav Svačinka."

Tak proč nejdou zkratkou tunelem? Je to po rovině, kratší a v případě špatného počasí se jde pod střechou.:-/

Když jdu od Šolcova rybníka do Oldřichova v Hájích, tak by mě ani nenapadlo lízt přes Hemmrich, když za chvilku prolezu tunelem a hned jsem za hřebenem.:-)

3 7
možnosti

třeba protože to je zakázané? :) a taky i trochu o hubu, protože i když je výluka můžou jezdit pracovní vlaky na opravu trati

5 0
možnosti