- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zajímalo by mě, kdo a jakým myšlenkovým pochodem došel k tomu, že sanitka musí mít nájezd do 200 000 km, pak je automaticky špatná
Tak může mít i 300, 400 nebo 500. Pokud jako potenciální pacient v případě potřeby dokážete počkat při případné poruše, nedej bože při bezvědomí, namísto 5 minut třeba 20, 30. Vaše volba ;)
To je cesta do pekla. Proč půjčovat? Je lepší je mít ve svém vlastnictví. Jako pražská záchranka... a mnoho dalších. Hloupý nápad, kdy chudoba čouhá z boty.
Když si to auto půjčíš, odpadají ti veškeré starosti s pojištěním, opravami, periodickým servisem a dalšími věcmi, které bys jinak musel zajišťovat ve vlastní režii. Takhle prostě zavoláš majiteli, že s autem je to a to, a majitel se o to (podle nastavení smlouvy) už postará sám...
No a ty jen jednou za měsíc pošleš peníze
Chápu správně, že tento zoufalý stav vozového parku je důsledkem manažerského vedení ZZSLK Bc. Mackovíkem? A jeho neschopnosti něco s ním udělat? Nepochybně ano, protože právě Mackovík byl řadu let šéfem a situaci NEDOKÁZAL nijak změnit! Ale hlavně, že dokázal zaměstnat děti politiků a jejich kamarádů. To posunulo Rychlíky o dost dál.
Chápete špatně. Obměna sanitních vozidel z bezpečnostních a preventivních důvodů je norma napříč všemi záchrannými službami v ČR. Řeknu Vám tajemství. Zřizovatelem, a tedy plátcem, je Liberecký kraj. Pokud kraj nedá peníze, může se každý ředitel stavět na hlavu, 1 sanitka cca 2 miliony bez vybavení.