Diskuze

Umíme jezdit levně, brání se dopravci vyloučení krajem ze soutěže

Podezřele nízké ceny. To je zdůvodnění, proč Liberecký kraj vyřadil ze soutěže na dopravní obslužnost čtyři uchazeče. Peníze, za které nabízeli, že budou deset let jezdit, se zdály výběrové komisi podseknuté. Dopravci by za ně podle ní nebyli schopni udržet stávající komfort a vydržet celou dobu vozit cestující.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J20i71ř54í 31E52r24b16e64n

20. 8. 2014 21:44

ICOM má busy staré v průměru 4 roky? No, jezdí tu s MB Intouro a občas mají problém vyjet kopec, pokud to řádně nerozjedou už pod ním.

BusLine u nás na semilsku jezdí převážně s rezivejícími Karosami 930 a 950 (i třeba dálkovou linku Vrchlabí - Ústí nad Labem) nebo s vymlácenými SORy odhadem 5-15 let starými. A i když se tu teď objevily dva nové SOR CN 10,5, uvidíme v jakém stavu budou za tři roky. Co tu bylo nového (MANy), to předisponovali na viditelnější linky na západ od Liberce...

1 0
možnosti

tipnul bych si, že zájmem kraje hlavně bylo dostat ze hry BusLine, přičemž ICOM tu cenu ještě víc podstřelil, tak museli jít taky...

1 0
možnosti

a kdo byla ta firma co zůstala? tipuju, že by jí pak záhadně příští rok koupil busiline nebo opačně ;-D

1 0
možnosti

Zajímavé. Tak už ani zákon o veřejných zakázkách, který říka, že je správné vybrat nejnižší nabídku tyto krajské lumpíky nezarazí? Oni si najdou výmluvu, proč tam má jezsit kamarád  za podstatně vyšší ceny..

2 0
možnosti
Foto

J71i43ř32í 19E48r31b90e23n

20. 8. 2014 21:28

Mám dojem, že v zákoně není vysloveně termín "nejlevnější", ale "ekonomicky nejvýhodnější" nebo tak nějak. A to nemusí být vždycky ttoéž...

0 0
možnosti

Když takto se dá krást víc než když je cena tam kde má být.Za předražené ceny se schová kde kdo a tím je prostor pro korupci.Tak to je vidět že všichni ti co o tom rozhodují jsou jeden korupčník vedle druhýho.Ano velebnosti je mi z takových vyčuráků blivno!!!Rv

1 1
možnosti

Přesně ta Změna to je korupce sama!

1 1
možnosti

J19a86n 85P79a29v39e59l

20. 8. 2014 10:09

Vyřadit, to je jediná obrana těch co rozhodují. Je nezajímá cena, ale to co dostanou bokem, nic nedáš , tak jezdit nebudeš. Rozhodují o dopravě na deset let lidé co tam nemají co dělat.Kraj je větší banda nýmandů jak sebranka z liberecké radnice, to je fuj tajbl a hnus velebnosti.Rv

4 3
možnosti
Foto

J81i76ř70í 57E15r62b58e11n

20. 8. 2014 21:30

Ještě štěstí, že mluvíš o liberecké radnici a ne o kraji.

0 1
možnosti

Kapitalistický Kocourkov.

0 1
možnosti

Existují i společnosti, které dokáží vykouzlit ceny kolem 23 Kč/km s klasickými autobusy. V článku uvedené ceny jsou obvyklé pro atraktivnější oblasti, takže reálné. Už vidím, že ÚOHS vydá předběžné opatření a pravděpodobně "odmítnuté" dopravce vrátí do hry.

3 0
možnosti

Ostatně, jestli by dali podnákladovou nabídku, tak si budou stěžovat ostatní (odmítnutí) dopravci. Takže bych tomu nevěřil. Rozdíl je hlavně v tom, že jedni už mají zázemí a autobusy, druzí by museli obojí zařizovat, brát si na to půjčky atd a to není zadarmo.

1 0
možnosti

Není nic jednoduššího, než si do smlouvy napsat, jaký má být zachovaný standard.

4 0
možnosti

Vždy záleží na nastavených podmínkách. Alespoň tak to funguje v zemích na západ od nás...

0 0
možnosti