- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ICOM má busy staré v průměru 4 roky? No, jezdí tu s MB Intouro a občas mají problém vyjet kopec, pokud to řádně nerozjedou už pod ním.
BusLine u nás na semilsku jezdí převážně s rezivejícími Karosami 930 a 950 (i třeba dálkovou linku Vrchlabí - Ústí nad Labem) nebo s vymlácenými SORy odhadem 5-15 let starými. A i když se tu teď objevily dva nové SOR CN 10,5, uvidíme v jakém stavu budou za tři roky. Co tu bylo nového (MANy), to předisponovali na viditelnější linky na západ od Liberce...
tipnul bych si, že zájmem kraje hlavně bylo dostat ze hry BusLine, přičemž ICOM tu cenu ještě víc podstřelil, tak museli jít taky...
a kdo byla ta firma co zůstala? tipuju, že by jí pak záhadně příští rok koupil busiline nebo opačně
Zajímavé. Tak už ani zákon o veřejných zakázkách, který říka, že je správné vybrat nejnižší nabídku tyto krajské lumpíky nezarazí? Oni si najdou výmluvu, proč tam má jezsit kamarád za podstatně vyšší ceny..
Mám dojem, že v zákoně není vysloveně termín "nejlevnější", ale "ekonomicky nejvýhodnější" nebo tak nějak. A to nemusí být vždycky ttoéž...
Když takto se dá krást víc než když je cena tam kde má být.Za předražené ceny se schová kde kdo a tím je prostor pro korupci.Tak to je vidět že všichni ti co o tom rozhodují jsou jeden korupčník vedle druhýho.Ano velebnosti je mi z takových vyčuráků blivno!!!
Vyřadit, to je jediná obrana těch co rozhodují. Je nezajímá cena, ale to co dostanou bokem, nic nedáš , tak jezdit nebudeš. Rozhodují o dopravě na deset let lidé co tam nemají co dělat.Kraj je větší banda nýmandů jak sebranka z liberecké radnice, to je fuj tajbl a hnus velebnosti.
Ještě štěstí, že mluvíš o liberecké radnici a ne o kraji.
Existují i společnosti, které dokáží vykouzlit ceny kolem 23 Kč/km s klasickými autobusy. V článku uvedené ceny jsou obvyklé pro atraktivnější oblasti, takže reálné. Už vidím, že ÚOHS vydá předběžné opatření a pravděpodobně "odmítnuté" dopravce vrátí do hry.
Ostatně, jestli by dali podnákladovou nabídku, tak si budou stěžovat ostatní (odmítnutí) dopravci. Takže bych tomu nevěřil. Rozdíl je hlavně v tom, že jedni už mají zázemí a autobusy, druzí by museli obojí zařizovat, brát si na to půjčky atd a to není zadarmo.
Není nic jednoduššího, než si do smlouvy napsat, jaký má být zachovaný standard.
Vždy záleží na nastavených podmínkách. Alespoň tak to funguje v zemích na západ od nás...