Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sen o krkonošském metru se rozplývá, zvelebování trati zatím nezačalo

Sdružení obcí Jilemnicko vystoupilo ze společenství, které mělo za cíl zvelebit skomírající trať z Martinic do Rokytnice nad Jizerou. A to především proto, že plány na přidání zastávek, vlakových spojů i prodloužení kolejí až k parkovištím lanovky na Lysou horu zůstávají stále jen na papíře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J77a90k20u12b 71Z73a92j25í34c 9549572761948

Nebudu komentovat přirovnání se zahraničními stredisky. Myslím, ze obnova tratě z jilemnicka do Rokytnice je skvělý nápad, i když by mohl mít jen přínos pro region. Jediná věc, kterou si nedokážu představit je trať vedoucí pres údolí Rokytnice. Pochybuji, ze by to tam někdo z mistnich chtěl. Skibus zdarma jezdi v pravidelných intervalech přes celou Rokytnici. To by projekt museli vzít doslova a dat trať pod zem :D

+1/−1
25.9.2014 8:56

J37a60k31u35b 86Z94a78j90í12c 9739482961258

Spolupráce s čvut by v projektu byla jenom plusem.

+1/0
25.9.2014 8:57

J89i88ř81í 16E15r75b13e48n 1353254576167

Vlakotramvaj může mít společné těleso se silniční dopravou a navíc nabízí větší kapacitu i pohodlí než ten skibus/cyklobus...

0/0
26.9.2014 10:55

M42a16r89e92k 82K83o93s69t31e47l42e78c97k68ý 6803526508

Stavba železniční tratě není akce pro nějaké nadšence nebo vědátory!

To je vysoká politika, to se asi musí vhodně lobbovat, uplácet úředníky a naslibovat zakázky svým dobrým kamarádům. Takhle si moravskoslezský hejtman Novák staví svůj pomník v podobě vlastní nové železniční tratě k letišti v Mošnové.

Tři kilometry tratě mají stát 579 miliónů!

A zaplatíme to my všichni, protože 85% mají být socialisticky přerozdělené naše daně, tedy dotace z jůnyje. A tady by někdo chtěl něco po ČD za korunu?

Koho na Novákově trati budou vlaky vozit, to se zatím neví, ale jezdit jich bude hodně a provozovat je bude ČD. Takže to taky zaplatíme my všichni.

+2/0
25.9.2014 8:30

V74i26k71t14o56r 82N14á42r28o49ž80n72ý 3559112448

Přesně . Ta trať na mošnovské letiště je dobrý příklad rozhazování peněz.

+2/0
25.9.2014 10:06

V73i28k53t87o88r 97N28á89r54o37ž92n51ý 3569132178

On to totiž byl nesmysl od prvopočátku. Divím se , že se s tím vůbec někdo zabýval

+2/−2
24.9.2014 18:36
Foto

S45t94a60n97i59s97l84a12v 85T32e84s59a64ř 9447224952744

Ostatně aby cena odpovídala kvalitě, to by české "vleky" musely hodně zlevnit.

Než bych v Čechách platil za frontu na vlek a přeplněnou sjezdovku s mizerným sněhem, to si radši ještě pár stovek připlatím a pojedu do Rakouska; skipas +20%, ale úroveň vleků, sjezdovek i restaurací tak +200%.

+1/0
24.9.2014 18:08
Foto

S45t96a15n79i25s91l63a52v 56T36e27s75a63ř 9417574392214

Kdo je ochoten zaplatit 600 za skipas, ten není socka, co pojede na hory vlakem.

0/−6
24.9.2014 18:04

V13i84k22t57o50r 45N87á26r67o65ž13n47ý 3639552418

V takovém Německu jezdí vlakem i hodně bohatí ...cestování vlakem není bráno jako něco , co je méně luxusní než cestování osobním autem....

+16/0
24.9.2014 18:38

P40a27v15e58l 97Ř37a30p13e95k 7552136719675

No nevím, já si svého času cením, proto je pro mě neakceptovatelné trávit hodiny denně s rukama na volantu jako nějaký vězeň v okovech.

+3/0
24.9.2014 21:13

H35e31l90e37n30a 52J40e36l83í27n93k61o27v62á 4564362592140

Ve Švýcarsku je to asi taky samá "socka", když do St. Moritz i Davosu jezdí horskou železniční tratí davy lidí (a před nádražím tam pak na ně čeká Bentley;-D

+6/0
24.9.2014 22:56

T91o80m85á45š 45G35r97o41s82s82m81a25n12n 6474728292891

vy ste trdlo!! vite co socek jezdi suzuky a ma ve vrchlabi palac o kterých se vam ani nesni?? ;-D

+1/0
25.9.2014 10:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.