Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Sen o krkonošském metru se rozplývá, zvelebování trati zatím nezačalo

Sdružení obcí Jilemnicko vystoupilo ze společenství, které mělo za cíl zvelebit skomírající trať z Martinic do Rokytnice nad Jizerou. A to především proto, že plány na přidání zastávek, vlakových spojů i prodloužení kolejí až k parkovištím lanovky na Lysou horu zůstávají stále jen na papíře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73a86k97u86b 40Z94a25j22í77c 9279492561858

Nebudu komentovat přirovnání se zahraničními stredisky. Myslím, ze obnova tratě z jilemnicka do Rokytnice je skvělý nápad, i když by mohl mít jen přínos pro region. Jediná věc, kterou si nedokážu představit je trať vedoucí pres údolí Rokytnice. Pochybuji, ze by to tam někdo z mistnich chtěl. Skibus zdarma jezdi v pravidelných intervalech přes celou Rokytnici. To by projekt museli vzít doslova a dat trať pod zem :D

+1/−1
25.9.2014 8:56

J70a27k67u17b 10Z80a47j61í87c 9219832441938

Spolupráce s čvut by v projektu byla jenom plusem.

+1/0
25.9.2014 8:57

J28i25ř31í 45E50r46b24e23n 1453964306717

Vlakotramvaj může mít společné těleso se silniční dopravou a navíc nabízí větší kapacitu i pohodlí než ten skibus/cyklobus...

0/0
26.9.2014 10:55

M86a66r36e58k 77K16o72s57t71e53l54e15c92k71ý 6393746898

Stavba železniční tratě není akce pro nějaké nadšence nebo vědátory!

To je vysoká politika, to se asi musí vhodně lobbovat, uplácet úředníky a naslibovat zakázky svým dobrým kamarádům. Takhle si moravskoslezský hejtman Novák staví svůj pomník v podobě vlastní nové železniční tratě k letišti v Mošnové.

Tři kilometry tratě mají stát 579 miliónů!

A zaplatíme to my všichni, protože 85% mají být socialisticky přerozdělené naše daně, tedy dotace z jůnyje. A tady by někdo chtěl něco po ČD za korunu?

Koho na Novákově trati budou vlaky vozit, to se zatím neví, ale jezdit jich bude hodně a provozovat je bude ČD. Takže to taky zaplatíme my všichni.

+2/0
25.9.2014 8:30

V85i75k23t52o45r 76N10á89r41o76ž13n41ý 3719352308

Přesně . Ta trať na mošnovské letiště je dobrý příklad rozhazování peněz.

+2/0
25.9.2014 10:06

V46i45k22t24o20r 12N20á14r21o86ž32n74ý 3709262518

On to totiž byl nesmysl od prvopočátku. Divím se , že se s tím vůbec někdo zabýval

+2/−2
24.9.2014 18:36
Foto

S77t17a49n33i58s31l17a29v 50T89e36s68a45ř 9397694252984

Ostatně aby cena odpovídala kvalitě, to by české "vleky" musely hodně zlevnit.

Než bych v Čechách platil za frontu na vlek a přeplněnou sjezdovku s mizerným sněhem, to si radši ještě pár stovek připlatím a pojedu do Rakouska; skipas +20%, ale úroveň vleků, sjezdovek i restaurací tak +200%.

+1/0
24.9.2014 18:08
Foto

S27t34a67n57i58s24l63a87v 74T70e12s64a23ř 9117384722884

Kdo je ochoten zaplatit 600 za skipas, ten není socka, co pojede na hory vlakem.

0/−6
24.9.2014 18:04

V97i94k91t48o75r 97N39á26r71o34ž82n42ý 3739742508

V takovém Německu jezdí vlakem i hodně bohatí ...cestování vlakem není bráno jako něco , co je méně luxusní než cestování osobním autem....

+16/0
24.9.2014 18:38

P70a32v56e46l 58Ř93a28p91e84k 7442826599145

No nevím, já si svého času cením, proto je pro mě neakceptovatelné trávit hodiny denně s rukama na volantu jako nějaký vězeň v okovech.

+3/0
24.9.2014 21:13

H63e36l87e97n94a 55J40e73l33í60n50k35o37v40á 4864892802540

Ve Švýcarsku je to asi taky samá "socka", když do St. Moritz i Davosu jezdí horskou železniční tratí davy lidí (a před nádražím tam pak na ně čeká Bentley;-D

+6/0
24.9.2014 22:56

T10o95m60á93š 90G53r91o24s94s78m13a17n14n 6914488342621

vy ste trdlo!! vite co socek jezdi suzuky a ma ve vrchlabi palac o kterých se vam ani nesni?? ;-D

+1/0
25.9.2014 10:25







Najdete na iDNES.cz