- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebudu komentovat přirovnání se zahraničními stredisky. Myslím, ze obnova tratě z jilemnicka do Rokytnice je skvělý nápad, i když by mohl mít jen přínos pro region. Jediná věc, kterou si nedokážu představit je trať vedoucí pres údolí Rokytnice. Pochybuji, ze by to tam někdo z mistnich chtěl. Skibus zdarma jezdi v pravidelných intervalech přes celou Rokytnici. To by projekt museli vzít doslova a dat trať pod zem :D
Spolupráce s čvut by v projektu byla jenom plusem.
Stavba železniční tratě není akce pro nějaké nadšence nebo vědátory!
To je vysoká politika, to se asi musí vhodně lobbovat, uplácet úředníky a naslibovat zakázky svým dobrým kamarádům. Takhle si moravskoslezský hejtman Novák staví svůj pomník v podobě vlastní nové železniční tratě k letišti v Mošnové.
Tři kilometry tratě mají stát 579 miliónů!
A zaplatíme to my všichni, protože 85% mají být socialisticky přerozdělené naše daně, tedy dotace z jůnyje. A tady by někdo chtěl něco po ČD za korunu?
Koho na Novákově trati budou vlaky vozit, to se zatím neví, ale jezdit jich bude hodně a provozovat je bude ČD. Takže to taky zaplatíme my všichni.
Přesně . Ta trať na mošnovské letiště je dobrý příklad rozhazování peněz.
On to totiž byl nesmysl od prvopočátku. Divím se , že se s tím vůbec někdo zabýval
Ostatně aby cena odpovídala kvalitě, to by české "vleky" musely hodně zlevnit.
Než bych v Čechách platil za frontu na vlek a přeplněnou sjezdovku s mizerným sněhem, to si radši ještě pár stovek připlatím a pojedu do Rakouska; skipas +20%, ale úroveň vleků, sjezdovek i restaurací tak +200%.
Kdo je ochoten zaplatit 600 za skipas, ten není socka, co pojede na hory vlakem.
V takovém Německu jezdí vlakem i hodně bohatí ...cestování vlakem není bráno jako něco , co je méně luxusní než cestování osobním autem....