Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do centra Liberce se zase vrátí auta. Obchodníci jásají, cyklisté zuří

Jednou hot, podruhé čehý. Neustálé otevírání a uzavírání Revoluční ulice v centru Liberce autům se stávalo mezi obyvateli města již legendární. Nyní je, zdá se, jasno. Radnice slíbila, že ulici nejpozději ve středu otevře a pustí auta i na Soukenné náměstí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a50n 19K13o88h87l 4213367431274

Ať slezou z kola a jdou pěšky, nebo ať jedou po silnici. Co ještě víc by chtěli? Taky jsem cyklista, mimochodem.. ale zprůjezdnění je super věc R^

+2/−1
20.10.2014 20:31

M41a41r17e42k 93P80a33r90a 7732279750683

taky jsem cyklista, požadavky na pruhy ale nechápu, ošetřila by to značka. otevření ulice je jinak ale stejně nesmysl. nic se nezmění

0/0
21.10.2014 20:35

A24u67g64u82s48t 27F39o13r59m17á19n90e41k 6605269260646

Co to dalo práce ty smradlavé konzervy vyštvat a zbytečně.

+1/−2
20.10.2014 16:39
Foto

L86u88k47á32š 57K74o25b85e56r69a 3874493488

Podle indexu smradlavosti jsou na prvním místě zapařené cyklobuzny, a v těsném závěsu autobusy MHD opatřené zelenou známkou.

+4/−2
20.10.2014 19:23

T66o28m16a66s 82N53o29v50o69t80n32y 3831206318499

Cyklisté zuří? Pak je to správné opatření.

+4/−2
20.10.2014 13:49

D75a80n76i63e68l 14K83u79k53l20a 1488511776356

Za tohle máš ode mne zelenou jedničku :) I když zprůjezdnění Revoluční mu dávám k dobru :)

+2/0
20.10.2014 10:50

S78t38a89n64d91a 88Č13e34r57n16ý 5962758932158

Městu by se nejvíce ulevilo, kdyby už konečně někdo vyrazil toho naprosto nekompetentního človeka jménem Pavel Rychetský. Kdyby to vzal do ruky někdo alespoň trochu inteligentní, tak by se třeba začala dopravní situace v Liberci zlepšovat.

+7/0
20.10.2014 10:14

P66e63t22r 36N34e49c14h79a15n29i45c63k86ý 7733946288400

Liberec je neskutečně ucpaný auty, má úzké klikaté silnice a každý den se na exponovaných místech tvoří zácpy, ale jde s tím v tak složitém zastavěném terénu vůbec něco dělat? Miliardové tunely se nepostaví, i kdyby na kraji seděl Fantomas, ty prachy na to město nikdy nedostane. Zlevnění MHD pomůže jen částečně, dlouhé roky město učilo lidi, že MHD je luxus a pokud mají řidičák, tak ať jezdí do města autem. A jak se zbavit ucpaného centra? Bylo by super vést tunel pod Perštýnem do bývalé textilany, tam udělat mimoúrovňovou křižovatku, další tunelopodjezd udělat na Šaldově náměstí a Rumunskou s Lipovou tranzitu úplně zakázat, ale kde na to vzít?

+5/0
20.10.2014 12:51

S74t93a70n40d90a 67Č90e31r27n25ý 5272748792868

Naprosto souhlasím, i když si myslím, že by se ledacos dělat dalo, kdyby se uvedený člověk nezajímal pouze o to, jak diskriminovat přepravce a staral se o podstatné věci. Například stav ulice Milady Horákové je již měsíce naprosto zoufalá. Nechápu jak může někdo, na tak frekventovné ulici povolit tolik výkopů najednou a ještě tak neodborným firmám. Nejkrásnější je situace na odbočce k Vávrům, kde je pro chodce nastavena past v podobě značky "Přejděte na druhý chodník", kde je místo chodníku pouze další výkop. Další zoufalostí a také zátěž na centrum města je neustálé uzavírání tunelu, dnes ráno opět uzavřeli jeden tubus. Jezdím tam denně a letos to je minimálně potřetí zavřené. Proboha proč? :-(:-(

0/0
20.10.2014 13:40

P74e97t27r 25N40e83c23h11a73n55i73c19k54ý 7103156248180

Nekoncepčnost prací bez jakéhokoli plánu a předvídání dopadu je asi Česká tradice, Liberec není rozhodně jediný. Teď kdy se dohání zpoždění v utrácení Evropských peněz, které způsobil Vít Bárta, tak se na dopady nehledí, hlavně ať se to udělá. Furt to neřeší fakt, že centrum Liberce je zahlcené a smradlavé od automobilové dopravy kvůli tomu, že je v ďolíku.  Liberec by si měl zakládat na tom být oázou klidu v horách, s čistým vzduchem a krásnou přírodou, kam si lidé jezdí odpočinout, tak jako tomu bylo před WWII. Osobně si myslím, že některé hlavní tahy by hlavními tahy být neměly, třeba nikdy předci nemohli počítat, že přes Malé a Sokolské náměstí (a Jungmannovou ulicí) potáhnou tisíce aut denně, to samé, že divadlo F.X. Šaldy bude uprostřed silničního nájezdu. To spíš místo cyklostezky od viaduktu podél Nisy měla být pořádná silnice co odvede provoz od viaduktu na Sokolskou a ne to táhnout vilovou čtvrtí 8-o

+3/0
20.10.2014 13:59

D16a27n40i12e15l 62K23u97k72l90a 1198191316396

Cyklistů, kteří se musejí/chtějí prodírat přes centrum města zase tak moc není. A těch pár desítek metrů navíc, které nebudou vyhrazeny jen pro ně, je asi nerozhází. Kdyby onen úsek byl součástí cyklostezky, která protíná CELÉ město, tak pak bych ty prostesty cyklistů chápal. Rozumný cyklista se centru  města pokud možno vyhne.

+6/0
20.10.2014 10:14

S27t54a46n46d70a 43Č20e14r38n11ý 5472968312468

Spojení "Rozumný cyklista" je utopie, nic takového neexistuje. ;-D;-D;-D

+8/−6
20.10.2014 10:16

D66a84g16m18a18r 10F43e76j81g21l83o28v52á 7496741130

Miluji tyhle "rozumné" řidiče. Jezdím touto cestou denně a denně vědomě porušuji několik předpisů, abych si ochránila zdraví před takovými "rozumnými"řidiči a jezdím radši po chodníku než po silnici mezi kolejemi a auty. Pana Rychetského poslat do Holanska, nejlépe napořád. Ucpané silnice nejsou vinou cyklistů nebo chodců, ale nezodpovědných řidičů. A vy radši choďte pěšky, je to zdravější.

0/−4
20.10.2014 13:00

M78a44r55t55i64n 17M63u43s80i97l 4110871393641

Miluji tyhle "rozumné" cyklisty co jsou chvíli chodcem a chvíli řidičem. A je úplně jedno jedno jestli v danou chvíli sedím za volantem nebo si šlapu centrem po svých (obojího mám zhruba stejně). Takový cyklista o kterém mluvím, sjíždí z chodníku na silnici a zase zpátky, podle toho jak se mu to hodí. Jak mu naskočí do cesty červená nebo prostě tak, jak se mu chce. Takový jezdec u semaforu nezastaví. Při červené hup mezi chodce a pak zase zpátky na silnici. Nebo obráceně.

+5/0
20.10.2014 13:31

T17o41m76a41s 86N83o10v11o31t94n33y 3451426618279

Takže se chováte jako hovado? Jaký je rozdíl mezi vámi a "nezodpovědným" řidičem. Pěšky bych i chodil, kdyby se cyklisti nemotali na chodníku, že?

+4/0
20.10.2014 13:51

M28a92r45t11i58n 66M91a51i65k38s12n50a35r 3204163218142

Nebylo by pro centrum proste vetsi uleva, kdyby se kompletne zakazali auta v liberci? :)

0/−4
20.10.2014 9:25

T22o73m79a17s 86N65o64v74o12t57n48y 3311196328559

Bylo, nezůstalo by tam vůbec nic krom nějaké sluníčkové kavárny pro cyklisty. To by pak asi byl ráj na zemi.;-D

+2/0
20.10.2014 13:52

T45o25m86á61š 10G38r71o71s65s74m48a38n45n 6584888932191

nevim co cykliste resi, stejne jezdi i tam kde nemaji.tj napr i na chodnicich a tady breci. I ja jezdil na kole a tohle by me fakt nenapadlo resit... ;-D

+10/0
20.10.2014 9:21

P89e21t70r 62K53o40l62o38m70a97z11n27í69k 8414433810666

Problém je ten, že tam prostě končí jediná normální cyklostezka v Liberci (okolo Nisy) a ty cyklisti tam prostě dojedou a chtějí pokračovat. I když např. já jsem tam asi v životě na kole nejel, protože do celé objíždím za Besedou, mezi rakví a Fórem a pak chodníkem za parkovacím domem a dál po MH ...

+1/−1
20.10.2014 9:58

V35o48j58t15ě82c41h 49H18l14a68d57k29ý 2168840181479

Cyklostezka kolem Nisy tu rozhodně nekončí. Na jednu stranu pokračuje k Babylonu (úžasnou jednosměrnou cyklostezkou v ulici U Nisy, kterou nějak nechápu), na druhou ke stadionu a dál. Já si naopak nedovedu představit, co bych jako cyklista dělal v Revoluční, protože u horního konce nevidím návaznost - jsou tam samé frekventované ulice a Moskevská, kde je pěší zóna.

+2/0
20.10.2014 15:07

V58i20k48t68o11r 15Š62e57d90i12v37ý 8546111330406

A co na tom, že tam končí cyklostezka? Pokračuje přeci úplně normální městská komunikace pro všechny.  

(Vy jezdíte po chodníku a ještě se tím drze chlubíte?)

0/0
20.10.2014 16:58

P65e71t20r 19N40a87v36r57á70t62i57l 9841823420318

Pan Matějka by se měl začít léčit, nebo že by pád z kola na hlavičku ? Ať si na kole jezdí v přírodě a necpe se do centra. Mě jako chodci kolaři vadí, včetně cykloteroristy

Matějky.

+5/−9
20.10.2014 9:11

J84o89s62e68f 59D92r73á80s61a71l 2894665131

poněkud ujetý názor...kolo je rovnocený způsob dopravy jako včechny ostatní

+6/−3
20.10.2014 9:16

T55o86m48á83š 72M13a85l19ý 5963546293

KOlo je bezesporu  rovnocenný dopravní prostředek. Cyklista je rovnocenný  účastník silničního provozu. ROVNOCENNÝ,nikoliv provilegovaný.

+5/−1
20.10.2014 12:07

T21o10m49a84s 21N26o31v30o35t16n22y 3731856518409

Tak když je to rovnocenné proč mají mít kolaři privilegia? Jsou účastníci silničního provozu, ať jezdí po silnici a dodržují aspoň základní předpisy. Na co cyklostezky, když stejně si cyklouši dělají co chtějí...:-P

+1/0
20.10.2014 13:54

J84a20n 48Š28p72e83c79i70á32n 2770830819969

Nesmysl,aby cyklofanatik zuřil! Kvuli 100 metrum te ulice. Cyklofašista na kole muze jet kolem taxiku az do barvirske ulice,kdyz je tak alergicky na auta. Navic tam bude zona 20kmh, takze cyklomagor muze ujet. Tohle prece nema s cyklisty nic spolecneho.

+9/−5
20.10.2014 8:56

J33i34ř39í 69Z51á67h20o17r62a 5633395502639

Napsaný je to trapně, ale jinak souhlasím.

+2/0
20.10.2014 9:12

T60o90m81á10š 95G53r16o27s74s69m77a80n44n 6404398262161

?

0/0
20.10.2014 9:22

P43e34t95r 10K75o51l32o27m41a32z13n30í80k 8964633220926

Takže se budou cyklisti motat mezi chodci na pěší zóně a následně mezi autobusy na terminálu, to bude dozajista lepší řešení ...

+2/−1
20.10.2014 9:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.