Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová nástupiště, rychlejší vlaky. Dráhy vylepšují trať Liberec - Tanvald

Skalní masivy, těžký a členitý horský terén i hustá zástavba ztěžují rekonstrukci dopravní cesty z Liberce do Tanvaldu. Správa železniční dopravní cesty (SŽDP) ji chce dokončit do září 2015. Na první část stavby, a to mezi Jabloncem a Smržovkou, se vlaky vrátí už za pár dnů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85i80ř66í 43E23r63b18e71n 1843444576707

Pěkná řada fotografií z průběhu rekonstrukce kolejiště na tanvaldském uzlu: http://www.zubacka.cz/index.php?option=com_content&view=category&id=1&Itemid=50

+1/0
2.11.2014 0:20

P94e67t77r 58Z31a61s71k52o97č95i73l 2105772538449

"přepravují vlaky stovky lidí" + "vyžádá 876 milionů korun", to je aspoň mego na jednoho cestujícího, že radši nerozdaj cestujícím auta, každýmu za mego. Ty vlaky tu dělaj randál do půlnoci a zase od 4 ráno, že se nedá spát. O autech člověk ani neví. A akorát ještě ty vlaky autům zavíraj závory. Ale na smysluplný řešení by nepřitekly peníze z evropskýho fondu, zas*aná Unie.

+1/−10
1.11.2014 21:34

J49a68r55o10s61l73a96v 28K40o10m22o20ň 1320684124121

a po čem ty stovky aut pak budou jezdit? To bude plynulost jako v Praze. To je zase nápad člověka co nechápe, že ne každý chce řídit auto( únava, zdraví, klid od ruchu a raní dospání ve vlaku ) a pak ne každý ho má kde zaparkovat jak doma tak i před zaměstnáním. Ale to chce používat mozek

+4/0
1.11.2014 22:06

P97e22t52r 53Z77a71s23k25o58č71i13l 2835842138239

Tak ať tu teda jezdí víc/častějc autobusy. Navíc tady ty vlaky smrděj víc než autobusy, protože ta trať není elektrifikovaná, to mi dneska taky příjde nesmyslný.

0/−7
1.11.2014 22:10

M62i71r33o70s60l51a63v 67P64a47v97l92í68č49e10k 7833310555984

Tak se ODSTĚHUJTE!!! Tyhle komentáře úplně miluju!

+1/0
1.11.2014 23:29

J88i39ř73í 30E56r18b71e28n 1623394136417

Kdyby tu trať elektrifikovali, tak zase budete řvát, co to spolkne peněz a že se jen uměle dělá spotřeba pro ČEZ, a že kdyby to radši rozdali chudejm, udělají líp. :-P

+4/0
2.11.2014 0:22

M50a84r79e74k 56M82a66r46t32i41n 8479904466570

Zkuste si nejdřív zjistit reálná fakta o emisích u současných busů zde jezdících a u železničních jednotek... pak mudrujte ;-D

+1/0
2.11.2014 23:12

J38i97ř53í 35E46r66b69e17n 1103764126217

Vy byste se neměl jmenovat Zaskočil, ale Přeskočilomi.

Kudy, s jakými náklady a s jakou spolehlivostí by ta auta asi jezdila?

Vlak projede a za pár sekund o něm člověk ani neví. Auta dělají kravál několik hodin v kuse...

+3/0
2.11.2014 0:17

P77e24t58r 89Z72a62s84k42o76č85i87l 2565832198359

Vlak mi tu rachotí každejch 20 minut celý noci, celý rána; teda teď právě naštěstí ne, ale zase to začne. Auto nepamatuju, že bych kdy nějaký slyšel. Pneumatika na silnici opravdu nedělá takovej rachot jako kovový kolo vlaku v zatáčce.

0/−2
2.11.2014 7:43

J52i50ř48í 36E71r27b19e27n 1923254716437

To bydlíte v pěkné díře uprostřed lesů - zřejmě v krmelci poblíž trati, pokud vám tam denně projede na padesát vlaků, ale ani jedno auto...

0/0
2.11.2014 19:29

M34a77r73e81k 68M96a41r34t75i72n 8699564156230

Bydlí u trati a pak se diví, že mu tam jezdí vlaky. No to snad ne ;-DRv

0/0
8.11.2014 22:15

L60u69c80i23a43n 98P93a25p30a79z38i58a91n 5924837971855

Včera bylo pozdě, dávno mohlo být. Škoda ztracených let s českou pravicí v čele vlády.

+3/0
1.11.2014 21:19

P56e48t83r 20S59c18h87w56a32r18z 7458659943451

Původně byla výluka do 4.11. 17 hodin, koukám že si budeme muset o týden déle počkat, už je to i na webu ČD - http://www.cd.cz/omezeniprovozu/vyluka.php?id=9736&ido=12075&datum=01.11.2014

+1/0
1.11.2014 19:09

J34i75ř11í 45E94r83b92e31n 1563224536497

"Práce na tramvajové trati by měly skončit 16. dubna 2015" - no, vzhledem k tomu, že valná část tratě je v přibližně stejném stavu jako po vytrhání kolejového svršku letos na jaře a za půl roku se tam jiní dělníci neobjevili, lze o tomto termínu docela pochybovat. Holt transparentní výběrové řízení na zhotovitele neznamená vždycky výběr toho nejlepšího zhotovitele.

Mám čerstvou zkušenost s tím, co prováděla třeba firma M-Silnice na I/14 u Vrchlabí. Neskutečné věci, pracovní doba Po-Pá 7-15, převážení materiálu a bagrování v dopravní špičce, dva týdny trvající pokládka 40 m2 dláždění, semafory s intervalem 30 s zelená - 3 min červená, čtvrthodinové zdržení autobusu na kilometrovém úseku bylo pravidlem...

+1/0
1.11.2014 14:56

J24o88s74e22f 42K48u28r34f84i45ř54t 1151715235589

V příštích letech by se měly vylepšení dočkat i trati mezi Libercem a Českou Lípou, Frýdlantem a Tanvaldem a Starou Pakou nebo mezi Turnovem a Libercem.

Že by byla v plánu spojka Frýdlantu a Tanvaldu přes Souš? :-)

+2/0
1.11.2014 13:12

J15i97ř42í 97E78r95b14e36n 1233964186897

Jo, větná skladba je občas prevít, naši Čechové novinářům nerozumějí :-)

Ostatně úsek mezi Turnovem a Libercm je součástí o pár slov dříve uvedeného spojení mezi Libercem a Starou Pakou. No co, občas holt novinář nemá svůj den ;-)

+1/0
1.11.2014 14:24

M76i38r43o93s43l94a69v 42Z75i23k82m88u21n80d 7589903294133

Jazyková slátanina je důsledkem lenosti podívat se na běžně dostupné mapy ... resp. kouknout se webové stránky SŽDC s.o. nebo ČD a.s., kde jsou jízdní řády obsahující základní údaj o trati ...

+2/0
1.11.2014 19:02
Foto

Š87á86r88k85a 60Š33u76l26c49o23v11á 8912656314650

Jsou tam taky takový pracanti zloději,kteří místo práce čučí na okolní chatky a poté je vykrádají. ;-€

+1/0
1.11.2014 13:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.