Diskuze

Nová nástupiště, rychlejší vlaky. Dráhy vylepšují trať Liberec - Tanvald

Skalní masivy, těžký a členitý horský terén i hustá zástavba ztěžují rekonstrukci dopravní cesty z Liberce do Tanvaldu. Správa železniční dopravní cesty (SŽDP) ji chce dokončit do září 2015. Na první část stavby, a to mezi Jabloncem a Smržovkou, se vlaky vrátí už za pár dnů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J96i53ř36í 59E36r79b22e79n

2. 11. 2014 0:20

Pěkná řada fotografií z průběhu rekonstrukce kolejiště na tanvaldském uzlu: http://www.zubacka.cz/index.php?option=com_content&view=category&id=1&Itemid=50

1 0
možnosti

"přepravují vlaky stovky lidí" + "vyžádá 876 milionů korun", to je aspoň mego na jednoho cestujícího, že radši nerozdaj cestujícím auta, každýmu za mego. Ty vlaky tu dělaj randál do půlnoci a zase od 4 ráno, že se nedá spát. O autech člověk ani neví. A akorát ještě ty vlaky autům zavíraj závory. Ale na smysluplný řešení by nepřitekly peníze z evropskýho fondu, zas*aná Unie.

1 10
možnosti

a po čem ty stovky aut pak budou jezdit? To bude plynulost jako v Praze. To je zase nápad člověka co nechápe, že ne každý chce řídit auto( únava, zdraví, klid od ruchu a raní dospání ve vlaku ) a pak ne každý ho má kde zaparkovat jak doma tak i před zaměstnáním. Ale to chce používat mozek

4 0
možnosti

Včera bylo pozdě, dávno mohlo být. Škoda ztracených let s českou pravicí v čele vlády.

3 0
možnosti

Původně byla výluka do 4.11. 17 hodin, koukám že si budeme muset o týden déle počkat, už je to i na webu ČD - http://www.cd.cz/omezeniprovozu/vyluka.php?id=9736&ido=12075&datum=01.11.2014

1 0
možnosti
Foto

J79i69ř63í 68E77r29b25e32n

1. 11. 2014 14:56

"Práce na tramvajové trati by měly skončit 16. dubna 2015" - no, vzhledem k tomu, že valná část tratě je v přibližně stejném stavu jako po vytrhání kolejového svršku letos na jaře a za půl roku se tam jiní dělníci neobjevili, lze o tomto termínu docela pochybovat. Holt transparentní výběrové řízení na zhotovitele neznamená vždycky výběr toho nejlepšího zhotovitele.

Mám čerstvou zkušenost s tím, co prováděla třeba firma M-Silnice na I/14 u Vrchlabí. Neskutečné věci, pracovní doba Po-Pá 7-15, převážení materiálu a bagrování v dopravní špičce, dva týdny trvající pokládka 40 m2 dláždění, semafory s intervalem 30 s zelená - 3 min červená, čtvrthodinové zdržení autobusu na kilometrovém úseku bylo pravidlem...

1 0
možnosti

V příštích letech by se měly vylepšení dočkat i trati mezi Libercem a Českou Lípou, Frýdlantem a Tanvaldem a Starou Pakou nebo mezi Turnovem a Libercem.

Že by byla v plánu spojka Frýdlantu a Tanvaldu přes Souš? :-)

2 0
možnosti
Foto

J95i66ř89í 72E24r30b12e12n

1. 11. 2014 14:24

Jo, větná skladba je občas prevít, naši Čechové novinářům nerozumějí :-)

Ostatně úsek mezi Turnovem a Libercm je součástí o pár slov dříve uvedeného spojení mezi Libercem a Starou Pakou. No co, občas holt novinář nemá svůj den ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou tam taky takový pracanti zloději,kteří místo práce čučí na okolní chatky a poté je vykrádají. ;-€

1 0
možnosti