- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pěkná řada fotografií z průběhu rekonstrukce kolejiště na tanvaldském uzlu: http://www.zubacka.cz/index.php?option=com_content&view=category&id=1&Itemid=50
"přepravují vlaky stovky lidí" + "vyžádá 876 milionů korun", to je aspoň mego na jednoho cestujícího, že radši nerozdaj cestujícím auta, každýmu za mego. Ty vlaky tu dělaj randál do půlnoci a zase od 4 ráno, že se nedá spát. O autech člověk ani neví. A akorát ještě ty vlaky autům zavíraj závory. Ale na smysluplný řešení by nepřitekly peníze z evropskýho fondu, zas*aná Unie.
a po čem ty stovky aut pak budou jezdit? To bude plynulost jako v Praze. To je zase nápad člověka co nechápe, že ne každý chce řídit auto( únava, zdraví, klid od ruchu a raní dospání ve vlaku ) a pak ne každý ho má kde zaparkovat jak doma tak i před zaměstnáním. Ale to chce používat mozek
Včera bylo pozdě, dávno mohlo být. Škoda ztracených let s českou pravicí v čele vlády.
Původně byla výluka do 4.11. 17 hodin, koukám že si budeme muset o týden déle počkat, už je to i na webu ČD - http://www.cd.cz/omezeniprovozu/vyluka.php?id=9736&ido=12075&datum=01.11.2014
"Práce na tramvajové trati by měly skončit 16. dubna 2015" - no, vzhledem k tomu, že valná část tratě je v přibližně stejném stavu jako po vytrhání kolejového svršku letos na jaře a za půl roku se tam jiní dělníci neobjevili, lze o tomto termínu docela pochybovat. Holt transparentní výběrové řízení na zhotovitele neznamená vždycky výběr toho nejlepšího zhotovitele.
Mám čerstvou zkušenost s tím, co prováděla třeba firma M-Silnice na I/14 u Vrchlabí. Neskutečné věci, pracovní doba Po-Pá 7-15, převážení materiálu a bagrování v dopravní špičce, dva týdny trvající pokládka 40 m2 dláždění, semafory s intervalem 30 s zelená - 3 min červená, čtvrthodinové zdržení autobusu na kilometrovém úseku bylo pravidlem...
V příštích letech by se měly vylepšení dočkat i trati mezi Libercem a Českou Lípou, Frýdlantem a Tanvaldem a Starou Pakou nebo mezi Turnovem a Libercem.
Že by byla v plánu spojka Frýdlantu a Tanvaldu přes Souš?
Jo, větná skladba je občas prevít, naši Čechové novinářům nerozumějí
Ostatně úsek mezi Turnovem a Libercm je součástí o pár slov dříve uvedeného spojení mezi Libercem a Starou Pakou. No co, občas holt novinář nemá svůj den
Jsou tam taky takový pracanti zloději,kteří místo práce čučí na okolní chatky a poté je vykrádají.