Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chudé Frýdlantsko má zase naději. Spasit ho může nová průmyslová zóna

Rodí se plán, jak pomoci jednomu nejchudších regionů země. Podle něj má Frýdlantsko z nezaměstnanosti vytáhnout průmyslová zóna. Mohla by vzniknout ve Frýdlantu, město začalo vizi ladit s vedením kraje. Přilákala by firmy, které dosud z Frýdlantska spíš odcházely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L95u77c30i79e 77J18i36ř97í29k43o19v63á 4209673912893

Místa, kde dávají lišky dobrou noc, by měla být využita především pro turistiku. Frýdlantsko, Šluknovsko, to jsou nádherná místa, škoda je ničit průmyslovými zónami. Bohužel náš stát postrádá smysluplnou koncepci zaměstnanosti a nic jiného než průmyslové zóny nezná.....

+1/−1
8.11.2014 23:20

J49a27n 28V72y21d54r13a 6393708380235

A proto tam vybudují zónu, aby to autobusy dovážející do fabrik dělníky z Polska neměly tak daleko....

0/0
10.11.2014 8:09
Foto

J19i10ř26í 91Š73r94á86m44e96k 3128177719211

Je smutné sledovat budování hotelů a golfových hřišť z "evropských peněz" a přitom koukat na smutné tváře (nejen) starostů z oblastí, které si nemohou dovolit novou silnici

+1/0
8.11.2014 10:55

J16a37n 50Š42p26e12c88i40á10n 2580380979549

A co železnice? ta ma ve frydlantsku velkou tradici. Zadotujte budoucim fabrikam frydlant-liberec, nebo muze byt prekladiste na kamiony v mnisku. Vsechna nadrazi ve vybezku maji x koleji a i rampu,akorat se to rozpada. Predvalecne dobe tu jel prumysl a stal na zeleznici,proto tu bylo tolik trati. Napojeni na Polsko se pouzivalo donedavna. Za komouse se taky vozilo uhli a nadrazi byla mista vykupu, odvazel se obili.

Silnicni sit tu nikdo nenavrhoval pro kamiony. Kaminon pres albrechtak asi pojede blbe a pres serpentiny do raspenavy taky tezko.

V idealnim pripade by byla fabrika napojena trati na polsko a vyvazejici na sever.

Pokud budou vyvazet na jih a kamionama, tak se ty cesticky do par let uplne rozpadnou.

+2/0
8.11.2014 10:12

J25i74ř50í 74E90r19b48e93n 1263964126517

Ono by hodně turistů i podnikatelů přitáhla už jen taková drobnost, jakou by bylo obnovení přeshraničního úseku železniční trati Jindřichovice - Mirsk. Jenže to by se muselo chtít...

+1/0
8.11.2014 0:27

L45u67k32á32š 94V86e41v54e16r65k82a 1147696230

české podnikatele nějaká trať nezajímá, co na pár vyjímek se dnes nevozí kamiony?

+1/0
8.11.2014 1:31

M68a49r82t19i50n 87M92u28s78i22l 4930311213961

To je ale nesmysl. V Raspenavě jede Novus, který Štajnela myslím v pohodě nahradil. A Frýdlant? Dokud nebude I/13 dostavěná min. k Dětřichovu (další etapa od Mníšku přes Albrechťák), tak to pořád bude místo kde dávají lišky dobrou noc (=nákladní dopravě špatně dostupné). A o tom to je!! Dneska ne o zónách, dneska je to v prvé řadě o spojení. Až na něj se balí to ostatní.

+4/0
7.11.2014 22:49

P26e88t39r 47T90e79n43k66r18a14t 9701958524472

S tou silnicí přes Albrechťák jsou akorát blbý kecy. Dělal jsem v provoze, kde každý den dvakrát přes kopec jezdil kamion do Německa. Za několik let pamatuji, že tam neprojel snad třikrát. Jsou to jenom blbé výmluvy.

0/0
13.11.2014 16:12

Z59d90e46n14ě77k 50S98a21m17e56k 5241576263

Také by se měla změnit Raspenava, podle mne nejšerednější "město" v Česku. A ta silnice přes ní, no hrůza už desítky let. Tam se teda zastavil čas. Koho to tam lidé volí do zastupitelstva ?

+2/0
7.11.2014 21:30

V87o20j37t72ě75c43h 31R89ů76ž53e65k 1787422344812

Znamená to jedinou věc. K demonstracím proti nezaměstnanosti se přidají demonstrace proti výstavbě průmyslové zóny.

+2/0
7.11.2014 19:59







Najdete na iDNES.cz