Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Chudé Frýdlantsko má zase naději. Spasit ho může nová průmyslová zóna

Rodí se plán, jak pomoci jednomu nejchudších regionů země. Podle něj má Frýdlantsko z nezaměstnanosti vytáhnout průmyslová zóna. Mohla by vzniknout ve Frýdlantu, město začalo vizi ladit s vedením kraje. Přilákala by firmy, které dosud z Frýdlantska spíš odcházely.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L51u61c78i46e 80J64i78ř76í86k15o63v50á 4789363362743

Místa, kde dávají lišky dobrou noc, by měla být využita především pro turistiku. Frýdlantsko, Šluknovsko, to jsou nádherná místa, škoda je ničit průmyslovými zónami. Bohužel náš stát postrádá smysluplnou koncepci zaměstnanosti a nic jiného než průmyslové zóny nezná.....

+1/−1
8.11.2014 23:20

J55a65n 60V12y31d84r44a 6823138320235

A proto tam vybudují zónu, aby to autobusy dovážející do fabrik dělníky z Polska neměly tak daleko....

0/0
10.11.2014 8:09
Foto

J84i45ř73í 50Š69r15á48m74e10k 3898837599691

Je smutné sledovat budování hotelů a golfových hřišť z "evropských peněz" a přitom koukat na smutné tváře (nejen) starostů z oblastí, které si nemohou dovolit novou silnici

+1/0
8.11.2014 10:55

J10a82n 81Š35p37e30c13i76á36n 2340760959539

A co železnice? ta ma ve frydlantsku velkou tradici. Zadotujte budoucim fabrikam frydlant-liberec, nebo muze byt prekladiste na kamiony v mnisku. Vsechna nadrazi ve vybezku maji x koleji a i rampu,akorat se to rozpada. Predvalecne dobe tu jel prumysl a stal na zeleznici,proto tu bylo tolik trati. Napojeni na Polsko se pouzivalo donedavna. Za komouse se taky vozilo uhli a nadrazi byla mista vykupu, odvazel se obili.

Silnicni sit tu nikdo nenavrhoval pro kamiony. Kaminon pres albrechtak asi pojede blbe a pres serpentiny do raspenavy taky tezko.

V idealnim pripade by byla fabrika napojena trati na polsko a vyvazejici na sever.

Pokud budou vyvazet na jih a kamionama, tak se ty cesticky do par let uplne rozpadnou.

+2/0
8.11.2014 10:12

J74i95ř28í 47E93r10b16e23n 1193704476407

Ono by hodně turistů i podnikatelů přitáhla už jen taková drobnost, jakou by bylo obnovení přeshraničního úseku železniční trati Jindřichovice - Mirsk. Jenže to by se muselo chtít...

+1/0
8.11.2014 0:27

L62u60k94á75š 66V73e71v83e34r74k10a 1817676550

české podnikatele nějaká trať nezajímá, co na pár vyjímek se dnes nevozí kamiony?

+1/0
8.11.2014 1:31

M78a55r27t41i69n 77M32u31s20i48l 4670851793221

To je ale nesmysl. V Raspenavě jede Novus, který Štajnela myslím v pohodě nahradil. A Frýdlant? Dokud nebude I/13 dostavěná min. k Dětřichovu (další etapa od Mníšku přes Albrechťák), tak to pořád bude místo kde dávají lišky dobrou noc (=nákladní dopravě špatně dostupné). A o tom to je!! Dneska ne o zónách, dneska je to v prvé řadě o spojení. Až na něj se balí to ostatní.

+4/0
7.11.2014 22:49

P22e39t46r 31T85e59n69k55r40a92t 9121588764232

S tou silnicí přes Albrechťák jsou akorát blbý kecy. Dělal jsem v provoze, kde každý den dvakrát přes kopec jezdil kamion do Německa. Za několik let pamatuji, že tam neprojel snad třikrát. Jsou to jenom blbé výmluvy.

0/0
13.11.2014 16:12

Z84d29e26n72ě30k 62S39a38m90e87k 5591986713

Také by se měla změnit Raspenava, podle mne nejšerednější "město" v Česku. A ta silnice přes ní, no hrůza už desítky let. Tam se teda zastavil čas. Koho to tam lidé volí do zastupitelstva ?

+2/0
7.11.2014 21:30

V76o79j81t63ě37c37h 49R96ů74ž14e54k 1517732534302

Znamená to jedinou věc. K demonstracím proti nezaměstnanosti se přidají demonstrace proti výstavbě průmyslové zóny.

+2/0
7.11.2014 19:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.