Diskuze

Chudé Frýdlantsko má zase naději. Spasit ho může nová průmyslová zóna

Rodí se plán, jak pomoci jednomu nejchudších regionů země. Podle něj má Frýdlantsko z nezaměstnanosti vytáhnout průmyslová zóna. Mohla by vzniknout ve Frýdlantu, město začalo vizi ladit s vedením kraje. Přilákala by firmy, které dosud z Frýdlantska spíš odcházely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Místa, kde dávají lišky dobrou noc, by měla být využita především pro turistiku. Frýdlantsko, Šluknovsko, to jsou nádherná místa, škoda je ničit průmyslovými zónami. Bohužel náš stát postrádá smysluplnou koncepci zaměstnanosti a nic jiného než průmyslové zóny nezná.....

1 1
možnosti

J26a13n 13V68y55d71r92a

10. 11. 2014 8:09

A proto tam vybudují zónu, aby to autobusy dovážející do fabrik dělníky z Polska neměly tak daleko....

0 0
možnosti
Foto

Je smutné sledovat budování hotelů a golfových hřišť z "evropských peněz" a přitom koukat na smutné tváře (nejen) starostů z oblastí, které si nemohou dovolit novou silnici

1 0
možnosti

A co železnice? ta ma ve frydlantsku velkou tradici. Zadotujte budoucim fabrikam frydlant-liberec, nebo muze byt prekladiste na kamiony v mnisku. Vsechna nadrazi ve vybezku maji x koleji a i rampu,akorat se to rozpada. Predvalecne dobe tu jel prumysl a stal na zeleznici,proto tu bylo tolik trati. Napojeni na Polsko se pouzivalo donedavna. Za komouse se taky vozilo uhli a nadrazi byla mista vykupu, odvazel se obili.

Silnicni sit tu nikdo nenavrhoval pro kamiony. Kaminon pres albrechtak asi pojede blbe a pres serpentiny do raspenavy taky tezko.

V idealnim pripade by byla fabrika napojena trati na polsko a vyvazejici na sever.

Pokud budou vyvazet na jih a kamionama, tak se ty cesticky do par let uplne rozpadnou.

2 0
možnosti
Foto

J92i29ř96í 32E92r81b81e40n

8. 11. 2014 0:27

Ono by hodně turistů i podnikatelů přitáhla už jen taková drobnost, jakou by bylo obnovení přeshraničního úseku železniční trati Jindřichovice - Mirsk. Jenže to by se muselo chtít...

1 0
možnosti

české podnikatele nějaká trať nezajímá, co na pár vyjímek se dnes nevozí kamiony?

1 0
možnosti

To je ale nesmysl. V Raspenavě jede Novus, který Štajnela myslím v pohodě nahradil. A Frýdlant? Dokud nebude I/13 dostavěná min. k Dětřichovu (další etapa od Mníšku přes Albrechťák), tak to pořád bude místo kde dávají lišky dobrou noc (=nákladní dopravě špatně dostupné). A o tom to je!! Dneska ne o zónách, dneska je to v prvé řadě o spojení. Až na něj se balí to ostatní.

4 0
možnosti

S tou silnicí přes Albrechťák jsou akorát blbý kecy. Dělal jsem v provoze, kde každý den dvakrát přes kopec jezdil kamion do Německa. Za několik let pamatuji, že tam neprojel snad třikrát. Jsou to jenom blbé výmluvy.

0 0
možnosti

Také by se měla změnit Raspenava, podle mne nejšerednější "město" v Česku. A ta silnice přes ní, no hrůza už desítky let. Tam se teda zastavil čas. Koho to tam lidé volí do zastupitelstva ?

2 0
možnosti

Znamená to jedinou věc. K demonstracím proti nezaměstnanosti se přidají demonstrace proti výstavbě průmyslové zóny.

2 0
možnosti