- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen se jen divím řidičům kamionu, když se na ně řítí osobák, že se snaží strhnout řízení někam mimo silnici mezi stromy, ze stráně apod. Řidiče v osobáku stejně nezachrání, sami se přizabijou a kromě poškozeného tahače, zničí i návěs a náklad, který se musí složitě vyprošťovat a překládat. Ale asi je to reflex?!
na jakou Rovinku? Tam je odbočka na Pelešany.
Kdybysme taky jen neměli tak ouzký ty silnice. Když pak jede kamion a osobák proti sobě na mnohých tady na jihu je to o jednotky centimetrů.
To co je u nás 2 pruhy tak by měl být jeden. A rázem by ubylo nehod, více místa, více prostoru na zachránění situace apod.
Nehoda se stala na silnici I. třídy číslo 35, která má šířku 9,5 až 10,5 metru, voni jižane.
I/35 v trase plánované R35..
Ikdyž je populární hlásat, že za všechno vždy může na 100% řidič a na silnici nezáleží, ve skutečnosti největší rozdíl udělá konstrukce silnice a ne přitvrzení zákona.
Viz. mapy nehodovosti a dvouletý nárůst zabitých na silnicích v letech 2007-2008 po zavedení bodového systému v roce 2006.
Tam to je na denním pořádku.A nejen tam, Hradec- Jičín, Hradec- Náchod, Hradec- Brno..
Tyjo ještě se skoro žádný zima neděje a už jsou tu co den to dvě havárky. Není někde chyba spíš v řidíčích než v počasí?
Vždycky (až na výjimečné výjimky) je chyba na straně řidiče :-)
Jako často "ilustrační" snímek nic neilustruje. Ale hlavně, že je to s obrázkama .... byť matoucíma.... jak tohle mohl řidič náklaďáku nepřežít???