Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlak vjel v Krkonoších do závalu ze zřícené skály, devět lidí je zraněno

Osobní vlak vjel v půl sedmé ráno mezi Poniklou a Hrabačovem na Semilsku do rozsáhlého závalu ze zřícené skály a vykolejil. Cestovalo v něm deset cestujících, devět lidí se zranilo, přičemž strojvedoucí utrpěl středně těžké zranění nohy a byl letecky přepraven do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V67í94t 41J81ů36z42a 8122656111468

Důležité je, že podle informací zůstane v provozu úsek mezi Jabloncem a Rokytnicí n. J. ...

+1/0
28.1.2015 17:37

J87i64ř28í 91E94r27b49e68n 1653264516167

Dva spoje týdně :-)

Ale jak tam ten motorák dostanou, když je výtopna v Rokytnici prázdná už třicet let a motoráčky se deponují v Jilemnici?

0/0
28.1.2015 20:09

M42i74r26o94s79l14a77v 29Z21i12k26m73u29n20d 7759203864393

Fotky jsou na :

http://www.hzslk.cz/56.4564-vlak-narazil-do-skalniho-masivu-strojvedouciho-hasici-vyprostovali.html

na jedné z nich je vidět, že strojvedoucí použil přímočinnou brzdu, nikoli brzdič s možností použít rychlobrzdu ...

0/0
28.1.2015 16:27

M78i14c29h44a56l 64R50e44j82z66e68k 5896797825611

Ovsem nejlepsi bya redaktorka v CT - "Strojvudce se uz nestacil balvanu vyhnout."

+6/0
28.1.2015 16:03

J61i66ř65í 40E62r96b87e81n 1343854476537

Třeba tím myslela nějakého neomaleného cestujícího :-)

0/0
28.1.2015 20:10

J84i50ř38í 81E36r77b72e12n 1233404696397

Dodatečně: Ve kterém zpravodajství to bylo? v 10, 12, 13 i 18 hodin tvrdili, že nestihl zabrzdit.

0/0
7.2.2015 11:23

P38e69t93r 61U51l21l46m90a67n57n 2197548557752

Těm, co tu obhajují 810: Jasně, levné a funkční to je. Ale bezpečné? Být to shark, tak je minimálně strojvedoucí bez zranění a možná by to i ubrzdil. Tenhle vlak už tady nemá co dělat. A že se pro 10 lidí nevyplatí nic jiného? Co třeba autobus? Třeba by pak zbylo víc peněz na vlaky, které mají smysl.  Navíc moderní vlaky už dokázaly, že umí přitáhnout cestující.

0/0
28.1.2015 15:55

M50i90r31o93s57l18a21v 77Z59i41k38m86u62n12d 7199583474363

A v Hrabačově nebo Jilemnici nástup 30 cestujících ... takže do Martinice se stojí ....

0/0
28.1.2015 16:33

P95e10t33r 37U92l29l82m74a11n61n 2147368407832

Tím pádem je to sakra nevhodné vozidlo ne?

0/0
28.1.2015 16:47

J35i60ř36í 80E79r29b81e60n 1283604206627

Kupte jim něco vhodnějšího a prosaďte hustší jízdní řád + návaznost do Vrchlabí, všichni budeme rádi

0/0
28.1.2015 20:12

H33u63b57e44r80t 18Z20k82o57u55m52a23l 5970121212821

Ta fotka až nápadně připomíná fíru Honzu Dostála z Kalamity... ;-)

http://www.zubacka.cz/stare/aktualne/20110509_zahajeni_sezony_vzpominka_na_film_kalamita_28_kvetna_2011/kalamita.jpg

+5/0
28.1.2015 13:01

L17e58o72š 32E11x54n61e12r 1747378778272

;-D

0/0
28.1.2015 13:17

M53i45r81o72s27l40a94v 28Z26i65k80m95u25n56d 7359793184233

Bude-li strojvedoucí zastavovat samostatný motorový vůz použitím rychlobrzdy, tak opravdu nestačí opustit stanoviště strojvedoucího ...

Skutečně odborné vyjádření mluvčího drážní inspekce - ten chlap neví o čem mluví ...

Samostatně jedoucí hnací vozidlo (motorový vůz) se brzdí použitím přímočinné brzdy, která má okamžitý brzdicí účinek (vpustí vzduch rovnou do brzdového válce), na rozdíl od tzv. rychlobrzdy ... s nepřímočinným účinkem, kdy je vpouštění vzduchu do brzdového válce ovládáno snižováním tlaku v průběžném brzdovém potrubí (vypouštění vzduchu)  ...

+4/0
28.1.2015 12:56

T82o77m18a98s 53A69u86g86u60s78t12y55n 6687536391920

Zajímavé srovnání úrovně článků. Když je píše pan Sůra, dá tam nějaký omlácený vlak ČD, aby bylo vidět, jak jsou ty dráhy hrozné. Pan Mikulička tam zvládne dát (narozdíl od p. Sůry) foto k tématu. Někdo by se tady měl zamyslet :)

+14/−3
28.1.2015 10:56

J39a22n 72S78ů94r67a 4165923653502

a tento vlak není omlácený?)))

+4/−11
28.1.2015 11:07

P77a76v16e53l 28S81t93a60v54j10a19n53í91k 6228845397781

Zdá se, že teď už asi je omlácený.

0/0
28.1.2015 11:56

M26a25r69t95i36n 65Š32p27á22d 4162389271256

Zase o jednu krabici míň.

0/−3
28.1.2015 12:35

Z71d25e42n12ě90k 20W79e17r59n29h60a17r97t 6397825842308

Na tyhle lokálky je tahle krabice ideální. Malá, levná, jednoduchá...

+1/−1
28.1.2015 13:45

M60a93r64t87i89n 76Š94p53á50d 4212829361166

Tichá, s příjemným sociálním zařízením, okny tam nefičí... ;-D Upřímně řečeno, jediné, čeho je mi na ní líto, je ten nově instalovaný informační panel.

0/0
28.1.2015 13:53

R75a65d43e38k 37J93a20n88a30t74a 9585716654952

Panel se zastávkami je požadavek kraje, navíc nějaký systém co oznamuje zastávky a registruje požadavky na zastavení na znamení je potřeba, průvodčí je na to dnes přece jen trochu drahý ...

+1/0
28.1.2015 13:57

J19i88ř38í 36E49r41b90e54n 1443624366817

Zkus zkonstruovat něco podobně provozně levného a spolehlivého, ale tiššího a s lepšími jízdními vlastnostmi, a nech si to homologovat...

0/−1
28.1.2015 14:42

T48o47m57a50s 98A96u80g53u53s94t73y68n 6117886741410

Vy jste to opět nepochopil ;-D

narážel jsem na

1. Vaši lenost, Váš kolega zajistil aktuální foto k události.

2. Na Vaši tendenčnost, kdy se opakovaně snažíte ČD ukazovat v nejhorším možném světle.

+1/0
29.1.2015 15:24

J40a28n 15S26ů33r79a 4855643223832

Děkuji. Co byste navrhoval za aktuální foto ke zprávě o tom, že ČD budou muset vracet dotace na Regiopantery? Mám jít vyfotit aktuálně Regiopanter na nádraží nebo vyfotit Vás v Regiopanteru? Nebo o tom nemám psát vůbec, protože nejlepší je psát jen o úspěších ČD?

0/−1
29.1.2015 15:26

T43o93m24a31s 30A80u12g55u55s72t40y78n 6757616891220

Jasně, najděte si mě ;-)

0/0
30.1.2015 10:44

T51o23m24á68š 34B59u65r59a 4232256564

Srovnání to zajímavé bezesporu je. Už proto, že pan redaktor Sůra, by pravděpodobně - dle mého soudu - nepoužil nikdy pro takovou situaci tak neadekvátní vazbu o "srážce vlaku s kamenem" (jak zněl ještě nedávno nadpis výchozího článku).

+1/−1
28.1.2015 11:44

M19a57r67t60i92n 38Š24p62á85d 4392329741926

Taky jsem si původně představil regínu narazivší do půlmetrovýho šutru...

0/0
28.1.2015 12:38

Z66d54e43n11ě10k 60W52e53r35n21h38a72r50t 6527595822388

taky k tomu byla původně ilustrační fotka šukafonu, co zavadil o nějaký kámen a měl trochu pomuchlané spodní plechy za dveřmi...

+2/0
28.1.2015 13:46

M63a17r14t33i91n 96Š87p22á47d 4502619971146

Já právě viděl regínu - ale je možné, že to bylo na Novinkách. ;-)

0/0
28.1.2015 13:55

J82i29ř48í 30E11r78b26e64n 1593624726127

810.563-7 - takto vypadal před nárazem...

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ponikl%C3%A1-810.563.JPG

0/0
28.1.2015 10:50

M82i46l38a86n 52Š84i63n79d57e74l25á69ř 7685735578553

Původně tady bylo, že najel do hromady kamení .... hromada kamení to sice je (bráno formalisticky) ale tohle bych tedy kameny nenazval.

+7/0
28.1.2015 10:49

P88a62v20e89l 54F30a38r18a 9347297504791

A co to tedy je?

0/0
28.1.2015 12:10

M65a72r14t54i40n 30V18a60n58ě34k 9944657962283

velký kameny

+1/0
28.1.2015 12:33

L56e17o14š 77E61x37n31e70r 1747968528822

Takové šutříčky... :-)

0/0
28.1.2015 13:18

V57l61a17d30i62m32í43r 83S23t83r70o69u38h47a64l 4957960644675

Takže ČD mají další šukafon na odpis. Se divím, že to ještě jezdí!!

0/−7
28.1.2015 10:46

J53i92ř36í 73E30r14b55e67n 1233584946977

Je to spolehlivé a provozně levné. Se nedivím, že to pořád jezdí.

+30/0
28.1.2015 10:49

R16a12d57e72k 55J52a37n70a71t32a 9235146724452

Ano, je spolehlivý, levný, a po výměně sedaček za vysoké (a na této trati jsou tuším vyměněné) i celkem pohodlný.

+19/0
28.1.2015 10:55

L43e49o23š 71E35x73n19e39r 1977888318872

Cože?! 8-o Klasické koženkové byly mnohem lepší, než ty chlupaté, které štípou a v létě (kdy je hic už sám o sobě) navíc hřejou! :-(

+2/−4
28.1.2015 13:20

Z85d25e16n64ě29k 34W28e84r63n67h79a74r18t 6527685932948

Navíc tomu moc nevěřím. Ty koženkové se dají utřít, ale u těch chlupatých nevím, jaký je v tom bordel a špína. Zlatá koženka...

+1/0
28.1.2015 13:44

M31a79r31t10i83n 70Š16p54á51d 4332309881766

S tím čištěním máte pravdu, ale osobně mi koženka v 810 vždycky přišla děsně tvrdá a chyběla mi opěrka pro hlavu.

0/0
28.1.2015 13:57

J13i68ř51í 66E65r22b63e16n 1123874856877

Jednou jsem v ní strávil trasu Mladá Boleslav - Libuň - Lomnice - Stará Paka, to byl očistec, jak mě už po hodině bolela záda. Naštěstí jsem ke konci jel v salonu skoro sám a mohl si lehnout na tu delší lavici...

0/0
29.1.2015 20:05

V81l74a68d48i62m81í15r 25S43t76r19o98u87h11a53l 4107200774115

Já si právě pamatuji ty hnusně tvrdé koženkové lavice. :-)

+2/0
28.1.2015 11:54

V96l95a86d63i21m32í50r 85Z55d39v87i28h90a44l 7213129953477

To já pamatuju i ty celodřevěné ;-D

+6/0
28.1.2015 12:19

R15a87d50e25k 72J42a36n58a51t78a 9635686634952

Nové vypadají takto: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_810.php

+1/0
28.1.2015 12:20

L34e85o88š 91E93x20n56e25r 1217958588852

To je tady síla! :-( Kam dají lidi v té zadní řadě nohy? 8-o8-o8-o

0/0
28.1.2015 13:21
Foto

J54i57ř27í 64Š75r97á57m61e14k 3888607809321

Ta je na tašku s golfovými holemi.

+2/0
28.1.2015 13:36

R53a37d61e80k 71J31a86n74a91t93a 9155556294182

To asi myslíte tu verzi hned nahoře, tu jsem v reálu ještě neviděl, běžné jsou ty níže, např. http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201103/DSCN9555.jpg , tam jsou sedačky na stejných místech jako z výroby.

0/0
28.1.2015 13:55

J84i89ř89í 76E54r65b86e87n 1783414856127

http://www.hzslk.cz/56.4564-vlak-narazil-do-skalniho-masivu-strojvedouciho-hasici-vyprostovali.html

+3/0
28.1.2015 10:46

J64i20ř12í 91P44r35ů17š69a 7495822945449

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.619387071524801.1073741861.221819764614869&type=1

+1/0
28.1.2015 10:31

A48l73e71s 20B62a63d22u19r56a 9896717710235

Je tak tezke poslat tam redaktora, aby to nejak vyfotil na mobil? Ty ilustracni snimky jsou fakt k nicemu. Takhle tu diskutujeme o necem, o cem nemame predstavu.

+6/−2
28.1.2015 10:08

J22i15ř25í 44E65r58b30e93n 1683654756727

Už tam je foto od hasičů. Jedno jediné.

+1/0
28.1.2015 10:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.