Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlak vjel v Krkonoších do závalu ze zřícené skály, devět lidí je zraněno

Osobní vlak vjel v půl sedmé ráno mezi Poniklou a Hrabačovem na Semilsku do rozsáhlého závalu ze zřícené skály a vykolejil. Cestovalo v něm deset cestujících, devět lidí se zranilo, přičemž strojvedoucí utrpěl středně těžké zranění nohy a byl letecky přepraven do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V38í64t 60J68ů74z70a 8132236871858

Důležité je, že podle informací zůstane v provozu úsek mezi Jabloncem a Rokytnicí n. J. ...

+1/0
28.1.2015 17:37

J14i54ř16í 39E49r23b32e63n 1973484386167

Dva spoje týdně :-)

Ale jak tam ten motorák dostanou, když je výtopna v Rokytnici prázdná už třicet let a motoráčky se deponují v Jilemnici?

0/0
28.1.2015 20:09

M74i34r93o63s15l54a60v 23Z22i39k88m61u32n92d 7149913704953

Fotky jsou na :

http://www.hzslk.cz/56.4564-vlak-narazil-do-skalniho-masivu-strojvedouciho-hasici-vyprostovali.html

na jedné z nich je vidět, že strojvedoucí použil přímočinnou brzdu, nikoli brzdič s možností použít rychlobrzdu ...

0/0
28.1.2015 16:27

M53i16c31h20a23l 72R59e95j51z39e37k 5406327875331

Ovsem nejlepsi bya redaktorka v CT - "Strojvudce se uz nestacil balvanu vyhnout."

+6/0
28.1.2015 16:03

J31i88ř36í 74E20r65b57e62n 1743724746647

Třeba tím myslela nějakého neomaleného cestujícího :-)

0/0
28.1.2015 20:10

J54i16ř56í 18E39r91b11e94n 1323834646217

Dodatečně: Ve kterém zpravodajství to bylo? v 10, 12, 13 i 18 hodin tvrdili, že nestihl zabrzdit.

0/0
7.2.2015 11:23

P30e14t18r 12U31l85l81m16a10n38n 2117138777272

Těm, co tu obhajují 810: Jasně, levné a funkční to je. Ale bezpečné? Být to shark, tak je minimálně strojvedoucí bez zranění a možná by to i ubrzdil. Tenhle vlak už tady nemá co dělat. A že se pro 10 lidí nevyplatí nic jiného? Co třeba autobus? Třeba by pak zbylo víc peněz na vlaky, které mají smysl.  Navíc moderní vlaky už dokázaly, že umí přitáhnout cestující.

0/0
28.1.2015 15:55

M60i40r94o53s56l46a48v 17Z14i89k94m31u96n47d 7319923104463

A v Hrabačově nebo Jilemnici nástup 30 cestujících ... takže do Martinice se stojí ....

0/0
28.1.2015 16:33

P34e25t53r 15U56l55l41m87a89n67n 2637268157532

Tím pádem je to sakra nevhodné vozidlo ne?

0/0
28.1.2015 16:47

J39i22ř41í 69E10r77b37e27n 1723234986287

Kupte jim něco vhodnějšího a prosaďte hustší jízdní řád + návaznost do Vrchlabí, všichni budeme rádi

0/0
28.1.2015 20:12

H17u98b87e44r84t 17Z37k63o77u62m73a54l 5820491222681

Ta fotka až nápadně připomíná fíru Honzu Dostála z Kalamity... ;-)

http://www.zubacka.cz/stare/aktualne/20110509_zahajeni_sezony_vzpominka_na_film_kalamita_28_kvetna_2011/kalamita.jpg

+5/0
28.1.2015 13:01

L56e79o52š 86E83x51n90e84r 1157608918312

;-D

0/0
28.1.2015 13:17

M19i17r52o39s16l38a48v 41Z98i54k81m55u88n51d 7749753484853

Bude-li strojvedoucí zastavovat samostatný motorový vůz použitím rychlobrzdy, tak opravdu nestačí opustit stanoviště strojvedoucího ...

Skutečně odborné vyjádření mluvčího drážní inspekce - ten chlap neví o čem mluví ...

Samostatně jedoucí hnací vozidlo (motorový vůz) se brzdí použitím přímočinné brzdy, která má okamžitý brzdicí účinek (vpustí vzduch rovnou do brzdového válce), na rozdíl od tzv. rychlobrzdy ... s nepřímočinným účinkem, kdy je vpouštění vzduchu do brzdového válce ovládáno snižováním tlaku v průběžném brzdovém potrubí (vypouštění vzduchu)  ...

+4/0
28.1.2015 12:56

T86o60m65a68s 70A91u69g21u43s64t18y13n 6387346241150

Zajímavé srovnání úrovně článků. Když je píše pan Sůra, dá tam nějaký omlácený vlak ČD, aby bylo vidět, jak jsou ty dráhy hrozné. Pan Mikulička tam zvládne dát (narozdíl od p. Sůry) foto k tématu. Někdo by se tady měl zamyslet :)

+14/−3
28.1.2015 10:56

J53a70n 20S43ů48r54a 4115803683112

a tento vlak není omlácený?)))

+4/−11
28.1.2015 11:07

P97a96v97e41l 75S24t45a28v72j41a65n50í46k 6598695937931

Zdá se, že teď už asi je omlácený.

0/0
28.1.2015 11:56

M82a32r95t26i56n 41Š82p97á14d 4652159471416

Zase o jednu krabici míň.

0/−3
28.1.2015 12:35

Z59d84e10n68ě92k 72W23e12r88n92h66a20r61t 6817495132348

Na tyhle lokálky je tahle krabice ideální. Malá, levná, jednoduchá...

+1/−1
28.1.2015 13:45

M59a72r54t59i27n 57Š71p84á51d 4642249431716

Tichá, s příjemným sociálním zařízením, okny tam nefičí... ;-D Upřímně řečeno, jediné, čeho je mi na ní líto, je ten nově instalovaný informační panel.

0/0
28.1.2015 13:53

R58a40d80e40k 81J80a50n76a66t96a 9795916934392

Panel se zastávkami je požadavek kraje, navíc nějaký systém co oznamuje zastávky a registruje požadavky na zastavení na znamení je potřeba, průvodčí je na to dnes přece jen trochu drahý ...

+1/0
28.1.2015 13:57

J38i15ř94í 58E43r93b79e15n 1413924806417

Zkus zkonstruovat něco podobně provozně levného a spolehlivého, ale tiššího a s lepšími jízdními vlastnostmi, a nech si to homologovat...

0/−1
28.1.2015 14:42

T36o37m83a51s 17A97u67g27u43s35t38y30n 6987686621570

Vy jste to opět nepochopil ;-D

narážel jsem na

1. Vaši lenost, Váš kolega zajistil aktuální foto k události.

2. Na Vaši tendenčnost, kdy se opakovaně snažíte ČD ukazovat v nejhorším možném světle.

+1/0
29.1.2015 15:24

J92a74n 73S67ů33r27a 4435783563162

Děkuji. Co byste navrhoval za aktuální foto ke zprávě o tom, že ČD budou muset vracet dotace na Regiopantery? Mám jít vyfotit aktuálně Regiopanter na nádraží nebo vyfotit Vás v Regiopanteru? Nebo o tom nemám psát vůbec, protože nejlepší je psát jen o úspěších ČD?

0/−1
29.1.2015 15:26

T79o48m91a53s 98A87u59g50u53s23t91y25n 6897806331760

Jasně, najděte si mě ;-)

0/0
30.1.2015 10:44

T94o12m76á74š 58B74u41r32a 4222656284

Srovnání to zajímavé bezesporu je. Už proto, že pan redaktor Sůra, by pravděpodobně - dle mého soudu - nepoužil nikdy pro takovou situaci tak neadekvátní vazbu o "srážce vlaku s kamenem" (jak zněl ještě nedávno nadpis výchozího článku).

+1/−1
28.1.2015 11:44

M23a17r18t92i15n 94Š10p27á28d 4342899361506

Taky jsem si původně představil regínu narazivší do půlmetrovýho šutru...

0/0
28.1.2015 12:38

Z70d58e24n48ě64k 77W84e91r43n56h31a40r12t 6817565152178

taky k tomu byla původně ilustrační fotka šukafonu, co zavadil o nějaký kámen a měl trochu pomuchlané spodní plechy za dveřmi...

+2/0
28.1.2015 13:46

M40a42r68t45i43n 44Š29p85á30d 4882639151516

Já právě viděl regínu - ale je možné, že to bylo na Novinkách. ;-)

0/0
28.1.2015 13:55

J15i75ř35í 13E10r60b91e66n 1443794356787

810.563-7 - takto vypadal před nárazem...

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ponikl%C3%A1-810.563.JPG

0/0
28.1.2015 10:50

M59i85l62a13n 22Š53i22n21d64e58l92á80ř 7345255788293

Původně tady bylo, že najel do hromady kamení .... hromada kamení to sice je (bráno formalisticky) ale tohle bych tedy kameny nenazval.

+7/0
28.1.2015 10:49

P77a56v95e38l 38F15a26r63a 9757777564541

A co to tedy je?

0/0
28.1.2015 12:10

M24a12r95t61i43n 66V82a57n65ě82k 9174457502923

velký kameny

+1/0
28.1.2015 12:33

L85e55o82š 53E78x84n80e72r 1877868838962

Takové šutříčky... :-)

0/0
28.1.2015 13:18

V49l54a69d97i36m44í95r 67S96t62r62o40u47h67a41l 4307620934495

Takže ČD mají další šukafon na odpis. Se divím, že to ještě jezdí!!

0/−7
28.1.2015 10:46

J60i86ř45í 29E70r80b32e97n 1713734516247

Je to spolehlivé a provozně levné. Se nedivím, že to pořád jezdí.

+30/0
28.1.2015 10:49

R19a77d45e26k 38J87a67n56a71t48a 9825956324912

Ano, je spolehlivý, levný, a po výměně sedaček za vysoké (a na této trati jsou tuším vyměněné) i celkem pohodlný.

+19/0
28.1.2015 10:55

L51e15o21š 52E59x19n92e46r 1327198148342

Cože?! 8-o Klasické koženkové byly mnohem lepší, než ty chlupaté, které štípou a v létě (kdy je hic už sám o sobě) navíc hřejou! :-(

+2/−4
28.1.2015 13:20

Z97d27e14n46ě33k 92W55e47r53n61h11a50r13t 6427945472778

Navíc tomu moc nevěřím. Ty koženkové se dají utřít, ale u těch chlupatých nevím, jaký je v tom bordel a špína. Zlatá koženka...

+1/0
28.1.2015 13:44

M21a14r48t95i77n 39Š26p85á28d 4242419311716

S tím čištěním máte pravdu, ale osobně mi koženka v 810 vždycky přišla děsně tvrdá a chyběla mi opěrka pro hlavu.

0/0
28.1.2015 13:57

J55i36ř21í 13E88r50b52e34n 1243884496847

Jednou jsem v ní strávil trasu Mladá Boleslav - Libuň - Lomnice - Stará Paka, to byl očistec, jak mě už po hodině bolela záda. Naštěstí jsem ke konci jel v salonu skoro sám a mohl si lehnout na tu delší lavici...

0/0
29.1.2015 20:05

V48l88a13d70i49m26í23r 54S68t20r14o64u37h30a86l 4867590144785

Já si právě pamatuji ty hnusně tvrdé koženkové lavice. :-)

+2/0
28.1.2015 11:54

V23l26a81d16i74m38í98r 52Z54d94v52i96h24a98l 7213389503237

To já pamatuju i ty celodřevěné ;-D

+6/0
28.1.2015 12:19

R25a78d96e27k 75J12a45n32a55t75a 9685626654742

Nové vypadají takto: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_810.php

+1/0
28.1.2015 12:20

L20e20o35š 67E66x82n38e41r 1497738688592

To je tady síla! :-( Kam dají lidi v té zadní řadě nohy? 8-o8-o8-o

0/0
28.1.2015 13:21
Foto

J25i23ř89í 65Š26r90á46m73e44k 3358817959501

Ta je na tašku s golfovými holemi.

+2/0
28.1.2015 13:36

R33a83d90e39k 77J85a14n72a52t71a 9675836834382

To asi myslíte tu verzi hned nahoře, tu jsem v reálu ještě neviděl, běžné jsou ty níže, např. http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/foto/201103/DSCN9555.jpg , tam jsou sedačky na stejných místech jako z výroby.

0/0
28.1.2015 13:55

J26i89ř76í 30E47r36b85e92n 1723294786887

http://www.hzslk.cz/56.4564-vlak-narazil-do-skalniho-masivu-strojvedouciho-hasici-vyprostovali.html

+3/0
28.1.2015 10:46

J58i47ř34í 91P48r20ů92š73a 7165742475479

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.619387071524801.1073741861.221819764614869&type=1

+1/0
28.1.2015 10:31

A12l75e42s 35B83a55d96u35r21a 9426797930485

Je tak tezke poslat tam redaktora, aby to nejak vyfotil na mobil? Ty ilustracni snimky jsou fakt k nicemu. Takhle tu diskutujeme o necem, o cem nemame predstavu.

+6/−2
28.1.2015 10:08

J94i55ř95í 84E57r46b11e79n 1873784916917

Už tam je foto od hasičů. Jedno jediné.

+1/0
28.1.2015 10:43







Najdete na iDNES.cz