Diskuze

Hodně jich neudělá kotoul, ale i tak jsou děti z kraje nejlepší v tělocviku

Děti z Libereckém kraji jsou nejméně nemotorně v celém Česku. Ukázalo se to při průzkumu, který udělal v druhé polovině loňského roku Český olympijský výbor a Sazka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obávám se, že to není je o rodičích a škole, ale zejména o financích. Děti samy od sebe běhat a cvičit nebudou, je nutné je přihlásit do nějakého kroužku a tady je ten problém. Pokud je kroužek při škole za 250 kč za půl roku, tak to je skvělé. Bohužel je to obvykle floorbal pro kluky a tancování pro holky. Všechny jiné kroužky jako je pinkponk, gymnastika nebo jakýkoliv jiný organizovaný je od 1000 kč na půl roku a dražší. Ne každý rodič je ochoten tyto peníze dát a ještě děti přes celé město vozit do tělocvičny. Na vesnicích je to ještě horší, tam se nenajde ani ten, kdo by tyto kroužky vedl. Takže cvičit děti doma kotouly? Tak to asi ne.:-/

0 0
možnosti

Tomu rikam vyvoj. Snad se nechceme zaseknou v minulosti. Je samozrejme, ze se dnes zamerujeme na jine veci nez pred 40 lety..

0 0
možnosti

J25i83ř13í 33Š52v49a89g58r

30. 3. 2015 18:27

A co takhle hledat chybu ne v dětech, ale v učitelích?

Jako v článku ,,Podle Michkové zvládnou současní školáci nejlépe míčové hry'', tak i moje hodiny tělocviku byly jen o kopané, košíkové a florbalu. 

Učitel rozhodil míče nebo hokejky a šel si sednout a balit holky, které přinesly omluvenku pro ženské problémy (ty stejné každý týden).

Běh, gymnastika a cvičení? Dohromady 3 hodiny za školní rok. 

Nemám rád kolektivní sporty, vždycky jsem byl rád sám za sebe.

A proto jsem si sport zamiloval až po odchodu ze školy. Kam jsem jen nosil sám sebou psané omluvenky.

Dnes je sport můj denní chléb (běh, posilovna, plavání, lyže, brusle, tenis), ale pořád si myslím, že tělocvik byl tím nejprotivnějším předmětem na škole.

1 0
možnosti

A co takhle hledat chybu nejen na straně učitelů, ale hlavně rodičů....

Hlavním vzorem modelu chování jsou rodiče, pak učitelé. Jestliže jsou doma děti vedené k aktivnímu pohybu či pozitivnímu vztahu ke sportu, jistě nemají problémy s tělesnou zdatností. Jestliže doma není pohyb ani sport podporován, není se čemu divit, že jsou děti neobratné a fyzické aktivitě se vyhýbají. Co se týče učitelů, špatný učitel může dítě demotivovat jak k matematice, angličtině, tak i k tělocviku, a to i naopak. Můj syn se na prvním stupni ZŠ doslova trápil s vlastivědou a přírodovědou, nyní se účastní zeměpisných olympiád a Eurorébusů v celostátním kole. Je to o motivaci a příkladu. Sport podporuje nejen kondičku, ale i sebevědomí, disciplínu, soutěživost, smysl pro týmovou práci či zdravého ducha. A je jedno jestli máte rád sporty pro jednotlivce nebo sporty kolektivní... Bohužel je pravdou, že dětem dělá velký problém se předklonit s prsty na zem či ze sedu položit hlavu na kolena...:-/

0 0
možnosti